2015-11-29, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
2 till paradiset. De väljer sedan en som ryker
Jasså, får dom bara välja mellan de två andra nominerade eller av alla?
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SASE1
Så det är alltså en som ryker i alla fall? En till "paradiset" känns bra onödigt, kommer bara bli ännu dödare stämning i huset. Nåväl.

Nej naturligtvis inte. Vore ju helt fel om 2 i paradiset som fått mest röster åker. Dom två i paradiset tar ut en i huset. Dom kommer ju sitta kolla 24/7 i paradiset
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clida
Slutade kolla på Big Brother rätt tidigt men försöker mig på det igen nu. Undrar bara vem som är favorit i huset dvs störst chans att vinna? Är det Christian?
Samma här.

Christian och Patricia, kanske? Möjligtvis Myrna.
2015-11-29, 22:11
Medlem
blckbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Nu ser jag inte men menar du att en får lämna BB och den andre klarar sig kvar och skickas till Paradiset?

Man röstar inte om vem som åker, man röstar på den man vill ska till "Lyxrummet". Dom två med flest röster kommer sitta där i tre dager och efter det så kommer dom välja en som ska lämna. Så fattade jag det.

Sara kommer alltså förmodligen sitta säkert idag och tro att hon är omtyckt och få enorm hybris
2015-11-29, 22:12
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Vadå tittare?Dem har ju för fan flytt för länge sedan eller du är helt omedveten om det?
Ja det är bara Flashback panelen kvar....
2015-11-29, 22:13
Medlem
Hoppas Puffen och Andre åker till paradiset och skickar hem Anna-Lisa. Känns troligt också
2015-11-29, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Nej naturligtvis inte. Vore ju helt fel om 2 i paradiset som fått mest röster åker. Dom två i paradiset tar ut en i huset. Dom kommer ju sitta kolla 24/7 i paradiset

Då föll bitarna på plats. Frågan är vilka man vill ha i paradiset? Tänker inte ringa och rösta, men.

Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Hoppas Puffen och Andre åker till paradiset och skickar hem Anna-Lisa. Känns troligt också

Väldigt rimligt.
2015-11-29, 22:14
Medlem
Citat:

Yes, får hoppas på det.
2015-11-29, 22:16
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blckboi
Man röstar inte om vem som åker, man röstar på den man vill ska till "Lyxrummet". Dom två med flest röster kommer sitta där i tre dager och efter det så kommer dom välja en som ska lämna. Så fattade jag det.

Sara kommer alltså förmodligen sitta säkert idag och tro att hon är omtyckt och få enorm hybris

Vilket är jävligt härligt. Gröna rummet kommer bli oroliga. Är ju grönt mot rosa. Både vi tittare och dom i huset har valt sida. Gillar man gröna gillar man ingen i rosa. Och likadant om man gillar rosa.

Trodde inte jag skulle välja tjejernas sida. Men efter Alexander lämnade så blev det helt klart för mig, gröna rummet är skit. Linnea stack och det blev inga tjejer kvar i gröna rummet. Killarna är mesar allihopa nu. Aldrig vart så mesiga grabbar.

Bra killar i detta maktspel var Sasa, Andie och Alexander. Nu är bara skiten kvar.
2015-11-29, 22:17
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Tror dom väljer Sara då
Andre gillar jag inte alltför mesig och bara tjat om sitt Västervik dag ut o in
2015-11-29, 22:20
Medlem
Lär bli Sara som ryker om Puffen och André röstas till "Paradiset", inte Lilo. Lilo lär sitta säkert nästa vecka också.. tyvärr!
2015-11-29, 22:20
Medlem
Iförsig - tänk Sara och Andre i paradiset Hon är dock tvääär sist på instagram så tyvärr får vi inte se detta, men det vore ju det bästa paret Puffen är nog garanterad till paradiset. Andra kommer stå mellan Andre/Lina. Andre/Puffen kommer skicka ut Anna-Lisa/Sara. Puffen/Lina kommer nog aldrig komma överens om vem som kommer åka ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in