Citat:
Ursprungligen postat av
kofotskenta
Och medierna och deras lydiga anarkistsvans trumfar alltid utredningar, samtliga arbetande människors anställning, rykte och karriär och företagens image.
Ju fler idioter du lyckas samla under dina vingar desto mer makt har du i den här så kallade demokratin.
Jag vet att du har svårt att styra reflexen som börjar rycka i din högerarm men om du ens försökt läsa mina inlägg hade du sett att jag tidigt har siat om hur ett affärsdrivande företag med allmänheten som kunder kommer att göra. Västtrafik är ingen demokratisk förening, det är inte en juridisk diskussionsklubb. Det handlar i slutänden om pengar, inte principer.
Erfarenhet av chefspositioner i näringslivet, mediahantering etc. är kanske inte att förvänta från dig och att du inte gillar utfallet förvånar mig inte. Hade bussföraren varit vit hade vi aldrig hört ett pip från dig här i tråden. Så mycket för din omsorg om "arbetande människors anställning, rykte och karriär och företagens image". Den försvann med förarens bristande vithet.