Citat:
Ursprungligen postat av
Kent-Herbert
Vissa jävla troll och psykiskt sjuka i skov. Som fortsätter år efter år utan annat än kortare avbrott. Sedan är det otroligt ojämnt med modereringen i olika forum. Vissa forum verkar ibland sakna mods i flera dagar.
Nä ta tillbaks ignorefunktionen!
Håller med.
Vissa troll håller på att sänka Flashback på sikt. Se en handfull exempel i min signatur, men det finns fler. Dessa troll är dessutom starkt inspirerade av att de inte går att ignorera så de har frenetiska skov där de sitter och postar hysteriskt i flera timmar.
Till råga på allt riskerar man att själv bli varnad om man påpekar att någon trollar eller är oseriös
Jag har anmält en hel del odiskutabelt värdelösa trollinlägg bara för att upptäcka att de blir kvar.
Tror faktiskt att forumet gröps ur på lite längre sikt och kommer att rinna ut i sanden. Om vi pratar ett par år. När nivån blir för jävla låg, och jag vågar påstå att vi snabbt närmar oss i vissa forumdelar, så kommer folk helt enkelt att ge upp. Antingen slutar de skriva eller så börjar de tramsa själva. Tror det kommer gå rätt fort när det väl börjar braka ihop på riktigt.
Nu har det med stor sannolikhet gått prestige i detta med ignorefunktionen så jag tror inte den kommer komma tillbaka även om den skulle förbättra forumet.
För min egen del: Det här forumet är i stort sett perfekt förutom ignoreborttagningen.
Som att toppa en mästerligt bakad gräddtårta med en fågelskit.