2015-07-08, 15:13
Medlem
Intressant att det är Meter nu istället för Endemol då. Mindre fokus på alkohol vettejagfan dock, dom fick typ 2-3 öl per skalle förra året 2 gånger om veckan? Kan det bli mindre än det? Känns som att dom kommer köra en amerikansk version istället

Ska vi lyssna på intressanta livshistorier i 2 månader? Roligt koncept
Senast redigerad av Dritlei 2015-07-08 kl. 16:07.
2015-07-09, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus6668
Såg detta på facebook:

NYA BIG BROTHER KOMMER TILL BORLÄNGE! Hej! Vi letar efter härliga Borlänge-bor som har en stark livshistoria och budskap. Du ska vara mellan 25-35 år gammal! I år kommer programmet se annorlunda ut, då vi kommer fokusera mer på gemenskap, samtal och tävlingar än alkohol som det varit tidigare. Samt att vi nu söker en äldre målgrupp. Hör av dig på mail om du är intresserad eller om du känner någon i Borlänge som du kan tipsa om! madeleine.kack@meter.tv Bästa hälsningar, Madeleine

Detta kan väl direkt motbevisas i och med att produktionen har kontrakt för Stockholm studios i 3 år , 2014 - 2017.

Citat:
"Hej vänner och bekanta!
Jobbar med castingen till en tv-satsning där vi söker människor med en intressant livshistoria och ett starkt budskap. Tanken med programmet är att skapa diskussioner och samtal kring viktiga ämnen och samhällsfrågor.
Tagga någon du känner som skulle passa till programmet så kanske jag hör av mig Smiley smile
Puss o kärlek
Madde Käck"

Ännu ett citat

Citat:
"Det är ny-gammalt program som vi ska producera! Vi kommer att göra om konceptet och ta bort fokus från alkohol & sex till att istället lägga mer vikt på intressanta livshistorier med en härlig skara olika personligheter!"

Åh vad jag hoppas att detta inte är för Big Brother! Big Brother är och förbli fyllor,sprit,sex,bråk, romanser och otrohet!
Senast redigerad av Smexliq 2015-07-09 kl. 22:15.
2015-07-09, 22:35
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Detta kan väl direkt motbevisas i och med att produktionen har kontrakt för Stockholm studios i 3 år , 2014 - 2017.

Ännu ett citat

Åh vad jag hoppas att detta inte är för Big Brother! Big Brother är och förbli fyllor,sprit,sex,bråk, romanser och otrohet!

håller med, bara oss in alkohol som Ex on the Beach med 24/7.
2015-07-09, 22:38
Medlem
Citat:
Det tror jag tyvärr att det är. Kommentarerna på deras facebook sida handlar om hur dom ska ta tillbaks det gamla Big Brother med alla möjliga åldrar och inte bara folk som vill ha sex och alkohol. Den säsongen med flest tittare var ju år 2006, kanske den säsongen med flest skandaler och yngsta deltagare, därför förstår jag inte dessa kommentarer om att "ta tillbaks de gamla Big Brother".

"lägga mer vikt på intressanta livshistorier med en härlig skara olika personligheter!" Kom igen, ska dom snacka om intressanta livshistorier i 100 dagar? Det enda positiva är att det är Meter som verkar producera nu och att det är samma casting-ansvariga som Ex on the beach. Hoppas siffrorna sviker och dom gör en vårsäsong år 2016
2015-07-10, 16:29
Medlem
Bild: http://postimg.org/image/l5z7cjkd9/
2015-07-10, 19:11
Medlem
Saltsurs avatar
Tror det blir kommer bli en riktigt dålig säsong, kommer sakna det gamla BB för mycket..
2015-07-10, 20:51
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Det tror jag tyvärr att det är. Kommentarerna på deras facebook sida handlar om hur dom ska ta tillbaks det gamla Big Brother med alla möjliga åldrar och inte bara folk som vill ha sex och alkohol. Den säsongen med flest tittare var ju år 2006, kanske den säsongen med flest skandaler och yngsta deltagare, därför förstår jag inte dessa kommentarer om att "ta tillbaks de gamla Big Brother".

"lägga mer vikt på intressanta livshistorier med en härlig skara olika personligheter!" Kom igen, ska dom snacka om intressanta livshistorier i 100 dagar? Det enda positiva är att det är Meter som verkar producera nu och att det är samma casting-ansvariga som Ex on the beach. Hoppas siffrorna sviker och dom gör en vårsäsong år 2016

dra in en gäng kändisgåta unga människor och sen slänger man in EX till dom. saknar Norge förresten
2015-07-11, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
dra in en gäng kändisgåta unga människor och sen slänger man in EX till dom. saknar Norge förresten

Men faktiskt, det var faktiskt ganska underhållande att ha norrmän med. Förstår inte det stora svenska hatet mot att dom var med i programmet.
2015-07-11, 18:36
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Men faktiskt, det var faktiskt ganska underhållande att ha norrmän med. Förstår inte det stora svenska hatet mot att dom var med i programmet.

exakt va är inte bättre med en Svensk/norskar ligger haha.

Kände mer än Gemenskap med Norge.
2015-07-21, 13:28
Medlem
Dags att få lite fart i tråden tycker jag
2015-07-21, 23:42
Bannlyst
Då håller vi ögonen runt Årsta eller frihamnen på udda byggen etc. Kolla upp bloggar om någon avslöjar vem som ska va med.
2015-07-22, 02:04
Medlem
Dom skall alltså flytta för att Endemol har kontrakt för förra årets hus? Eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in