Tror fan Patricia och Sara gick med p att g in i huset om de fick mer kameratid n de andra. Jag har sett mycket p 24/7 och det r ofta dc byter till dem, speciellt nr man vill lyssna p ngra andra, de kan tom sitta sjlva och inte gra ett skit. Str mig extremt mycket p det!
Har de visat en enda fest i avsnitten? Det enda man fr se nr de dagen efter bara "hh Lina var s sjukt full igr" "Alex var s full igr" "Jag ska aldrig dricka igen" "Vi var uppe till 6" men man fr ju aldrig se ngonting ifrn sjlva festerna?
Har de visat en enda fest i avsnitten? Det enda man fr se nr de dagen efter bara "hh Lina var s sjukt full igr" "Alex var s full igr" "Jag ska aldrig dricka igen" "Vi var uppe till 6" men man fr ju aldrig se ngonting ifrn sjlva festerna?
Kanske r ett knep fr att folk ska kpa 24/7. Jag ser alla fester, det r vrt pengarna.
Fan vad man hade velat att han skulle stta ormen p Bella. Hon blev ju helt hysterisk bara av att han gick emot henne Han borde ha lmnat kvar djuren och se vad som hade hnt innan han skulle ha gtt in igen.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!