2015-08-17, 23:02
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Där skriver du "Det låter som ett stycke direkt hämtat ur ett gang stalker-manifest."

Var hittade du det manifestet ?
Om jag hade sagt att det lät som något du hämtat ur en fabel, hade jag behövt redovisa vilken fabel du citerade? Eller att det verkar vara hämtat ur en instruktionsbok för gang stalkers, vilken instruktionsbok? Eller om jag hade sagt att du verkar ha dragit det ur arslet... Hade jag i det läget behövt redovisa vems arsle?

Så vitt jag vet så kanske det är ett ännu icke fullbordat verk som du håller på att experimentera fram efterhand som gang stalkingen fortlöper.
Citera
2015-08-17, 23:25
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Om jag hade sagt att det lät som något du hämtat ur en fabel, hade jag behövt redovisa vilken fabel du citerade? Eller att det verkar vara hämtat ur en instruktionsbok för gang stalkers, vilken instruktionsbok? Eller om jag hade sagt att du verkar ha dragit det ur arslet... Hade jag i det läget behövt redovisa vems arsle?

Så vitt jag vet så kanske det är ett ännu icke fullbordat verk som du håller på att experimentera fram efterhand som gang stalkingen fortlöper.

Så du börjar förstå att detta existerar ? Men släng inte GS epitetet på mig då jag vill föra dessa till skranket och även om du skojar så kan nya läsare tro att du menar allvar och inte vågar ta kontakt ...
Citera
2015-08-18, 00:28
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Så du börjar förstå att detta existerar ? Men släng inte GS epitetet på mig då jag vill föra dessa till skranket och även om du skojar så kan nya läsare tro att du menar allvar och inte vågar ta kontakt ...
Ja, jag är fast övertygad om att gang stalking är verkligt. Denna tråden har varit en riktig ögonöppnare. Det var först när jag läste i denna tråden som jag såg sambandet mellan alla "cyklister" som beter sig till synes "vårdslöst" i trafiken och gang stalking, som är det dom egentligen ägnar sig åt.

Bara idag har jag sett minst 5 "cyklister" som jag misstänker kan ha varit så få som en eller två personer i förklädnad. Ingen av dom betedde sig på det karaktäristiska viset att kasta sig ut framför bilar... Just att dom lät bli detta stärker bevisningen ytterligare! Varför skulle dom låta bli om det inte vore för att få mig att tvivla på mina tidigare observationer och i slutändan att tvivla på mig själv och hela min existens?
Citera
2015-08-18, 10:04
Medlem
Harfagers avatar
Då flera är /tror att de är drabbade så borde man kunna utbyta information på tex tagna foton, foton hittade via namn och registreringar på bil , telefon etc eller enbart namn och möjligen yrke på missdådarna som man ger några tillgång till tex på en sluten blogg, för att se om vissa av dessa används även hos andra.

Såg två foton här i går som skulle vara på två stalkare och sedan en på en bil och ett regnummer.

Jag har tänkt under åren att de är så fräcka och verkar rutinerade så att det måste finnas fler som är utsatta eller så har jag sätt så många av dem från början så att jag måste "bort".

Vad jag också märkt är att tom en spritdoftande man började ducka och gå bort från mig då jag "talade" i min telefon ( denne hade nog gurglat munnen med vodka och sedan spottat ut ), så att fångas på bild och bli utlagda på nätet är deras största rädsla, då de inte vill bli en "kändis" som de försöker göra mot tex mig då förtal och ryktesspridning är ett av deras verktyg.

Någon som kan komma på ett bra upplägg för att dela bilder , adresser, registreringsnummer, telefonnummer ?

Ska kolla den sidan dit de nämnda fotona hade laddats upp och se hur man går tillväga , kanske kommer några hårt maskerade bilder under dagen från mig. Flera av dem har jag namn på och har tex dykt upp på nya arbetsplatser ,nya bostäder etc
Citera
2015-08-18, 19:15
Medlem
FreedomDeeps avatar
Årlig konferens i Berlin 1-2 oktober som behandlar "covert harassment/stalking". Alla är välkomna att delta, inte bara s.k. Targeted Individuals.

Se länk: https://www.covertharassmentconference.com
Citera
2015-08-18, 19:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Årlig konferens i Berlin 1-2 oktober som behandlar "covert harassment/stalking". Alla är välkomna att delta, inte bara s.k. Targeted Individuals.

Se länk: https://www.covertharassmentconference.com

Jag tycker alla TIs borde åka dit, förra året i Bryssel kom det bara 115 deltagare (närmare hälften var väl föreläsarna..) så där är nog så ödsligt att ingen kan känna sig förföljd och uttittad..
Lite imponerande att de försöker igen.
Citera
2015-08-18, 20:19
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag tycker alla TIs borde åka dit, förra året i Bryssel kom det bara 115 deltagare (närmare hälften var väl föreläsarna..) så där är nog så ödsligt att ingen kan känna sig förföljd och uttittad..
Lite imponerande att de försöker igen.

Det har inte anordnats så många konferenser av detta slag. Förra året, i Bryssel, var i princip första gången. Med detta i åtanke är strax över hundra deltagare kanske godkänt. Förhoppningsvis kommer betydligt fler dit i år då denna fråga berör så många (alla).

Att torterade anordnar en konferens och att torterade åker dit för att bl.a. vittna om tortyren är sannerligen imponerade.
Senast redigerad av FreedomDeep 2015-08-18 kl. 20:21.
Citera
2015-08-18, 20:20
Medlem
Citat:
Att torterade anordnar en konferens och att torterade åker dit för att bl.a. vittna om tortyren är sannerligen imponerade.

Ja, ett bättre tillfälle att spela in vad "TIs" tycker och samla extremt mycket information om dem är svårt att planera.
Citera
2015-08-18, 23:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
Ja det är strongt att de bara orkar, funderar du på att åka dit själv?

Orkar? De lever ju på er. 40 euro i entré, rabatt för registrerade TI-medlemmar dock (TI's verkar ju vara typen som gärna ansluter sig till olika register etc... ), och sen säljs det förstås böcker, tiggs donationer etc. Det blir väl inga jättestora pengar, men de flesta i de här kretsarna verkar rätt skygga och drar antagligen inte in några större summor genom förvärvsarbete vad jag förstått på de flesta här i trådarna, så många bäckar små..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-08-18 kl. 23:34.
Citera
2015-08-18, 23:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det har inte anordnats så många konferenser av detta slag. Förra året, i Bryssel, var i princip första gången.

Jodå, det ordnas liknande event titt som tätt...

TI MEETING - UTRECHT, NETHERLANDS, 2 MAY 2015, 12:00-17:30
TI MEETING - ERFURT, GERMANY, 16 MAY 2015, 12:00-17:30
TI SKYPE CONFERENCE CALLS, EVERY FIRST THURSDAY OF THE MONTH, 21:00 CET
http://www.stopeg.com/timeetings.htm?et=1434440094

Här ordnas mer telefonkonferenser: http://osinformers.lefora.com/forums...s#.VdOoRlzzq9Y
https://www.facebook.com/OrganizedSt...99480140154950
Citera
2015-08-19, 00:12
Bannlyst
Citat:
Att torterade åker dit för att bl.a. vittna om tortyren är sannerligen imponerade.

Citat:
Ja det är strongt att de bara orkar, funderar du på att åka dit själv?

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Orkar? De lever ju på er. 40 euro i entré, rabatt för registrerade TI-medlemmar dock (TI's verkar ju vara typen som gärna ansluter sig till olika register etc... ), och sen säljs det förstås böcker, tiggs donationer etc. Det blir väl inga jättestora pengar, men de flesta i de här kretsarna verkar rätt skygga och drar antagligen inte in några större summor genom förvärvsarbete vad jag förstått på de flesta här i trådarna, så många bäckar små..

Tortyroffren åker dit för att vittna om tortyren vilket är strongt
Citera
2015-08-19, 00:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Tortyroffren åker dit för att vittna om tortyren vilket är strongt

Öh, ja? Det var ju dem jag skrev om.. Arrangörerna och föredragshållarna som presenterar sig själva som TIs (vilket den absoluta majoriteten verkar göra enligt hemsidan) och sen tar betalt av er andra TIs för att spä på rykten och rädslor.

Fast jag skulle inte ha kallat dem tortyroffer kanske..

Edit: såg nu att du förfalskade FreedomDeeps citat bara för att få chansen att ge mig en - det var ju extremt moget...
Du ändrade från:
Citat:
Till
Citat:
Att torterade åker dit för att bl.a. vittna om tortyren är sannerligen imponerade.
Hoppas du skäms, men det verkar du för korkad för.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-08-19 kl. 00:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in