2015-11-27, 19:50
Medlem
Det mest spnnande som kunde hnda i dagslget r ett stort tjejslagsml. Det betyder att samtliga slss d det inte finns ngra karlar alls i huset.
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-11-27 kl. 19:52.
2015-11-27, 19:53
Medlem
Fan vilken rolig kvll det blev, har skrattat s sjukt mkt t deras danser. Christian, Bella och Sergio har varit skitskna!
Hll i er mycket alkohol, s kommer det hr bli en toppen natt!
2015-11-27, 20:02
Medlem
Hoppas dom super skallen av sig och avsljar sina mrka sidor. Vi behver lite ktt p benen d vi ska rsta p sndag.
2015-11-27, 20:24
Medlem
Tempas avatar
Nivn p saras stt mot andr ass, varfr r det s sjlvklart att hon ska ha av det vegetariska? hon ter ju nd av allt som r ktt, medan han vill ha bara av det vegetariska

N fyfan, hoppas det str mellan honom och sara p sndag och att han slr ut henne.
2015-11-27, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hoppas dom super skallen av sig och avsljar sina mrka sidor. Vi behver lite ktt p benen d vi ska rsta p sndag.

Jag gissar p att frsta kommentaren kommer direkt efter danstvlingen eller whiskyn, skert Lilo frst, sen kommer Sara igng.
2015-11-27, 20:44
Medlem
RashanBashans avatar
Jag undrar hur deltagarna kommer att knna sig efter deras tid i programmet, nr de inser vilken flopp det varit i r..

jag vet inte tittarsiffrorna mellan ren.
Men om vi jmfr 2014 och 2016 (flashback).

Big brother 2014: 8,5 miljoner visningar, 38k svar
Big brother 2016 1,2 miljoner visningar, 7,7k svar
2015-11-27, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RashanBashan
Jag undrar hur deltagarna kommer att knna sig efter deras tid i programmet, nr de inser vilken flopp det varit i r..

2016?
2015-11-27, 21:25
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RashanBashan

Mkt visningar med f inlgg n s lnge. Men r vl inte s konstigt att ldre ssonger har fler inlgg d folk fortstter skriva i dom trdarna. Fast den hr ssongen r verkligen s dlig s frstr om folk trttnar titta. Men folket p BB chattet lskar spelarna i maktspelet. Eller dom lskar inte alla. Inte dom frn fd lyxsidan. Som enligt dom r dumma mobbare.

Och dagens BB tittare verkar vara s jvla knsliga. Mrkt det frut. BB har tittare som ogillar mnga andra dokuspor. Man fattar inte varfr BB ftt dom hr konstiga tittarna?
Senast redigerad av LillTurken 2015-11-27 kl. 21:29.
2015-11-27, 23:15
Medlem
ckligt avsnitt.

Mr illa av hur tjejerna blev hyenor nr maxen kte ut.

Det blir lite flugornas herre av det.

Det finns ingen alfahane kvar som kan stta tjejerna p plats.

Fan vad vidrig Anna-Lisa r. Hon r ihop med en patetisk snubbe som knullar runt fr glatta livet nr hon r i huset, men sitter och sger att hon skulle hngarva andre i ansiktet om han kom fram p gatan.

Fan vad man bara vill in i huset och stta folk p plats, oerhrt olustigt att se dem dr hyenorna mobba folk med dlig sjlvknsla som Linnea och andre och det inte finns nn med status som kan g in och frsvara dem.

Vidrigt och frustrerande
2015-11-27, 23:34
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
ckligt avsnitt.

Mr illa av hur tjejerna blev hyenor nr maxen kte ut.

Det blir lite flugornas herre av det.

Det finns ingen alfahane kvar som kan stta tjejerna p plats.

Fan vad vidrig Anna-Lisa r. Hon r ihop med en patetisk snubbe som knullar runt fr glatta livet nr hon r i huset, men sitter och sger att hon skulle hngarva andre i ansiktet om han kom fram p gatan.

Fan vad man bara vill in i huset och stta folk p plats, oerhrt olustigt att se dem dr hyenorna mobba folk med dlig sjlvknsla som Linnea och andre och det inte finns nn med status som kan g in och frsvara dem.

Vidrigt och frustrerande
Hur tror ni produktion/tittare hade reagerat om det varit killarna som betedde sig s som tjejerna gr..? Hade blivit ramaskri
2015-11-27, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Hur tror ni produktion/tittare hade reagerat om det varit killarna som betedde sig s som tjejerna gr..? Hade blivit ramaskri

Garanterat. Det r verkligen frustrerande att se.
2015-11-27, 23:47
Medlem
Dagens avsnitt nr AL sger att Andre r en nolla och inte ens vrd att prata med henne. Ass vem fan tror hon att hon r? Bortskmda snorunge som tror att hon r jordens mittpunkt men samtidigt otroligt rdd fr att ta upp saker med personen i frga. Ligger mycket hellre i sngen och snackar skit om andra och sger att hon r trtt p falska mnniskor. St upp fr dig sjlv eller hll kften

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in