Citat:
Ursprungligen postat av
Neksnor
Tja, inlägg som inte anses bryta mot reglerna ska vi inte ta bort, oavsett hur mycket de anmäls.
Jag tvivlar på att Flashback avser att uppfostra dig, jag gör det inte. Hur tänker du dig att det ska bli någon vettig diskussion om du inte vet vad som diskuteras? Kommer väl bli som när man sitter och snackar på puben och något fyllo lägger sig i och ska förklara allt bara för att hen hört en halv mening.
Jag tänker mig att det blir en vettigare diskussion när man slipper se trollen. De har nämligen inte minsta intresse av att diskutera. Jag förstår faktiskt inte ens hur man kan argumentera
för att tvingas genomlida sånt man inte har något intresse av att vare sig läsa eller bemöta.
Om du vill diskutera saker på puben, lyssnar du på alla eller väljer du vilka du vill diskutera med? Lyssnar du andäktigt på vad den som alltid vrålar "Bärs. Bärs. Bärs", "AIK AIK AIK", "visa pattarna för fan" och andra förutsägbara idiotier säger eller pratar du med andra? Jag vet hur jag gör, och du; man kan ju råka missa något riktigt genialt men chansen är negligerbar.
Tror du jag läser vad motsvarigheterna
skriver eller tror du jag bläddrar förbi? Rätt, jag bläddrar förbi så varför förneka mig möjligheten att slippa bläddrandet och irritationen över det ögat ändå råkar se?
Ska jag citera ett antal skribenter med typiska inlägg så kan ju du eller nån annan ansvarig försöka förklara på vilket vis de främjar diskussionen? Nej, det skulle nog bara leda till ännu mer diskussioner ala "The argument clinic"...