2015-11-20, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Nu börjar Patricia tjata om Alexander igen!
Fan vad hon hakat upp sig! Snart får vi höra tjafset från henne.. eller är Alexander för nykter för att hon ska gå igång på att försöka läxa upp honom?

Reagerade också på det, fy fan vad arg jag blev direkt honom började säga hans namn och frågor till honom. Att inte produktionen ser att de kan få bättre tv i deras bråk utan att cencurera Patrcia hela tiden.

Fan nu är Myrna igång efter Christian.
2015-11-20, 23:47
Medlem
vanligvaniljs avatar
Fan vad trött jag blir på Patricia. Ska alltid ta upp nått angående Alexander i grupp och aldrig ensam. Äckligt beteende.
2015-11-20, 23:49
Medlem
Tänk om det här är Linneas taktik: vara anonym första halvan och inte bli nominerad, sedan komma fram lite mer för att sista fyra veckorna, när det är färre med deltagare, släppa loss rejält. Inte bara hänga med killarna i gröna, vinna alla tävlingar, bikta sig mer, vara allmänt glad, dansa loss på festerna etc.
Skulle bli förvånad men det skulle vara kul att se hur sur Patrcia och Myrna skulle bli när de helt plötsligt skulle se att hon blivit ett hot, i deras ögon.
2015-11-20, 23:52
Medlem
elpirros avatar
Alla behöver en Christian i sitt liv alltså, shit han e sjukt lugn o harmonisk. Klok kille. Unnar han vinsten
2015-11-20, 23:52
Medlem
Är det bara jag som tycker att "nya" Puffen är väldigt lik Gary Sinise i slutet på filmen Forrest Gump??
Dan heter han i filmen va?
2015-11-20, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Alla behöver en Christian i sitt liv alltså, shit han e sjukt lugn o harmonisk. Klok kille. Unnar han vinsten

Håller verkligen med om det, otroligt fin kille!
2015-11-20, 23:56
Medlem
NightWalker1s avatar
varför har dom bara elaka clown-masker jämt, dom kan väll ha en snäll mask på clowen när den är snäll eller? borde väll inte kosta så mycket för produktionen
2015-11-21, 00:07
Medlem
Fan vad Andre alltid förstör konversationer, han tillför ju inte ett enda skit. Håller bara med eller säger världens mest självklara saker. Tänk vilka diskussioner det kunde ha blivit, allt från Christian och Puffens just nu, till Alex och Puffens 05.00 konfrontation, men såklart ska Andre alltid dyka upp.
Jag vill inte hata på killen, men va fan?! Han påminner mig så sjukt mycket om en från skoltiden; sa inget vettigt och samtidigt gick runt och trodde han var värsta casanovan,men alla tyckte han var jobbig och obehaglig.
2015-11-21, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnytltosen
Fan vad Andre alltid förstör konversationer, han tillför ju inte ett enda skit. Håller bara med eller säger världens mest självklara saker. Tänk vilka diskussioner det kunde ha blivit, allt från Christian och Puffens just nu, till Alex och Puffens 05.00 konfrontation, men såklart ska Andre alltid dyka upp.
Jag vill inte hata på killen, men va fan?! Han påminner mig så sjukt mycket om en från skoltiden; sa inget vettigt och samtidigt gick runt och trodde han var värsta casanovan,men alla tyckte han var jobbig och obehaglig.
Har aldrig sett en sådan awkward person förut.
Lyssnade också på samtalet Christian och Puffen hade.. och där står André och säger helt fel saker vid fel tillfällen. Han dödar alla konversationer och har sjukt kassa sociala skills.
Sitter hela tiden och skruvar på mig när han deltar i samtal, beredd med skämskudden.
2015-11-21, 00:18
Medlem
Är det värt att se avsnitten? Finns det några bikter med Christian och Alex?
2015-11-21, 00:22
Medlem
Fifa16s avatar
Hahahaha, Alexander jävlas med Christian. "Ta en på munnen också" när Myrna pussar Christian på kinden. "För i helvete Maxén", säger Christian.

André kommer in och är avundsjuk och börjar krama Myrna.

Lina kommer fram och ger Alexander en kram och säger förlåt för allt hon sagt. Hon kramas en gång till, länge. Alexander säger "det är nemas problemas".

Alexander går och Lina tittar drömmande efter honom.
2015-11-21, 00:22
Medlem
Hur fan orkar någon lyssna på den monotona Patricia 24 timmar om dygnet. Till och med när hon sover så låter hon. Vad är det för fel på den mobbande kvinnokarlen?

Man märker att skogsmullen börjar ha svårt att hålla sin mask som trädgårdstomte när tiden tar ut sin rätt. Att spela en sådan naturlig varelse tar på krafterna och inte ens Tom Cruise hade klarat det. Nu ligger han i sängen och beklagar sig över hur hemska alla andra är och onaturliga.

Det blir spännande att se ju mer tiden lider vilka som klarar av att hålla sin fasad som dom planerat.

Om det stämmer att Isabella är 23 år så kan jag misstänka här att det är en karl från början som blivit en "kvinna". Ingen normal 23-åring ser ut som 40 med löshår, löstuttar, lösfransar och ett så grovt ansikte. Inte en chans och dessutom kan det vara manliga hormonpreparat som förstärker hens temperament. Min syster är 22 år och ser ut som en baby jämfört mot detta missfoster.
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-11-21 kl. 00:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in