Citat:
Arsenal vann dock inte så förvånad över det. Tyckte att vi såg att Bayern hade problem även mot Bremen när de körde med lågt försvarsspel.. Så där finns onekligen något att jobba på för Bayern, kanske också lite att formen är påväg ned.. Vi får väl se i helgen Köln har i regel ett bra försvar, för ligan hoppas jag bayern inkasserar en förlust då..
Vidare bra protest av bayern fansen, mot priserna på arsenals arena.
Förövrigt vilken jävla match Leverkusen Roma var. Om ni inte sett den kolla om den går att se om på viaplay fyfan vad det svängde och öppna dörrar inga försvarare på plan i den matchen alls typ..
Vidare från Schalke04 kan jag rapportera att Huntelaar missar EL matchen, någon känning i ljumsken om jag fattat det rätt (jag och tyska är inte alltid helt 100).
Samt att det är lite halvstökigt vid sidan om med sportchefen Horst Heldt som tydligen får lämna. Tönnies inne på att man nåt vägsände typ.. Och mainz ansvarige ska in i stället dock är det inte kollat med ledningen bakom så Tönnies spelar ett högt spel.. Aldrig lugn och ro i Schalke lägret.
Vidare bra protest av bayern fansen, mot priserna på arsenals arena.
Förövrigt vilken jävla match Leverkusen Roma var. Om ni inte sett den kolla om den går att se om på viaplay fyfan vad det svängde och öppna dörrar inga försvarare på plan i den matchen alls typ..
Vidare från Schalke04 kan jag rapportera att Huntelaar missar EL matchen, någon känning i ljumsken om jag fattat det rätt (jag och tyska är inte alltid helt 100).
Samt att det är lite halvstökigt vid sidan om med sportchefen Horst Heldt som tydligen får lämna. Tönnies inne på att man nåt vägsände typ.. Och mainz ansvarige ska in i stället dock är det inte kollat med ledningen bakom så Tönnies spelar ett högt spel.. Aldrig lugn och ro i Schalke lägret.
Arsenal vann rättvist dom var enormt tighta i försvaret och riktigt giftiga i sina kontringar det kommer inte bli lätt att vinna på hemmaplan för Bayern.
Pep har fortfarande lite svårt att vända matcher när han hamnat i underläge mot topplag.
Costa är ju briljant i sin dribblingsteknik men slarvade lite när han sedan skulle förvalta det fina han gjort.
Schalke är lite på gång och hoppas dom vinner sin match i EL.