Citat:
Ursprungligen postat av
SASE1
Sen dag ett.
Vilket hyckleri? Det är ju publiken som gullar med André. Vad pratar ni om?
Snubben är ju mentalt efter. Vad har ni för förväntningar egentligen? Ni hävdar att han har någon form av asperger och säger i samma mening att han borde agera mer rationellt.
Jag får bara inte ihop det.
Jag har aldrig sagt att jag tror han är mentalt efter. Enligt mig har han noll social kompetens, kan inte läsa av människors känslor och kroppspråk. Som någon tidigare skrivit tog han allas snällhet för att då ska man gå runt och krama alla. Alla har vid något tillfälle pratat om hans beteende inne i huset. Det tog ganska många veckor innan de andra började nominera honom. Alla sa i princip att de inte hade hjärta att riskera att han åkte för att det lät som han bara hade BB och inte så mycket på utsidan, så de kunde inte ta ifrån honom detta. Jag har tom för mig att det var Puffen som sa det, när Troy fortfarande var kvar. Då var det de som hängde hela tiden, men när han åkte så gick Andres idoldyrkan till en ytterligare nivå.
Vad jag menar med hyckleriet är att han har snackat skit många gånger, men när han fick höra sanningen, så sa han hur kan folk säga sånt? "Det stämmer inte, det har inte hänt" när man sett det på liven.