2015-08-02, 21:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Jag är inte ute efter att kalla skeptiker fåntrattar. Acceptera att det kan vara väldigt farligt att lägga ut spårbara bevis här innan det är förankrat med ett gäng jurister, journalister . En olycka händer så lätt och mitt uppdrag är att sätta dessa och rentvå mig själv på ett par punkter innan jag trillar av pinn

Jaha, då finns det som vanligt inget att diskutera.
Du kan väl återkomma till tråden när du är klar med förankrandet?
Citera
2015-08-02, 21:25
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Jag har inget att övertyga dig om här, det finns de som vet att metoderna finns och använts och det är dem jag är mera intresserad av att diskutera frågan med än dej . Jag vet att detta är en tråd om huruvida tortyrmetoderna används eller inte, men dej är jag klar med i detta ämne.

Häng kvar och läs lite så kanske du får upp ögonen.
Citera
2015-08-02, 21:30
Medlem
Citat:
Häng kvar och läs lite så kanske du får upp ögonen.

Tänker du åter igen klippa och klistra in STASIs Wikipedia kan du hoppa över det. Trådens fråga är inte vilka metoder som hypotetiskt kan tänkas använda av personer som engagerar sig i gang stalking, frågan är om gang stalking förekommer.

Har du ändrat definitionen av gang stalking till vanlig underrättelseverksamhet i statlig regi får du nog skriva det, så slipper vi begreppsförvirringen.
Citera
2015-08-02, 21:40
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Tänker du åter igen klippa och klistra in STASIs Wikipedia kan du hoppa över det. Trådens fråga är inte vilka metoder som hypotetiskt kan tänkas använda av personer som engagerar sig i gang stalking, frågan är om gang stalking förekommer.

Har du ändrat definitionen av gang stalking till vanlig underrättelseverksamhet i statlig regi får du nog skriva det, så slipper vi begreppsförvirringen.

Vanlig underrättelseverksamhet? Med tortyr , trakasserier, hot, karaktärs mord allt i Zersetzung? Vad är skillnaden menar du om det vore stasi eller någon annan som utför handlingarna?

Jag har inte hävdat att ursprunget skulle vara GS, metoderna är de samma som Zertsetzung och dessa använts i dag .
Citera
2015-08-02, 21:55
Medlem
Citat:
Det var det svaret du fick på de två sista raderna på dit inlägg till mig, håll till godo.
? Du kanske bör läsa allt för att förstå något.
Citat:
Jag har inte hävdat att ursprunget skulle vara GS, metoderna är de samma som Zertsetzung och dessa använts i dag .
Om ni nu inte vill diskutera ämnet utan vilka metoder som potentiellt kan användas så är det väl bara att öppna en tråd under psykologi, istället för att låtsas som om metoden i sig är ett bevis.
Senast redigerad av erak 2015-08-02 kl. 21:58.
Citera
2015-08-02, 22:05
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Varför får han inte diskutera trådämnet utan att lägga fram bevis? Flashback är ingen domstol.

Förklara istället varför gs inte skulle kunna existera!
Citera
2015-08-02, 22:10
Bannlyst
Citat:

Vi kan väl diskutera ditt extremt perverterade intresse av att förneka förekomst av gangstalking ...
Citera
2015-08-02, 22:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Varför får han inte diskutera trådämnet utan att lägga fram bevis? Flashback är ingen domstol.

Förklara istället varför gs inte skulle kunna existera!

Jag har aldrig påstått att GS inte KAN existera. Jag ifrågasätter bara de här som påstår en massa om allt från att deras mamma är en ditplacerad GS till att folk hostar i tunnelbanan eller att det finns för många röda bilar etc. De starkaste gemensamma dragen verkar tyvärr vara oförmågan till initiativtagande och motviljan att söka och redovisa bevis.

Om tråden heter "Förekommer organiserad gang stalking?" så är det väl det vi ska diskutera?
Dvs, det är INTE tänkt att vi ska diskutera vilken sorts radiovågor de kan tänkas använda OM de finns.. Däremot vore det förstås helt ok att som bevisning lägga upp en inspelning med misstänkta radiovågor.
Förstår du skillnaden?
Citera
2015-08-02, 22:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
Vi kan väl diskutera ditt extremt perverterade intresse av att förneka förekomst av gangstalking ...

Jag tror inte det heller är on topic. Tror du det?
Om du finner det extremt intressant så kan du ju starta en separat tråd om ämnet ifråga..
Citera
2015-08-02, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Jag gissar då att du har få bevis på vad som har hänt i ditt liv, förutom din födelseattest.

Citat:
Det finns inga födelseattest i Sverige, vi har personnummer.

Citat:
Men ... fick du plötsligt för dig att tråden handlar om personnummer/födelseattest?

Citat:
Vad skulle kommentarer/bevis om vad som hänt i mitt liv ha med Gang Stalking att göra?

Citat:
En saklig kommentar på konversationen hade handlat om bevis på vad som hänt i ditt liv, inte fjantigt ordmärkeri om det skall kallas födelseattest eller personnummer.

Frågan gällde bevis alldeles uppenbart, varför valde du att undvika den och svara på något annat som du väl ansåg vara topic?
Citera
2015-08-02, 22:55
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jag har aldrig påstått att GS inte KAN existera. Jag ifrågasätter bara de här som påstår en massa om allt från att deras mamma är en ditplacerad GS till att folk hostar i tunnelbanan eller att det finns för många röda bilar etc. De starkaste gemensamma dragen verkar tyvärr vara oförmågan till initiativtagande och motviljan att söka och redovisa bevis.

Om tråden heter "Förekommer organiserad gang stalking?" så är det väl det vi ska diskutera?
Dvs, det är INTE tänkt att vi ska diskutera vilken sorts radiovågor de kan tänkas använda OM de finns.. Däremot vore det förstås helt ok att som bevisning lägga upp en inspelning med misstänkta radiovågor.
Förstår du skillnaden?

Men vad skulle denna bevisning med inspelade radiovågor säga dej?

Jag har tex bilder på folk som jag stött på då jag haft ärenden till vissa orter som uppträtt på ett udda sätt och så ofta och även i närheten av mitt hem,så att jag tyckt att det är intressant att ha bild på dessa, vad skulle en sådan bild kunna säga dej? Bilden är ju tänkt för en advokatfirma ska ha något att ge till åklagaren för att denne ska ha något att söka på i en utredning.

Jag har ju bättre bevis än så men bilderna visar längden utav förföljandet , att det inte slutade för ca 20 år sedan utan att det har fortsatt och finns dessa att hitta i ett register med de jag har bättre bevis emot så blir ju min sak enklare att få rätt i .

Det ända som händer om jag lägger ut bilder här är ju att förvarna om att jag menar allvar med att få fast dem och samtidigt förvarna dem att nu är det dags att prata sig samman.
Senast redigerad av Harfager 2015-08-02 kl. 23:00.
Citera
2015-08-02, 23:21
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Men vad skulle denna bevisning med inspelade radiovågor säga dej?

Jag har tex bilder på folk som jag stött på då jag haft ärenden till vissa orter som uppträtt på ett udda sätt och så ofta och även i närheten av mitt hem,så att jag tyckt att det är intressant att ha bild på dessa, vad skulle en sådan bild kunna säga dej? Bilden är ju tänkt för en advokatfirma ska ha något att ge till åklagaren för att denne ska ha något att söka på i en utredning.

Jag har ju bättre bevis än så men bilderna visar längden utav förföljandet , att det inte slutade för ca 20 år sedan utan att det har fortsatt och finns dessa att hitta i ett register med de jag har bättre bevis emot så blir ju min sak enklare att få rätt i .

Det ända som händer om jag lägger ut bilder här är ju att förvarna om att jag menar allvar med att få fast dem och samtidigt förvarna dem att nu är det dags att prata sig samman.
Om dom inte brytt sig om att du dokumenterat deras aktiviteter i över 20 år så är det nog ingen risk att dom plötsligt skulle bry sig nu... Det vore dock intressant om du kunde förklara vilka bättre bevis du har än foton på udda typer. Det har funnits websidor proppfulla med bilder på fula och konstiga människor ungefär lika länge, och inte bevisar dom någon gang stalking.

Om du verkligen vore rädd att dom skulle upptäcka att du är dom på spåren så hade du knappast suttit här och skrivit. Tror du att du är anonym på Internet? Och vaddå prata ihop sig? Är det inte själva kärnan i GANG stalking att dom är sammanpratade redan från start?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in