2025-03-04, 23:55
Medlem
Marabouoreos avatar
Tycker Simon är bra och jävligt rimlig. Han inger förtroende och respekt
Citera
2025-03-05, 08:45
Medlem
Skinnyfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Tycker Simon är bra och jävligt rimlig. Han inger förtroende och respekt

I vilken situation har du träffat honom så du fick en sån känsla? Simon är nog bra i många situationer, det tvivlar jag inte en sekund på. Men i mötet med mig så kände jag varken förtroende eller respekt…
Citera
2025-03-05, 08:56
Medlem
Skinnyfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigfatandhappy
Jaha, men det handlar väl inte om sexarbete som sådant? Handlar det inte om Hägglunds metoder? Hursomhelst så skiter jag i vilket. För mig är det där inget problem. Den dagen jag skulle köpa sex då skulle Påve i en direkt sändning meddela att bibeln är ett dåligt skämt.

Trots att man inte är en sexköpare/sexarbetare kan man ju ha åsikter och vara kritisk mot omoraliska arbetssätt. Men skiter du i det så är ju denna tråd helt fel för dig..
Citera
2025-03-05, 09:00
Medlem
Bigfatandhappys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog
Trots att man inte är en sexköpare/sexarbetare kan man ju ha åsikter och vara kritisk mot omoraliska arbetssätt. Men skiter du i det så är ju denna tråd helt fel för dig..

Ja men vaddå. Sluta att sälja sex då. Problemet löst.
Citera
2025-03-05, 09:11
Medlem
Skinnyfrogs avatar
Citat:
Ja men vaddå. Sluta att sälja sex då. Problemet löst.

Så du tycker det är okej för polisen och göra oss sjuka så vi slutar med en tjänst som är laglig i Sverige för oss och utöva?

Om du var tvungen och sluta med nåt du verkligen brinner för och tror på för du blir orättvist behandlad till den grad att du blir sjuk, så hade du alltså bara slutat, utan och kämpa för dina rättigheter? Jag fungerar inte så…
Citera
2025-03-05, 09:12
Medlem
Bigfatandhappys avatar
Citat:
Så du tycker det är okej för polisen och göra oss sjuka så vi slutar med en tjänst som är laglig i Sverige för oss och utöva?

Om du var tvungen och sluta med nåt du verkligen brinner för och tror på för du blir orättvist behandlad till den grad att du blir sjuk, så hade du alltså bara slutat, utan och kämpa för dina rättigheter? Jag fungerar inte så…

Helt ärligt. Det du brinner för är pengar. Börja med att investera i krypto istället, bli daytrader. Du slipper polisen och tjänar mer pengar.
Citera
2025-03-05, 09:23
Medlem
Skinnyfrogs avatar
Citat:
Helt ärligt. Det du brinner för är pengar. Börja med att investera i krypto istället, bli daytrader. Du slipper polisen och tjänar mer pengar.

Nej det är inte bara för pengarna. Det är inte därför jag började med sexarbete så där har du fel. Men ja.. det är fantastiskt och få tjäna pengar på något man älskar, är bra på och brinner för, det kan jag inte neka till, tycker nog alla som får arbeta med sitt drömjobb. Skillnaden är att i flesta andra tjänster slipper människor bli sjuka av just polisen. Jag accepterar inte det.
Citera
2025-03-05, 11:14
Medlem
Bigfatandhappys avatar
Citat:
Nej det är inte bara för pengarna. Det är inte därför jag började med sexarbete så där har du fel. Men ja.. det är fantastiskt och få tjäna pengar på något man älskar, är bra på och brinner för, det kan jag inte neka till, tycker nog alla som får arbeta med sitt drömjobb. Skillnaden är att i flesta andra tjänster slipper människor bli sjuka av just polisen. Jag accepterar inte det.

Ja, men visst. Jag respekterar det du gör, men jag tror inte att du är 100 procent ärlig. Jag har svårt att föreställa mig att du, när du var barn, drömde om att bli sexarbetare. Visst, det kan vara så, men jag har ytterligt svårt att tro det. Du hade säkerligen andra drömmar. Men visst, jag kan definitivt ha fel.
Citera
2025-03-05, 11:34
Medlem
Skinnyfrogs avatar
Citat:
Ja, men visst. Jag respekterar det du gör, men jag tror inte att du är 100 procent ärlig. Jag har svårt att föreställa mig att du, när du var barn, drömde om att bli sexarbetare. Visst, det kan vara så, men jag har ytterligt svårt att tro det. Du hade säkerligen andra drömmar. Men visst, jag kan definitivt ha fel.

Det jag drömde om som barn och jobba med har jag aldrig haft som yrke överhuvudtaget i mitt vuxna liv 🤣 Och det är nog vanligt och inget man måste gå efter 🤭 Jag har haft många yrken i mitt liv, som har passat mig då, det förändras precis som allt annat genom livets gång..
Citera
2025-03-05, 12:37
Medlem
Citat:

Nu var ju inte frågan till henne, men jag fantiserade om att spela in porr och bli strippa redan som tonåring. Pga av stigma väntade jag nästan till att bli medelålders innan jag först vågade göra det jag ville...

Tror inte så många barn drömmer om att bli sopbilsåkare, jobba med dementa eller spola avloppsrör, men det finns folk som gör det med ändå....
Citera
2025-03-05, 17:52
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
I vilken situation har du träffat honom så du fick en sån känsla? Simon är nog bra i många situationer, det tvivlar jag inte en sekund på. Men i mötet med mig så kände jag varken förtroende eller respekt…
Aldrig stött på honom, bara sett och läst om honom i media. I vilket sammanhang träffade du honom?
Citera
2025-03-06, 09:23
Medlem
Skinnyfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Aldrig stött på honom, bara sett och läst om honom i media. I vilket sammanhang träffade du honom?

Media är fruktansvärt vinklad. Jag träffade honom när han låtsades vara en sexköpare och han skulle ”rädda mig” Mina upplevelser finns i denna tråd och även andra kvinnors. Finns även fler trådar här inne om hur polisen beter sig mot oss sexarbetare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in