2015-10-15, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarfinaostar
Dom kan ju inte sitta och prata med varandra. Lt dom leva p knckebrd nsta vecka

hller med. men bb brukar fan vara mesiga.dom pratade hela tiden.
deltagarna skulle kunna stlla sig och pissa p tv-skrmen dr BB-loggan r och nd inte vga ingripa..
2015-10-15, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
dom hade en plan och big brother lurade dom nu str med byxorna nere!

aa det var ett jklgt snyggt drag av dom..
2015-10-15, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
hller med. men bb brukar fan vara mesiga.dom pratade hela tiden.
deltagarna skulle kunna stlla sig och pissa p tv-skrmen dr BB-loggan r och nd inte vga ingripa..

Men sger du turkshop d minsann ska dom ingripa och kalla berrd spelare till bikten och peka finger.
2015-10-15, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memphisdepay
Men sger du turkshop d minsann ska dom ingripa och kalla berrd spelare till bikten och peka finger.

pk-sverige..pinsamt
2015-10-15, 16:02
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
aa det var ett jklgt snyggt drag av dom..

fast trkigt nog fanns det svar p frgan s d tnker man ju inte lika.
2015-10-15, 16:05
Medlem
Citat:
fast trkigt nog fanns det svar p frgan s d tnker man ju inte lika.

hr hade dom lge att skapa lite drama

Kanske frgat. vem r mest trkig? Vem ljuger mest? vem r troligast att ligga i huset? Vem r snyggast?
2015-10-15, 16:10
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
hr hade dom lge att skapa lite drama

Kanske frgat. vem r mest trkig? Vem ljuger mest? vem r troligast att ligga i huset? Vem r snyggast?

exakt sna frgor som inte finns svar p. fast kanske hade varit fr svrt d.
2015-10-15, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
andra sidan var det samma snack frra ssongen.. Vi fr hoppas att det blir bttring framver. Det har ju trots allt bara gtt ngra dagar av ssongen.
Som minst var det 77 tusen som kollade avsnittet frsta veckan frra ret. Mnga avsnitt framver hade ca 90 tusen tittare. Det ansgs vara en stor flopp. Tnk nu med 21 tusen. Det r ju skandal. Ett live-program mitt i programmet ( mitten av oktober ) hade 144 tusen tittare t.ex. bara i Sverige.
2015-10-15, 16:11
Medlem
RashanBashans avatar
Jag hrde precis deltagarna prata om hur dlig kvaliten p bilden var. Jag r s irriterad av varfr den ska vara s lg.. Det r 2015!
2015-10-15, 16:14
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Som minst var det 77 tusen som kollade avsnittet frsta veckan frra ret. Mnga avsnitt framver hade ca 90 tusen tittare. Det ansgs vara en stor flopp. Tnk nu med 21 tusen. Det r ju skandal. Ett live-program mitt i programmet ( mitten av oktober ) hade 144 tusen tittare t.ex. bara i Sverige.

n det jvligt dligt och en ny ssong lr inte hnda om inte typ Linnea brjar suga av Troy mitt i live sndningen det lr dra tittare.
2015-10-15, 16:16
Bannlyst
Hur mycket fr dom i ersttning per dag? Ngon som vet?
2015-10-15, 16:19
Medlem
Citat:
n det jvligt dligt och en ny ssong lr inte hnda om inte typ Linnea brjar suga av Troy mitt i live sndningen det lr dra tittare.
Helt rligt tycker jag inte frra ret var vrsta floppen sett i tv-tittare. Som sagt hade man 144 tusen tittare p Kanal9, vilket r ganska bra. Mnga kollade ju p webben. Paradise hotel har vl ca 200 tusen tittare och d snder dom p tv3. (vldigt mnga webb-tittare dock) Sen s snds ju Big brother dubbelt s mnga gnger som Paradise Hotel.

Frra ret kunde blivit s mycket bttre om det inte vore fr produktionen. Tycker castingen nd var rtt bra nu i efterhand nr man kollar p dagens BB. Borde dessutom lgga big brother p vren. Dom bsta ssongerna har gtt under vren + att Paradise Hotel gr samtidigt nu.. Taskig tajming. Synd att detta blir sista ssongen. Skulle bli hgst frvnad om dom frsker en gng till

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in