2015-11-21, 00:41
Medlem
Kände sig Lina överflödig eller? Ser att hon sitter för sig själv inne på toaletten, med sitt glas i handen, suckande medan Myrna står där ute med killarnas odelade fokus på henne.
2015-11-21, 00:42
Medlem
Fifa16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Kände sig Lina överflödig eller? Ser att hon sitter för sig själv inne på toaletten, med sitt glas i handen, suckande medan Myrna står där ute med killarnas odelade fokus på henne.

Kan ha varit så ja. Kanske därför hon gick fram till Alexander, hon ville ha uppmärksamhet.
2015-11-21, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnytltosen
Myrna är så jävla igång ikväll. Hoppas att det blir som för 2-3 veckor sedan när Christian gick runt med Sara och Alex, och var helt förtvivlad "vad är det här, det finns ingenting mellan oss, vad händer"; medan Alex retade Myrna och försökte få ur henne att hon gillar Christian.
Mr. Maxéns ansiktsuttryck när Myrna höll på med Christian var säsongens bästa ögonblick för mig.
Det är på gång! Myrna är på Christian mer än någonsin och självklart kommer Alexander spinna vidare på det
2015-11-21, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnytltosen
Myrna är så jävla igång ikväll. Hoppas att det blir som för 2-3 veckor sedan när Christian gick runt med Sara och Alex, och var helt förtvivlad "vad är det här, det finns ingenting mellan oss, vad händer"; medan Alex retade Myrna och försökte få ur henne att hon gillar Christian.
Mr. Maxéns ansiktsuttryck när Myrna höll på med Christian var säsongens bästa ögonblick för mig.

Vem är Mr Maxén? Alexander? André?
2015-11-21, 00:44
Medlem
Fifa16s avatar
Hahaha, Alexander är ju riktigt skön faktiskt.
2015-11-21, 00:45
Medlem
Fifa16s avatar
Vad tycker ni om Myrna egentligen? Har haft blandade åsikter om henne genom säsongen.
2015-11-21, 00:46
Medlem
Fifa16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Vem är Mr Maxén? Alexander? André?

Alexander såklart, vem skulle annars heta Maxén i efternamn?
2015-11-21, 00:46
Medlem
Jag måste bara säga att jag inte förstår vad det är tjejerna ser i Christian? Ok att han verkar vara en reko kille och allt det där och jag ser gärna honom gå till final men sexapeal har han noll av!
Osäker, konflikträdd och ständigt ursäktande för sin egen existens typ är inget attraktivt.
Beror det på isoleringen i huset som gör att dom dras till honom eller vad?
Finns det ngn tjej här inne tex som ser det "fina" med Christian?
2015-11-21, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fifa16
Alexander såklart, vem skulle annars heta Maxén i efternamn?

Hahaha, fan jag tar på mig den
2015-11-21, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Jag måste bara säga att jag inte förstår vad det är tjejerna ser i Christian? Ok att han verkar vara en reko kille och allt det där och jag ser gärna honom gå till final men sexapeal har han noll av!
Osäker, konflikträdd och ständigt ursäktande för sin egen existens typ är inget attraktivt.
Beror det på isoleringen i huset som gör att dom dras till honom eller vad?
Finns det ngn tjej här inne tex som ser det "fina" med Christian?

Håller med dig totalt. Har fan aldrig sett en person med så lite shining.
2015-11-21, 00:49
Medlem
Alexander Hahahahahaha
2015-11-21, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fifa16
Vad tycker ni om Myrna egentligen? Har haft blandade åsikter om henne genom säsongen.
Förutom att hon låter väldigt mycket och ofta (trots en jävligt fin röst blir det påfrestande i längden) så gillar jag henne. Har faktiskt henne som en av mina favoriter.
Visst, en annan sak är också att hon är väldigt inställsam och pratar "bebisspråk" och det kan vara en grej att störa sig på, men jag uppfattar inte det som falskhet hos henne. En hel del tjejer pratar så alltid utan att dom gör sig till. En del av deras jargong, eller hur man ska förklara det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in