2015-12-02, 00:53
Medlem
Men va fan Myrna du sger ju inte vad Sergio och Sara sa??!! Sara berttade inte nt emotionellt?

Sergio sa att han trodde att Christian behvde egentid att smlta allt, som vi alla vet att Christian behver. Sara sger d att hon tror att alla r inte lika, att hon tex inte vill ha egentid??
D brjade allt.
Medlem
desperates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
r ju som mig, jag gillar inte svarta mn, men gillar ofta svarta tjejer. Men jag r ju fdd i Turkiet. Jag mste vara en knsrasist.
Jo men nd att pst att en mnniska inte kan hitta en bttre tjej n Linnea ENDAST fr att han r svart mste vl tyda lite p rasism ? Come on
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desperate
Nej ingen som mobbar Sara. Hon sjlv som satt sig i vrsta offer rollen just nu och grter om att hon vill ka hem.
Sergio avbrt Sara i ett samtal och Sara tyckte inte att folk runt omkring brydde sig tillrckligt om det. Sen har det bara eskalerat a la dagis niv. Lilo och Patricia har agerat medlare och lugnat ned situationen ngot.

Du ska inte underskatta det hr med att ta p sig offerrollen det r effektivt i BB. Se p Andre. Han r dessutom en 26rig MAN men offer det r han. Och drfr populr.
2015-12-02, 00:55
Medlem
Sara tl inte det minsta lilla kritik.
2015-12-02, 00:58
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

Jod hon har vart med i EoB. Mkt tuffare n hr. Men hon reagerar som mnniskor gr. Se PH och EoB folk ska lmna hela tiden. ven BB. Men att dom gr det r inte s vanligt. Mkt snack fr stunden. Mkt knslor. Instngda med ett ftal mnniskor som inte skulle umgs annars
2015-12-02, 01:00
Medlem
desperates avatar
Citat:
P den punkten kan jag iallafall hlla med dig. Hon r s van att ha versittar rollen s att nr nn inte tar hennes skit och "stter henne p plats" s fr hon panik och vet inte hur hon ska agera, d blir det fr mycket fr henne och hon brjar grta och fr nd sympatisrer iom trarna.
2015-12-02, 01:21
Medlem
LillTurkens avatar
Nu brjar Puffen tveka. Och Andre: Mongo sa han det? Sergio sa att han ska lmna imorgon. Sara likadant. Men fr se vad som hnder. Ingen av dom kommer lmna sjlv. Upp till dom tv i paradisrummet att bestmma. Men det r tv lttpverkade killar som sitter dr.

Puffen r arg vi fick inte se brket !! Andre skrattar vi fick inte se brket, unfrar vad som hnt. Jag hatar sdana hr brk. Puffen vill inte vara kvar. Nu jvlar snackar grabbarna. Pverkade dom det hr.
2015-12-02, 01:44
Medlem
Bajenjeppes avatar
Sergio strt-blar ju verkligen. Mycket bakomliggande saker dr..
2015-12-02, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Sergio strt-blar ju verkligen. Mycket bakomliggande saker dr..
Han r verkligen jtteledsen och sger sjlv att han har mkt i bagaget som pverkar och gr sig pmint.

Har Paradiskameran p och hr Puffen och Andr samtala om det som hnder. De r skra nu p att de gr rtt som valt att skicka ut Sara imorgon.
2015-12-02, 02:03
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Han kan vl inte fixa en bttre tjej nd?

han insg vl hon var trkig nr han sg 24/7?
2015-12-02, 05:56
Medlem
Jag skrattade till nr Andre sa att han var glad att detta brk har skett, men kom ocks p sig sjlv Puffen har varit riktigt arg och besviken p Sergio, Andre ocks, men brket och att Andre knde att det var exakt vad som hnde honom, och nr de sg hur frstrd Sergio var, ndrade deras uppfattning om honom, de jublade nr han sa "that bitch is evil af". De blev ocks vldigt njda fr de kunde f ytterligare motivering imorgon.
2015-12-02, 08:28
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnytltosen
Jag skrattade till nr Andre sa att han var glad att detta brk har skett, men kom ocks p sig sjlv Puffen har varit riktigt arg och besviken p Sergio, Andre ocks, men brket och att Andre knde att det var exakt vad som hnde honom, och nr de sg hur frstrd Sergio var, ndrade deras uppfattning om honom, de jublade nr han sa "that bitch is evil af". De blev ocks vldigt njda fr de kunde f ytterligare motivering imorgon.
Puffen och Andre klarar inga konflikter allt ska vara frid och frjd i huset.En dokuspa behver intriger och konflikter annars blir det inget att se p
Tycker synd att Sara ska f lmna fr lite sm tjafs och fr att dessa 2 killar inte klarar det
Troy skicka ut 2st rtt tidigt men i detta fall tycker jag det r helt fel stt att gra det p och s lngt in programmet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in