2015-10-12, 20:04
Medlem
tror att alkoholen är kvar från igår. de fick in ett jäkla lass igår men alla gick och la sig.
2015-10-12, 20:07
Bannlyst
Jag har verkligen svårt för Christian ser ut som en machoman pratar som en mjukis/blygis är en betraktare sådana ska inte va med i BB. Det ska vara spontana gör före tänk sen personer. Sergio kunde varit karlakarlen men rösten låter som bögarnas bög inte undra på att Linnea vill dra. Judarna har väl räknat ut att den enda killen som inte är bög eller transvestit är negern så då måste tjejerna gå för negern vilket passar multiglobalisterna perfekt. Naturilisera negerknull för svenska tjejer det är det de har som plan så alla mellanstadieflickor och högstadieflickor ska känna att det är ädelt och fint att bli ihop med neggers.
2015-10-12, 20:10
Medlem
Darkzis avatar
Som ni redan nämnt så är detta med att Christian fick direktbiljett till final kopierat från BBUK2014, men en sak bara..
I samma säsong fick personen som gav en person "Finale Pass" även ge ut en "Killer nomination". Vilket innebar att den personen hon valde till Killer Nomination automatiskt blev nominerad i ALLA utröstningar tills den personen åkte ut eller tills finalen.

Undrar om de kommer sno den saken också?
2015-10-12, 20:10
Medlem
Murkelpurkels avatar
Kan man vara mer pessimist än Christian? och han är redan i final.....
2015-10-12, 20:12
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Som ni redan nämnt så är detta med att Christian fick direktbiljett till final kopierat från BBUK2014, men en sak bara..
I samma säsong fick personen som gav en person "Finale Pass" även ge ut en "Killer nomination". Vilket innebar att den personen hon valde till Killer Nomination automatiskt blev nominerad i ALLA utröstningar tills den personen åkte ut eller tills finalen.

Undrar om de kommer sno den saken också?

hoppas den läggs på Patricia jag gillade inte twisten det året.. hon som fick final pass vann allt
2015-10-12, 20:16
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murkelpurkel
Kan man vara mer pessimist än Christian? och han är redan i final.....

Jag tror han känner att det borde vara en bedrift att ta sig till final, att han hade velat kämpa för det med strategi och personlighet för att det skulle vara värt något. Det lär bli pisstråkigt för honom utan något nervkittel.
2015-10-12, 20:18
Medlem
Murkelpurkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
hoppas den läggs på Patricia jag gillade inte twisten det året.. hon som fick final pass vann allt

Nej den måste ju läggas på "machoman" drygAlex.

patricia är ju intressant och kommer med roliga kommentarer ibland, och så är hon en jävel på att hälla upp ris.
2015-10-12, 20:33
Medlem
Hunden007s avatar
jag förstår inte vad hon med svart hår säger.
2015-10-12, 20:51
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
tråkigt att BB kopierade BBUK 2014 med final pass dag 2

Vet du vad jag har för känsla.. dom har kopierat hela årets BB från BBUK.. har sett alla säsonger där och bara det att Christian vart vald direkt till finalen.. är ju oxå från BBUK 2014.
2015-10-12, 20:52
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
jag förstår inte vad hon med svart hår säger.

Du är inte den enda
2015-10-12, 20:57
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Vet du vad jag har för känsla.. dom har kopierat hela årets BB från BBUK.. har sett alla säsonger där och bara det att Christian vart vald direkt till finalen.. är ju oxå från BBUK 2014.

maktspelaren får top hemligt uppdrag att nominera personer behövs mer folk då :P

Sen vill jag ha veckouppdrag.
2015-10-12, 21:05
Medlem
Giggsys avatar
Alex måste vara minderårig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här