2015-05-27, 00:10
Medlem
Hunden007s avatar
Verkar som det blir ett Big Brother 2015 trots allt

http://bigbrotherblogg.se/2015/05/26...-brother-2015/

Citat:
Nu r det klart! Frn och med nr detta inlgg publiceras kan vi bekrfta att det kommer bli ett BIG BROTHER 2015. Dock s har vi hrt att denna ssong kommer vara utan norrmn. I anskan som ni kan lsa nedan str det ven Inspelningen av programmet sker i hst och pgr i ca tv mnader vilket skulle kunna betyda att det inte kommer vara 103 dagar i huset denna gng, mer n s vet vi inte just nu.
2015-05-27, 00:42
Medlem
Frhoppningsvis betyder den frkortade tiden att dom kr 2016 ssong tidigt
2015-05-27, 01:26
Medlem
Dags att lmna in anskan snart allts...
2015-05-27, 10:44
Medlem
Hunden007s avatar
100 % klart https://www.facebook.com/BigBrotherS...type=1&theater
2015-05-27, 11:33
Medlem
Bajenjeppes avatar
Jvligt nice!

Jag undrar vad den hr nya versionen har fr skillnader.

Citat:
Vi gillar dig som r tvlingsinriktad och som vill spela spelet fullt ut

Spela spelet r vl inget man gr i vanliga Big Brother? Dr r det vl bara att vara s underhllande som mjligt och hoppas att man inte blir utrstad. Kan det vara s att man i nya versionen fr prata taktik, pakta och liknande?
2015-05-27, 11:39
Medlem
EasyJoes avatar
Jag fr ta det hr ocks 2015 Big Brother trden wow

Varfr r det kanal 11 som kr denna gngen? Och inte kanal 9 ? bda r under SBS Discovery s blir det Gry igen d ? Och bara 2 mnader ?
2015-05-27, 11:40
Medlem
whosgotthecracks avatar
Min gissningen r (hoppas att det inte stmmer) r, det kommer att vara mer fysiska tvlingar. Mindre fest. Tror BB vill tvtta bort stmpeln att det r "supar-tv" mera "Robinson-aktigt"

Kommer det vara s, s kommer jag inte att titta.
2015-05-27, 11:45
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EasyJoe

Varfr r det kanal 11 som kr denna gngen? Och inte kanal 9 ? bda r under SBS Discovery s blir det Gry igen d ? Och bara 2 mnader ?

Kanal 11 hette tidigare TV11 innan SBS Discovery kpte kanalen. Med andra ord P Gry-tiden hette den TV11 och gdes av TV4. Nu r den, precis som Kanal 9 under SBS Discovery.

Kanal 11 fr vl nstan anses som strre n Kanal 9? Tror man nr ut till aningen fler tittare bara genom det valet.
2015-05-27, 11:53
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Kanal 11 hette tidigare TV11 innan SBS Discovery kpte kanalen. Med andra ord P Gry-tiden hette den TV11 och gdes av TV4. Nu r den, precis som Kanal 9 under SBS Discovery.

Kanal 11 fr vl nstan anses som strre n Kanal 9? Tror man nr ut till aningen fler tittare bara genom det valet.

Nja, enligt mms. s har kanal 9 betydligt flera tittare. Drfr dem ibland brukar lgga stora matcher, som Em eller Vm-kval dr istllet fr kanal 11.
2015-05-27, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EasyJoe

Gry tillhr TV4 och kommer knappast bli programledare fr BB. Hellre dr jag n att se henne frstra programmet igen.

Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Min gissningen r (hoppas att det inte stmmer) r, det kommer att vara mer fysiska tvlingar. Mindre fest. Tror BB vill tvtta bort stmpeln att det r "supar-tv" mera "Robinson-aktigt"

Kommer det vara s, s kommer jag inte att titta.

Hoppas verkligen inte det, BB r ett socialtexperiment. Dom frskte redan under TV4-tiden att "tvtta bort" den stmpeln, vilket bara slutade i att programmet blev ett stort fiasko med censur och PKeri.

Vi som gillar BB vill inte se robinson utan det riktiga BB.

Men hur som helst s r det sknt att f slippa norrbaggarna och att SBS hller kvar programmet. Synd bara att det kommer vara s kort..
2015-05-27, 13:25
Medlem
Sg nu att det bara kommer bli Adam alsing som r programledare! Hoppas verkligen p att detta blir mer som BB 03-04!!!
2015-05-27, 13:54
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Gry tillhr TV4 och kommer knappast bli programledare fr BB. Hellre dr jag n att se henne frstra programmet igen.

Hoppas verkligen inte det, BB r ett socialtexperiment. Dom frskte redan under TV4-tiden att "tvtta bort" den stmpeln, vilket bara slutade i att programmet blev ett stort fiasko med censur och PKeri.

Vi som gillar BB vill inte se robinson utan det riktiga BB.

Men hur som helst s r det sknt att f slippa norrbaggarna och att SBS hller kvar programmet. Synd bara att det kommer vara s kort..

Eller hur. Hade varit vrdelst. Men jag gillar inte att dem sger. I hst lanserar vi "en ny version" av big brother..
Anar odd...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in