2015-10-18, 13:51
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarfinaostar
Klla?

WWW.bigbrother.se

Kul att rikscklet Sara, den mest hatade dokuspadeltagaren genom tiderna, kliver in. Hon lr bli glmd lika snabbt efter rets BB.
2015-10-18, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarfinaostar
Klla?
http://www.mynewsdesk.com/se/kanal-1...rother-1236692
Citat:
Ursprungligen postat av Murkelpurkel
Om detta stmmer s kommer det rra om riktigt ordentligt, fan vad kul att det hnder saker!
Kanske blir en bra ssong trots allt
Jo, rtt skoj. Ska bli intressant hur detta blir. Sg att vi tittare rstar fram andra sidan, d ker ju alla nuvarande deltagare. Knns riktigt hrt d det finns vissa skna deltagare. Och vad hnder med Christian som r klar fr final? Blir ju som max 8 deltagare efter att man rstat ut ena sidan. Knns kanske inte s troligt
2015-10-18, 13:53
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
WWW.bigbrother.se

Kul att rikscklet Sara, den mest hatade dokuspadeltagaren genom tiderna, kliver in. Hon lr bli glmd lika snabbt efter rets BB.

nu lr det knullas knns som BB frsker rdda tittarna nu
2015-10-18, 13:57
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
WWW.bigbrother.se

Jaaa.. jag sg det nu.. fy satan.. varfr vill dom skicka in en sn vidrig mnniska som hon r. Hon har genom rutten personlighet och "evil inside" hon r ond rakt igenom. ckligare mnniska finns inte!
2015-10-18, 14:00
Neej varfr tar dom in sara! jag klarar fan inte av henne ass, vidrigare mnniska gr fan inte att hitta
2015-10-18, 14:12
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krustov
Neej varfr tar dom in sara! jag klarar fan inte av henne ass, vidrigare mnniska gr fan inte att hitta

Jag vet.. vart faktiskt riktigt besviken nu.. klarar inte heller av henne. Och jag som har premium.. faan. Jag klarar verkligen inte av att se henne. Mr nstan illa bara jag tnker p hur hon r som person. Hon har s cklig personlighet s att man mr illa utav det. Hur tnkte Big Brother dr egentligen? Varfr vill dom stta in Sveriges mest hatade dokuspa personlighet genom tiderna in i huset?
2015-10-18, 14:16
Medlem
Usch inte Sara Nu kommer bara skabbiga deltagare in
2015-10-18, 14:18
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Usch inte Sara Nu kommer bara skabbiga deltagare in
BB mixar loss. De frsker hitta den ultimata blandningen.
2015-10-18, 14:27
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Jag vet.. vart faktiskt riktigt besviken nu.. klarar inte heller av henne. Och jag som har premium.. faan. Jag klarar verkligen inte av att se henne. Mr nstan illa bara jag tnker p hur hon r som person. Hon har s cklig personlighet s att man mr illa utav det. Hur tnkte Big Brother dr egentligen? Varfr vill dom stta in Sveriges mest hatade dokuspa personlighet genom tiderna in i huset?
Vem r hon Sara har inte sett henne frut.Men n mrkligare varfr ta in en kommun-Politiker frn M som dessutom har som ml att komma in i riksdagen Klart att hon inte kommer bli full eller hitta p ngot srskilt utan syftet r ngot annat och man vet redan vad hon brinner fr
2015-10-18, 14:28
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla

aa jag har kollat 24/7 nu alla dagarna men kommer fan stnga av varje gng sara r i rutan nu, helt sjukt att dom tar in en sn person. Hoppas fan att ngon skickar hem henne eller gr s hon behandlas som skit, typ en fngelse vecka eller ngot och hon bara fr ta massa vidriga grejer.
2015-10-18, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krustov
aa jag har kollat 24/7 nu alla dagarna men kommer fan stnga av varje gng sara r i rutan nu, helt sjukt att dom tar in en sn person. Hoppas fan att ngon skickar hem henne eller gr s hon behandlas som skit, typ en fngelse vecka eller ngot och hon bara fr ta massa vidriga grejer.
Hon r fan vrre n Emelie Rydberg.
2015-10-18, 14:38
Medlem
dueheltbananas avatar
Att det kommer in tre korkade ex on the Beach deltagare ikvll kommer nog bli kul. En riktig kontrast till de "hgutbildade" och "smarta" gruppen som r dr nu. Det kommer nog bli intressant att titta p.

Att den nya gruppen sen antagligen kommer f en massa frdelar jmte den gamla gruppen kommer nog skapa kaos.
Antar att det blir en fattig/rik sida dr de nya fr vara p den rika sidan (det r iaf vad jag ftt ut av det BB skrivit p olika sidor).
Senast redigerad av dueheltbanana 2015-10-18 kl. 14:44.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in