Citat:
Ursprungligen postat av
EasyJoe
Jag får ta det här också 2015 Big Brother tråden wow
Varför är det kanal 11 som kör denna gången? Och inte kanal 9 ? båda är under SBS Discovery så blir det Gry igen då ? Och bara 2 månader ?
Gry tillhör TV4 och kommer knappast bli programledare för BB. Hellre dör jag än att se henne förstöra programmet igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
whosgotthecrack
Min gissningen är (hoppas att det inte stämmer) är, det kommer att vara mer fysiska tävlingar. Mindre fest. Tror BB vill tvätta bort stämpeln att det är "supar-tv" mera "Robinson-aktigt"
Kommer det vara så, så kommer jag inte att titta.
Hoppas verkligen inte det, BB är ett socialtexperiment. Dom försökte redan under TV4-tiden att "tvätta bort" den stämpeln, vilket bara slutade i att programmet blev ett stort fiasko med censur och PKeri.
Vi som gillar BB vill inte se robinson utan det riktiga BB.
Men hur som helst så är det skönt att få slippa norrbaggarna och att SBS håller kvar programmet. Synd bara att det kommer vara så kort..