2015-11-12, 19:27
Medlem
Fifa16s avatar
Hur mnga gnger om dagen gr en deltagare in och vljer app? Vilka tider brukar det vara?
2015-11-12, 19:31
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
du skulle ha vart denna ssong som en av husets mobbare

Ja det hade vart en fin roll att spela i maktspelet. Fan vad kul. Men jag skulle nog vilja vara joker med betalning d fr jag skulle ju aldrig kunna vinna. Komma in i BB. Och dom frgar: Vilken roll spelar du? Jag r mobbare. VA??? Ja BB skickade in mig fr att mobba er allihopa. Men jag kommer vlja ut mina offer, vem vill vara med mig och slippa mobbas?

Eller varfr inte s hr. En hemlig maktallians dr jag vljer 2 st som ska vara med och mobba en utvald. Tills denna lmnar. Sen nsta och nsta och nsta. Det skulle bli bra tv.

Men det som r mobbing i BB skulle t ex vara helt normalt i PH. r ju inte ens mobbing i BB huset. Bara att folk str sig p varandra. Inte s konstigt d dom r s tydliga i sina roller. Som Alex som skulle vara en kille fr hon opererat brsten och hade kalsonger samt var mer lik Samir n idioten i PH som tror han r lik Samir. Politikern som var moderat men p ngot jvla vis var feminist... Dessa personer var dmda att ka ut. Bonden r nog den sjukaste av alla men r fortfarande kvar.
2015-11-12, 19:40
Medlem
naoshs avatar
nu r det alex tur..

Edit: en hitlt med avicci. 10 %....
Senast redigerad av naosh 2015-11-12 kl. 19:42.
2015-11-12, 19:43
Medlem
soffsitss avatar
Whaaat, Alexander vljer en lt istllet fr immunitet
2015-11-12, 19:43
Medlem
Bajenjeppes avatar
WHAT?! Alex tog hitlt nr han kunde ta immunitet.

Iskallt om han fr stanna.
2015-11-12, 19:45
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
WHAT?! Alex tog hitlt nr han kunde ta immunitet.

Iskallt om han fr stanna.
Skojar du...? Vafan Alex haha
2015-11-12, 19:46
Medlem
PingPongZongs avatar
Alexander vet ngot som vi inte vet. Han har betalat folk rsta p han. Eller s har han kompisar som har s mkt pengar s dom kan ltt ringa snder hela skiten. P Sndag brakar BB telefonvxel samman.
2015-11-12, 19:48
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Alexander vet ngot som vi inte vet. Han har betalat folk rsta p han. Eller s har han kompisar som har s mkt pengar s dom kan ltt ringa snder hela skiten. P Sndag brakar BB telefonvxel samman.
Eller s sker han ngon slags sympati genom att vlja en "tung" lt s alla blir glada
2015-11-12, 19:49
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Skojar du...? Vafan Alex haha

Jvligt mrkligt mste jag sga.

Problemet r vl om Troy kallas in nu och tar immuniteten. I s fall ligger Andr jvligt risigt till.
2015-11-12, 19:50
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Eller s sker han ngon slags sympati genom att vlja en "tung" lt s alla blir glada

Tror hans polare tycker det r skitkul se han glida omkring drinne. "Slnger vl ivg en slant p killen d." Utanfr huset glider ju killen fram som en kung.
2015-11-12, 19:51
Medlem
Fifa16s avatar
Sa Alexander ngon motivering?

Antar att han vill f bttre stllning i gruppen samtidigt som han nd rknar med att f stanna. Han tnker vl att Andr och Troy ryker innan honom nd.
2015-11-12, 19:53
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifa16
Sa Alexander ngon motivering?

Antar att han vill f bttre stllning i gruppen samtidigt som han nd rknar med att f stanna. Han tnker vl att Andr och Troy ryker innan honom nd.

Han satt och flina en bra stund och skojade med att sga "Nu kommer ni f rejlt med sttar", fr att sen vlja hitlt istllet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in