2015-11-12, 21:48
Medlem
Giggsys avatar
Hur satte puffen svampen på plats?
2015-11-12, 21:59
Medlem
MettaFocks avatar
Men seriöst, förstår verkligen inte de äckliga tjejerna att det inte handlar om att fina flickor inte bajsar/fiser whatever? Man kan ju ta hänsyn till de runtomkring en. Jag är tjej, och jag hade nog inte accepterat ett sånt beteende på flickor/pojkar omkring mig. Lika äckligt oavsett.
2015-11-12, 22:11
Medlem
PrincessDaisys avatar
Tycker Lina är fruktansvärt pinsam med sina trosor och fisandet!
Visst även damer och tom Silvia fiser men man kan iallafall försöka göra det diskret eller i vilket fall behöver man inte överdriva!

Sara växer för varje program. Andre är lite udda, Christian har också växt!
Troy är en sak för sig själv Patricia är pinsam.
Myrna vet jag inte vad jag ska tycka om.
Alexander ja han är egentligen som vem som helst.
Tråkigast är Linnea.
Lilo kan ta av sig lösögonfransarna så kanske hon blir lite söt!
Bella är en surkärring men kan va lite smårolig ibland.
2015-11-12, 22:15
Medlem
erpers avatar
Jag har hört att det ska komma in fler deltagare. Stämmer det?
2015-11-12, 22:20
Bannlyst
Efter maniskt följande utav liven är mina personliga åsikter om deltagarna dessa.
Dela gärna med er av kritik så jag kan nyansera bilden, det är lätt att man fastnar vid ett visst tänk.

Isabella: Extremt egenkär, uttrycker sig med "jag" konstant. Märktes speciellt när han valde bort immuniteten för hårfärgen, jag vet inte om det märktes i avsnitten. Men på liven hörde man henne nämna det minst 15 gånger. Ogillar starkt.

Myrna: Tillgjord inför kameran. Försöker vara någon godhetsapostel men ibland lyser det egenom.
Citat från liven "Jag hoppas inte att troy får en videohälsning, det vore fel."
"ÅH gud nej, vad slank ur mig. Så tycker jag inte alls. jag hoppas att ni klipper det här bra"

Puffen: Verkar väldigt dömmande och otrevlig, favoriserar människor.

Andre: Extremt beta-hane fall, han låter sig underkastas och hålla med den nuvarande alfa hanen hela tiden. Försvarar troy i dagsläget.

Alexander: Helt klar favorit, väldigt smart person och han låter sig inte styras utav gruppen.
Någon sa att han inte kan erkänna när han gör fel men jag tycker inte att han gör så mycket fel.
2015-11-12, 22:21
Medlem
PingPongZongs avatar
På BB chattet länkade någon till Aftonbladet där en journalist gnäller på BB. Han skriver att deltagarna i huset själva inte skulle sett BB om dom inte vart med i BB. Vad han inte vet att det finns MASSOR med BB deltagare som aldrig sett BB innan. Även dom som är med i PH har knappt sett ett avsnitt. Är olika, men ganska vanligt att deltagare inte sett det dom ska vara med i.

Men jag tycker det är konstigt. Man hör ju ofta vad är Bigbrother? Har aldrig sett det. En av de mest minnesvärda som aldrig sett ett enda BB eller ens hört talats om BB var ju städHanna som vann 2011. Fatta vilka idioter som ställer upp i det här och inte har en aning om vad dom är med i.

Lite förvirrat inlägg kanske. Städar under tiden min jävligt stökiga lägenhet. Stökigt enligt mig låg en strumpa under bordet.
Senast redigerad av PingPongZong 2015-11-12 kl. 22:23.
2015-11-12, 22:34
Medlem
PingPongZongs avatar
Nu sitter husets två största tänkare i ett rum och säger vad dom tänker. Verkar ju vara dom två som ligger sämst till inför Söndagen.
2015-11-12, 22:48
Medlem
PingPongZongs avatar
Andres brorsa skriver ju väldigt ofta på BB chatten. Han verkar ju normal och ser helt annorlunda ut.
2015-11-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Andres brorsa skriver ju väldigt ofta på BB chatten. Han verkar ju normal och ser helt annorlunda ut.
Dom har inte samma gener då iallafall Andre är adopterad, möjligtvis både
2015-11-12, 23:15
Bannlyst
Ja, efter att min favvis Sassa åkte ut... har jag lite svårt att välja vem att hålla på nu. Hm.. står väl mellan Christian och Puffen.
2015-11-12, 23:29
Bannlyst
Jag hatar Troy. Men jag hatar fan Lina ännu mer, helvete.
2015-11-12, 23:36
Medlem
Vilken tid brukar dagens avsnitt finnas uppe på dplay?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in