Citat:
Polisen har ingen rättighet att begära legitimation av sexsäljare. Även om de säkert påstår annat.
Polisen får enbart begära legitimation ifall man är misstänkt för brott samt vid trafikkontroller. Att sälja sex är inget brott.
Så vägrar sexsäljaren att visa leg kan polisen inte göra någonting. De kan inte tvinga sexsäljaren att träffa någon från Soc eller annan myndighet.
Visst, polisen vill garanterat skrämmas, men sprids det inom sexsäljarna att polisen har noll befogenhet gentemot sexsäljarna så kommer de väl inse att de är körda, att sexsäljarna vet sina rättigheter och därmed lämnar sexsäljarna i fred.
Polisen får enbart begära legitimation ifall man är misstänkt för brott samt vid trafikkontroller. Att sälja sex är inget brott.
Så vägrar sexsäljaren att visa leg kan polisen inte göra någonting. De kan inte tvinga sexsäljaren att träffa någon från Soc eller annan myndighet.
Visst, polisen vill garanterat skrämmas, men sprids det inom sexsäljarna att polisen har noll befogenhet gentemot sexsäljarna så kommer de väl inse att de är körda, att sexsäljarna vet sina rättigheter och därmed lämnar sexsäljarna i fred.
Polisen kom hem till mig efter de låtsas vara en sexköpare med rena lögner. För att se till ”att jag mår bra” Men de ljög och de gjorde en full raid. Jag tänker inte vägra nånting, jag visar leg, jag står för den jag är och för vad jag gör. Jag har inget och dölja. Polisen underhåller saker och ljuger.. inte jag 💕 Jag vägra dock först och säga vem jag är då jag trodde dessa två manliga poliser, som hade tryckt in mig i ett hörn, skulle gruppvåldta mig och var fejk poliser. Jag väntade på endast en sexköpare. Vem som helst kan köpa kopior på polisbrickor. Var ett hemskt trauma och gå igenom 💔
Polisen hade t.o.m. med sig socialtjänsten till mig. Tre kvinnor som behandla mig väldigt kränkande. De kom in i mitt hem nån timme efter polisen där jag är helt förstörd av deras behandling. De sprang runt hemma hos mig och ryckte i dörrar och letade efter små barn. De hade inte ens gjort en slagning på mig innan, där de hade direkt sett att inga barn fanns folkbokförda på min adress och att jag har vuxna barn. De t.o.m. tvingade mig öppna hens rum, då de trodde hen satt där inne när jag sålde sexuella tjänster. Såklart var hens rum tomt då hen inte ens bodde här då.
Socialtjänsten behandla mig som en kriminell och jag fick sitta i timmar och förklara att jag inte går på bidrag, är inte skattefuskare, har inga sexuella sjukdomar eller är missbrukare. Det var fruktansvärt kränkande! Inte en enda gång frågade varken socialtjänsten eller polisen hur jag mådde när de var här, trots att mina ångestattacker var så hemska att jag trodde jag skulle dö.
Senast redigerad av Skinnyfrog 2025-04-24 kl. 18:34.
Senast redigerad av Skinnyfrog 2025-04-24 kl. 18:34.