2015-12-02, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ettan2
är jag sjuk om jag sitter och njuuuter nu?

Isf är jag också sjuk. Inte så mycket för att Sara fick lämna men p.g.a. Lilos bitterhet.

Patricia snackar skit nu. Alex motiverade Lina för att HAN hade fått minst kontakt med henne. Inte att hans motivering var att Lina hade varit "minst välkomnande mot dom nya". eh?
2015-12-02, 17:34
Medlem
"Hade det varit vanlig nominering hade Andre rykt"

Ja, just därför blev Andre framröstad till paradiset framför Sara. Och just därför folket röstade att Sara skulle bli av med sin immunitet. Kunde dom inte skickat ut Anna-lisa istället, Sara är iallafall lite rolig
2015-12-02, 17:36
Medlem
Bajenjeppes avatar
Finns endast en bra sak med att Sara åkte, och det är att det väcker reaktioner.

Helt sjukt hur nöjda folket på BB-chatten är, men också vissa här. Tack så mycket för att ni har förvandlat och fortsätter förvandla BB till ett jävla dagis. Finaste vännen vinner, jippiiie!!
2015-12-02, 17:39
Medlem
Tycker du att Puffen och André skickade ut rätt person?

Ja! 79.32%

Nej! 20.68%

Talar sitt tydliga språk hon har inte ändrat på sig och är samma person hon alltid varit och det vet folk.
2015-12-02, 17:43
Medlem
Vad är det för skitrum personalen snackar om i kamera 2? Vet de fortfarade inte om att de hörs mer än deltagarna?
2015-12-02, 17:43
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Tycker du att Puffen och André skickade ut rätt person?

Ja! 79.32%

Nej! 20.68%

Talar sitt tydliga språk hon har inte ändrat på sig och är samma person hon alltid varit och det vet folk.

Alltså, va? Är tanken att hon ska förändra sig? Det visar snarare tyvärr bara hur många idioter som tittar...
2015-12-02, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Alltså, va? Är tanken att hon ska förändra sig? Det visar snarare tyvärr bara hur många idioter som tittar...

Nej det visar att 79.32% fortfarande tycker att hon är en ond person Sara gick in i huset för att få bort den stämpeln. Men som omröstningen visar så lyckades hon inte vilket tyvärr är ganska sorgligt för hon verkar vilja bli bättre som person.
2015-12-02, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Finns endast en bra sak med att Sara åkte, och det är att det väcker reaktioner.

Helt sjukt hur nöjda folket på BB-chatten är, men också vissa här. Tack så mycket för att ni har förvandlat och fortsätter förvandla BB till ett jävla dagis. Finaste vännen vinner, jippiiie!!
Jag vill ha ut henne för att hon är en hemsk person. Som Alexander.
2015-12-02, 18:22
Medlem
LillTurkens avatar
Förra året gav jag inte BB chatten en sekund. Visste inte ens att den fanns. Var nog lika bra det. För det som förstört den här säsongen för mig är att se hur många tittare tänker. Är så överdrivet jävla vidrigt så folk uppför sig på internet. Jag är inte så bra jag heller, är lättprovocerad.

Nu förstår man ju programmet trolljägarna. Hoppas många hatiska mobbare som skriver om att deltagarna är mobbare kommer visas upp i det programmet.

Så fuckoff BB jag kommer se men inte kommentera. Egentligen känner man sig rätt dum när man kommenterar en dokusåpa. Bråkar med folk man inte känner om folk man inte känner. Skapat sig en uppfattning som inte överensstämmer med andra. Vem bryr sig vem som vinner det här nu? Inte jag iaf.
2015-12-02, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Isabella är syrian
Sara är från mellanöstern. Sellouts

Haha, håller faktiskt med. De - speciellt Sara - leker ju svennar.

Men vilket land är hon ifrån (Sara)? Gissade alltid att hon antingen var mixad, svensk och sen ett annat land, men vet ej vilket. Tror inte alls mellanöstern, chansar på något europeiskt land som typ Rumänien, Armenien eller ett annat land i östra delen av Europa.
Senast redigerad av TearDrops 2015-12-02 kl. 18:32.
2015-12-02, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SASE1
Sen dag ett.

Vilket hyckleri? Det är ju publiken som gullar med André. Vad pratar ni om?

Snubben är ju mentalt efter. Vad har ni för förväntningar egentligen? Ni hävdar att han har någon form av asperger och säger i samma mening att han borde agera mer rationellt.

Jag får bara inte ihop det.

Jag har aldrig sagt att jag tror han är mentalt efter. Enligt mig har han noll social kompetens, kan inte läsa av människors känslor och kroppspråk. Som någon tidigare skrivit tog han allas snällhet för att då ska man gå runt och krama alla. Alla har vid något tillfälle pratat om hans beteende inne i huset. Det tog ganska många veckor innan de andra började nominera honom. Alla sa i princip att de inte hade hjärta att riskera att han åkte för att det lät som han bara hade BB och inte så mycket på utsidan, så de kunde inte ta ifrån honom detta. Jag har tom för mig att det var Puffen som sa det, när Troy fortfarande var kvar. Då var det de som hängde hela tiden, men när han åkte så gick Andres idoldyrkan till en ytterligare nivå.
Vad jag menar med hyckleriet är att han har snackat skit många gånger, men när han fick höra sanningen, så sa han hur kan folk säga sånt? "Det stämmer inte, det har inte hänt" när man sett det på liven.
2015-12-02, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fnytltosen
Jag har aldrig sagt att jag tror han är mentalt efter. Enligt mig har han noll social kompetens, kan inte läsa av människors känslor och kroppspråk. Som någon tidigare skrivit tog han allas snällhet för att då ska man gå runt och krama alla. Alla har vid något tillfälle pratat om hans beteende inne i huset. Det tog ganska många veckor innan de andra började nominera honom. Alla sa i princip att de inte hade hjärta att riskera att han åkte för att det lät som han bara hade BB och inte så mycket på utsidan, så de kunde inte ta ifrån honom detta. Jag har tom för mig att det var Puffen som sa det, när Troy fortfarande var kvar. Då var det de som hängde hela tiden, men när han åkte så gick Andres idoldyrkan till en ytterligare nivå.
Vad jag menar med hyckleriet är att han har snackat skit många gånger, men när han fick höra sanningen, så sa han hur kan folk säga sånt? "Det stämmer inte, det har inte hänt" när man sett det på liven.

Personen du citerade började sitt inlägg med:

"Folk måste sluta curla André bara för att han har aspergers eller vad det nu är han har..."

Men ok, jag förstår. Men det kan nog förklaras med att han faktiskt är just det: socialt inkompetent, han vet inte hur man för sig, eller hur saker han gör kan tolkas fel. Därför reagerar han med oförstånd när han bara vill vara snäll. Titta bara på hans reaktion mot Patricia, trots att hon i princip sa att hon blir äcklad av honom.

Men hon ska minsann få en ny chans(?) Patricia har aldrig brytt sig om André, men det har i alla fall Sara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in