2015-11-27, 15:27
Medlem
blckbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Andr blir nominerad istllet fr Linnea.

Varfr r jag inne och kollar ens? Blir bara frustrerad, bajs ssong

Skulle vrma i mitt hjrta att se Andr spa Sara i buren efter hennes vidriga beteende mot honom. Det frtjnar han fan, ven om han kan vara lite knasig ibland s vill han ju iaf bara vl, till skillnad mot den genomruttna mnniskan Sara .
2015-11-27, 15:36
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Christian ska tydligen ha sagt detta nr Linnea lmnade och tjejerna har vl antagligen brjat med sina krokodiltrar. "Det r mnga hr som borde ska till scenskolan. Ni har haft 8 veckor p er att lra knna henne, att visa empati. Det ckligaste jag sett."

Hahahaha skn Christian
Men Linnea har haft all tid i vrlden att lra knna tjejerna vl men valt att vara med killarna betydlig mera s det r ju sjlv Linnea som beslutat vem hon velat vara med i huset.
2015-11-27, 15:43
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blckboi
Skulle vrma i mitt hjrta att se Andr spa Sara i buren efter hennes vidriga beteende mot honom. Det frtjnar han fan, ven om han kan vara lite knasig ibland s vill han ju iaf bara vl, till skillnad mot den genomruttna mnniskan Sara .
Vill vl han r ju en konstig,skum typ tyvrr tror du hela rda rummet har analyserat honom fel .Programmet r totalt meningslst med folk som Andre allt ska vara frid och frjd inga intriger skall det vara dr bara gull gull skall det vara dr enligt honom
Sara har inte varit taskig mot honom verhuvudtaget det flesta tjejerna tycker bara han r skum konstig etc
2015-11-27, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
ntligen lmnar hon Frstr inte hur 90% av big brother chatten faktiskt blir ledsna ver detta, sg ngra som hotade med att sluta kolla p Big brother om hon lmnar. Linnea av alla. Hahaha. Frsker tnka objektivt men helt serist kan jag inte frst hur man kan sakna en sdan person i en dokuspa. Skert en jttegod person men att underhlla sig av? Nee.

Hade rligt talat blivit lack om hon inte hade lmnat, hon har ju surrat om att lmna flera ggr.

Frn chatten:

Vill typ stnga av fr att visa fr BB att Linna faktiskt gjorde att jag kollade p detta... Men hjlper nog inte om en gr det haha

Allts, har vad har Linnea gjort i huset?????????? Detta r s obegripligt och snudd p sjukt.
2015-11-27, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SASE1
Hade rligt talat blivit lack om hon inte hade lmnat, hon har ju surrat om att lmna flera ggr.

Frn chatten:

Vill typ stnga av fr att visa fr BB att Linna faktiskt gjorde att jag kollade p detta... Men hjlper nog inte om en gr det haha

Allts, har vad har Linnea gjort i huset?????????? Detta r s obegripligt och snudd p sjukt.

fap fap fap fap, ingen annan har gjort s sm pojkarna / ldre mnnen kan gra det.
2015-11-27, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qtip
fap fap fap fap, ingen annan har gjort s sm pojkarna / ldre mnnen kan gra det.

Citatet skrevs av en yngre tjej, cirkulerar dock en och annan cklig gubbe i chatten. KRKS
2015-11-27, 17:09
Medlem
Citat:
Christian ska tydligen ha sagt detta nr Linnea lmnade och tjejerna har vl antagligen brjat med sina krokodiltrar. "Det r mnga hr som borde ska till scenskolan. Ni har haft 8 veckor p er att lra knna henne, att visa empati. Det ckligaste jag sett."

Hahahaha skn Christian

Han kommer lacka snder p Myrna, jag tror inte han kommer kunna hlla sig. Ju mer hon kommer snacka om Linnea, desto svrare att hlla allt till efter huset.
2015-11-27, 17:27
Medlem
Linnea r fr vettig fr att vara i ett snt program.
Exp Robinson hade nog passat henne lite bttre.
2015-11-27, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TexZ
Linnea r fr vettig fr att vara i ett snt program.
Exp Robinson hade nog passat henne lite bttre.
Fr vettig vet jag inte. Kan nmna massa deltagare med mer vett och nd gjort bra/bttre tv. Mer rttvist ord r att hon r fr trkig fr att vara med i snt program. Vettig och trkig r ingen bra fr kombination fr Big Brother iallafall
2015-11-27, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Men Linnea har haft all tid i vrlden att lra knna tjejerna vl men valt att vara med killarna betydlig mera s det r ju sjlv Linnea som beslutat vem hon velat vara med i huset.

Fast det var inte hon som satt ena dagen och pratade skit om dem och dagen efter satt och kollade nr ngon packade. Alla i rosa sovrummet satt hela klart och pratade skit om Linna igr bara fr hon sa att hon inte orkade ta en diskussion eller vad det nu var och nu satt de och ba' "omg i love you" typ.

S skillnaden r ju att Linna umgicks inte med tjejerna, men hon pratade inte skit om dem heller och slickade heller inte deras rv nr ngon av dem blev maktspelare. Som vissa andra gjorde.
2015-11-27, 18:17
Medlem
Linnea fick dom andra puddingarna att se nnu mer groteska ut. Nu kanske dom blir snyggare?
2015-11-27, 19:32
Medlem
Hur mycket alkohol r det inte i den frdrinken? BB mste ha maxat, va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in