2015-10-15, 18:19
Medlem
Jag verkar vara helt blind, men vart på BB hemsidan hittar man "Mitt konto"? Bild vore trevligt!

ONT: En tesked, kom igen..
2015-10-15, 18:25
Medlem
blckbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StaffanStaffanson
Jag verkar vara helt blind, men vart på BB hemsidan hittar man "Mitt konto"? Bild vore trevligt!

ONT: En tesked, kom igen..

Tror du måste gå in på kanal5play och logga in där för att komma in på "mitt konto".
2015-10-15, 18:30
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o-asen2
Jag gillar Linnea..

Tycker den här säsongen verkar ha potential för att kunna bli något .
Massa personligheter som inte bara är sex ,fylla och skapa skandaler
Lite back till basic

problemet är att Back to basic inte funkar 2015.
2015-10-15, 18:38
Medlem
Placeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
problemet är att Back to basic inte funkar 2015.
De skulle gjort ett nytt typ av BB där de är inlåsta men får använda sociala medier. Så de kan interagera med folket utanför, det hade nog blivit mycket större. Se bara på typ Twitch där de interagerar med tittarna. Problemet är väl att PK media hade fått en hjärtattack om de ska interagera med tittarna.

Jisses ibland är ju Patricia så blåst, som exempel att det skulle vara svårt även i svenska fängelser tog hon upp att man inte fick spela piratkopierad musik.
Senast redigerad av Placeholder 2015-10-15 kl. 19:11.
2015-10-15, 18:58
Medlem
Finns inget värre än när t.ex en tjej/kille har ändrat kön och så finns det inget viktigare än att alla ska höra och diskutera det 100 ggr per dag. Tröttsamt som fan.

Och man måste inte ha någon jävla story.
2015-10-15, 19:43
Medlem
Smirmats avatar
Får dom inte slänga in något starkare en vin? Släng in en rejäl groggbricka så kan det nog bli lite fylla.
2015-10-15, 19:43
asså jag har aldrig fattat hur svårt de ska vara att förstå vad de står i ett brev/uppdrag. Varje jävla gång när någon läst de så börjar dom diskutera om vad de stod, hur jävla svårt ska de vara att förstå??
2015-10-15, 19:55
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krustov
asså jag har aldrig fattat hur svårt de ska vara att förstå vad de står i ett brev/uppdrag. Varje jävla gång när någon läst de så börjar dom diskutera om vad de stod, hur jävla svårt ska de vara att förstå??

Känner samma sak. Typ som när dom nya deltagarna kom och det stod i brevet att Lina skulle välja om dom nya skulle sitta ihop eller om hon, Sergio och Myrna skulle det. Lina fattade ingenting och Sergio tolkade det som att dom skulle välja 3 från huset som skulle sitta ihop
2015-10-15, 20:11
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaazster
Finns inget värre än när t.ex en tjej/kille har ändrat kön och så finns det inget viktigare än att alla ska höra och diskutera det 100 ggr per dag. Tröttsamt som fan.

Och man måste inte ha någon jävla story.

Ja och det jobbiga i detta fall är ju att HON inte bytt kön. Ändå ett jävla tjavs om att hon är en han. Helvete för dagens ungdom. 26år är hon och ändå så uppför hon sig som en 16årig pojk.... Jaja homos är cirkus.
2015-10-15, 20:36
Medlem
kanelipullas avatar
Hur i helvete kan en 26 åring (alex) kvinna vara mentalt som en 14 årig pojke? Hur är det möjligt ens? Helt sjukt att jag valde henne som favorit i början.
2015-10-15, 20:57
Medlem
BlackBookss avatar
Småtöserna på BBs Facebook sida är helt lyriska över Alex, undrar hur många osäkra tjejer som kommer bli "pojkar" efter denna farsen.

Det märks att PK klimatet ändrats sen Vanessa var med, killen som blev tjej, han/hon var rätt hatad av både publik och deltagare.
Men nu verkar det vara inne att ändra kön och annat trams.
Senast redigerad av BlackBooks 2015-10-15 kl. 21:00.
2015-10-15, 21:10
Bannlyst
Hoppa på ett knivslagsmål mellan negern o yuggen hoppas christian blir stabbad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in