Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Nej för fan, du har inga fördomar alls.
Adriana har pekat ut NB. En av de anställda hos AJ var det som sagt uttalat den 8/6. Mig veterligt har han inte nudister utan litauer anställda.
Jo det finns ju en uppsjö av personer som blivit utpekade av vittnen och blivit dömda till långa fängelsestraff, men sedan visats sig att de hade fel. och det finns ju en anledning till att domstolen inte fäste något avseende till Adrianas vittnesmål. Det var helt enkelt för svagt.
Du tror alltså att NB skulle fråga en joggande kvinna på store vägen till Medelplana om vägen till Medelplana? I anledning av att hon ska följa med honom till bilen och visa på kartan var Medelplana ligger. När Medelplana ligger bara rakt fram och hon behöver bara peka med handen och säga följ vägen. Det svaret vet ju NB på förhand att han får. Om det varit han hade han väl dragit till med något annat. Det här är en turist som frågar som inte känner till området. Hur svårt kan det va att förstå en sådan enkel sak?
På sommaren sker en ökning av antalet sexmördade kvinnor. Truve är ett område som drar till sig en viss typ av människor som är frigjorda och gillar sex i det fria och jag har inga fördomar om det. Folk får ha sin sexualitet som de vill och vill de tex onanera på sin arbetsplats så lägger jag heller inga som helst moraliska värderingar på det. Men i den kategorin folk som Truve drar till sig så finns det också ett fåtal gränslösa sexuellt sjuka perversa personligheter som dras till området, och det är den kopplingen jag gör när någon i området försöker locka in en kvinna i en bil. Det förvånar mig inte det minsta att det händer just här under sommaren just av den enkla anledningen.