2015-10-12, 20:04
Medlem
tror att alkoholen r kvar frn igr. de fick in ett jkla lass igr men alla gick och la sig.
2015-10-12, 20:07
Bannlyst
Jag har verkligen svrt fr Christian ser ut som en machoman pratar som en mjukis/blygis r en betraktare sdana ska inte va med i BB. Det ska vara spontana gr fre tnk sen personer. Sergio kunde varit karlakarlen men rsten lter som bgarnas bg inte undra p att Linnea vill dra. Judarna har vl rknat ut att den enda killen som inte r bg eller transvestit r negern s d mste tjejerna g fr negern vilket passar multiglobalisterna perfekt. Naturilisera negerknull fr svenska tjejer det r det de har som plan s alla mellanstadieflickor och hgstadieflickor ska knna att det r delt och fint att bli ihop med neggers.
2015-10-12, 20:10
Medlem
Darkzis avatar
Som ni redan nmnt s r detta med att Christian fick direktbiljett till final kopierat frn BBUK2014, men en sak bara..
I samma ssong fick personen som gav en person "Finale Pass" ven ge ut en "Killer nomination". Vilket innebar att den personen hon valde till Killer Nomination automatiskt blev nominerad i ALLA utrstningar tills den personen kte ut eller tills finalen.

Undrar om de kommer sno den saken ocks?
2015-10-12, 20:10
Medlem
Murkelpurkels avatar
Kan man vara mer pessimist n Christian? och han r redan i final.....
2015-10-12, 20:12
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Som ni redan nmnt s r detta med att Christian fick direktbiljett till final kopierat frn BBUK2014, men en sak bara..
I samma ssong fick personen som gav en person "Finale Pass" ven ge ut en "Killer nomination". Vilket innebar att den personen hon valde till Killer Nomination automatiskt blev nominerad i ALLA utrstningar tills den personen kte ut eller tills finalen.

Undrar om de kommer sno den saken ocks?

hoppas den lggs p Patricia jag gillade inte twisten det ret.. hon som fick final pass vann allt
2015-10-12, 20:16
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murkelpurkel
Kan man vara mer pessimist n Christian? och han r redan i final.....

Jag tror han knner att det borde vara en bedrift att ta sig till final, att han hade velat kmpa fr det med strategi och personlighet fr att det skulle vara vrt ngot. Det lr bli pisstrkigt fr honom utan ngot nervkittel.
2015-10-12, 20:18
Medlem
Murkelpurkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
hoppas den lggs p Patricia jag gillade inte twisten det ret.. hon som fick final pass vann allt

Nej den mste ju lggas p "machoman" drygAlex.

patricia r ju intressant och kommer med roliga kommentarer ibland, och s r hon en jvel p att hlla upp ris.
2015-10-12, 20:33
Medlem
Hunden007s avatar
jag frstr inte vad hon med svart hr sger.
2015-10-12, 20:51
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
trkigt att BB kopierade BBUK 2014 med final pass dag 2

Vet du vad jag har fr knsla.. dom har kopierat hela rets BB frn BBUK.. har sett alla ssonger dr och bara det att Christian vart vald direkt till finalen.. r ju ox frn BBUK 2014.
2015-10-12, 20:52
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
jag frstr inte vad hon med svart hr sger.

Du r inte den enda
2015-10-12, 20:57
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Vet du vad jag har fr knsla.. dom har kopierat hela rets BB frn BBUK.. har sett alla ssonger dr och bara det att Christian vart vald direkt till finalen.. r ju ox frn BBUK 2014.

maktspelaren fr top hemligt uppdrag att nominera personer behvs mer folk d :P

Sen vill jag ha veckouppdrag.
2015-10-12, 21:05
Medlem
Giggsys avatar
Alex mste vara minderrig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in