Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jag har aldrig påstått att GS inte KAN existera. Jag ifrågasätter bara de här som påstår en massa om allt från att deras mamma är en ditplacerad GS till att folk hostar i tunnelbanan eller att det finns för många röda bilar etc. De starkaste gemensamma dragen verkar tyvärr vara oförmågan till initiativtagande och motviljan att söka och redovisa bevis.
Om tråden heter "Förekommer organiserad gang stalking?" så är det väl det vi ska diskutera?
Dvs, det är INTE tänkt att vi ska diskutera vilken sorts radiovågor de kan tänkas använda OM de finns.. Däremot vore det förstås helt ok att som bevisning lägga upp en inspelning med misstänkta radiovågor.
Förstår du skillnaden?
Men vad skulle denna bevisning med inspelade radiovågor säga dej?
Jag har tex bilder på folk som jag stött på då jag haft ärenden till vissa orter som uppträtt på ett udda sätt och så ofta och även i närheten av mitt hem,så att jag tyckt att det är intressant att ha bild på dessa, vad skulle en sådan bild kunna säga dej? Bilden är ju tänkt för en advokatfirma ska ha något att ge till åklagaren för att denne ska ha något att söka på i en utredning.
Jag har ju bättre bevis än så men bilderna visar längden utav förföljandet , att det inte slutade för ca 20 år sedan utan att det har fortsatt och finns dessa att hitta i ett register med de jag har bättre bevis emot så blir ju min sak enklare att få rätt i .
Det ända som händer om jag lägger ut bilder här är ju att förvarna om att jag menar allvar med att få fast dem och samtidigt förvarna dem att nu är det dags att prata sig samman.