Citat:
Ursprungligen postat av
kurrekotte
En övervakningsfilm hade jag knappast ifrågasatt om det inte fanns anledning att göra det. Helt osannolika snyftberättelser om att personer med sagolikt starka psyken varit utsatta för nedbrytande tortyr i åratal och ibland till och med decennier och ändå kämpar vidare är betydligt mindre övertygande. Det är till och med så att det bara förstärker uppfattningen om att ni är en hög lättkränkta mytomaner med överblåsta egon.
Vad får ni själva ut av att påstå en massa saker med extremt låg trovärdighet?
Det är sant, jag har känt mig förföljd. För ganska länge sedan! Men jag har aldrig upplevt det som skulle kunna kallas för "gruppstalkarteknik", d.v.s. det som beskrivs här i tråden och i klipp på Youtube. Kanske fanns inte den tekniken utvecklad i Sverige på den tiden?
Men jag kan tro att det utvecklas och experimenteras en del med sådant och liknande. Det vore det perfekta brottet att kunna neutralisera viktiga personer på ett sätt som inte går att utreda, som mycket lätt skulle kunna förnekas och som förlöjligar dem som har placerats mellan tumme och pekfinger. Men innan de sätter in tekniken mot de framtida tilltänkta offren så kan de mycket väl behöva experimentera och träna personal.
Man kan ana att misslyckade polisiära övervakningsoperationer med tiden födde idén om GS-teknik. Klumpiga övervakare som avslöjades försatte vissa av de övervakade i ett tillstånd som uppfattades som önskvärt. Det är för övrigt en medlem som har beskrivit hur enskilda poliser mobiliserar GS-grupper för att störa ut knarklangare och få dem att begå misstag...
Det här skriver jag till dem som inte bestämt sig för att förneka GS-teknik och trakassera medlemmar som skriver om det, det är bara till formen ett svar på ditt inlägg.