2015-12-02, 00:53
Medlem
Men va fan Myrna du säger ju inte vad Sergio och Sara sa??!! Sara berättade inte nåt emotionellt?

Sergio sa att han trodde att Christian behövde egentid att smälta allt, som vi alla vet att Christian behöver. Sara säger då att hon tror att alla är inte lika, att hon tex inte vill ha egentid??
Då började allt.
Medlem
desperates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Är ju som mig, jag gillar inte svarta män, men gillar ofta svarta tjejer. Men jag är ju född i Turkiet. Jag måste vara en könsrasist.
Jo men ändå att påstå att en människa inte kan hitta en bättre tjej än Linnea ENDAST för att han är svart måste väl tyda lite på rasism ? Come on
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desperate
Nej ingen som mobbar Sara. Hon själv som satt sig i värsta offer rollen just nu och gråter om att hon vill åka hem.
Sergio avbröt Sara i ett samtal och Sara tyckte inte att folk runt omkring brydde sig tillräckligt om det. Sen har det bara eskalerat a la dagis nivå. Lilo och Patricia har agerat medlare och lugnat ned situationen något.

Du ska inte underskatta det här med att ta på sig offerrollen det är effektivt i BB. Se på Andre. Han är dessutom en 26årig MAN men offer det är han. Och därför populär.
2015-12-02, 00:55
Medlem
Sara tål inte det minsta lilla kritik.
2015-12-02, 00:58
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

Jodå hon har vart med i EoB. Mkt tuffare än här. Men hon reagerar som människor gör. Se PH och EoB folk ska lämna hela tiden. Även BB. Men att dom gör det är inte så vanligt. Mkt snack för stunden. Mkt känslor. Instängda med ett fåtal människor som inte skulle umgås annars
2015-12-02, 01:00
Medlem
desperates avatar
Citat:
På den punkten kan jag iallafall hålla med dig. Hon är så van att ha översittar rollen så att när nån inte tar hennes skit och "sätter henne på plats" så får hon panik och vet inte hur hon ska agera, då blir det för mycket för henne och hon börjar gråta och får ändå sympatisörer iom tårarna.
2015-12-02, 01:21
Medlem
LillTurkens avatar
Nu börjar Puffen tveka. Och Andre: Mongo sa han det? Sergio sa att han ska lämna imorgon. Sara likadant. Men får se vad som händer. Ingen av dom kommer lämna själv. Upp till dom två i paradisrummet att bestämma. Men det är två lättpåverkade killar som sitter där.

Puffen är arg vi fick inte se bråket !! Andre skrattar vi fick inte se bråket, unfrar vad som hänt. Jag hatar sådana här bråk. Puffen vill inte vara kvar. Nu jävlar snackar grabbarna. Påverkade dom det här.
2015-12-02, 01:44
Medlem
Bajenjeppes avatar
Sergio stört-bölar ju verkligen. Mycket bakomliggande saker där..
2015-12-02, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Sergio stört-bölar ju verkligen. Mycket bakomliggande saker där..
Han är verkligen jätteledsen och säger själv att han har mkt i bagaget som påverkar och gör sig påmint.

Har Paradiskameran på och hör Puffen och André samtala om det som händer. De är säkra nu på att de gör rätt som valt att skicka ut Sara imorgon.
2015-12-02, 02:03
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Han kan väl inte fixa en bättre tjej ändå?

han insåg väl hon var tråkig när han såg 24/7?
2015-12-02, 05:56
Medlem
Jag skrattade till när Andre sa att han var glad att detta bråk har skett, men kom också på sig själv Puffen har varit riktigt arg och besviken på Sergio, Andre också, men bråket och att Andre kände att det var exakt vad som hände honom, och när de såg hur förstörd Sergio var, ändrade deras uppfattning om honom, de jublade när han sa "that bitch is evil af". De blev också väldigt nöjda för de kunde få ytterligare motivering imorgon.
2015-12-02, 08:28
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnytltosen
Jag skrattade till när Andre sa att han var glad att detta bråk har skett, men kom också på sig själv Puffen har varit riktigt arg och besviken på Sergio, Andre också, men bråket och att Andre kände att det var exakt vad som hände honom, och när de såg hur förstörd Sergio var, ändrade deras uppfattning om honom, de jublade när han sa "that bitch is evil af". De blev också väldigt nöjda för de kunde få ytterligare motivering imorgon.
Puffen och Andre klarar inga konflikter allt ska vara frid och fröjd i huset.En dokusåpa behöver intriger och konflikter annars blir det inget att se på
Tycker synd att Sara ska få lämna för lite små tjafs och för att dessa 2 killar inte klarar det
Troy skicka ut 2st rätt tidigt men i detta fall tycker jag det är helt fel sätt att göra det på och så långt in programmet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in