Citat:
Ursprungligen postat av
Marcus6668
Såg detta på facebook:
NYA BIG BROTHER KOMMER TILL BORLÄNGE! Hej! Vi letar efter härliga Borlänge-bor som har en stark livshistoria och budskap. Du ska vara mellan 25-35 år gammal! I år kommer programmet se annorlunda ut, då vi kommer fokusera mer på gemenskap, samtal och tävlingar än alkohol som det varit tidigare. Samt att vi nu söker en äldre målgrupp. Hör av dig på mail om du är intresserad eller om du känner någon i Borlänge som du kan tipsa om! madeleine.kack@meter.tv Bästa hälsningar, Madeleine
Detta kan väl direkt motbevisas i och med att produktionen har kontrakt för Stockholm studios i 3 år , 2014 - 2017.
Citat:
"Hej vänner och bekanta!
Jobbar med castingen till en tv-satsning där vi söker människor med en intressant livshistoria och ett starkt budskap. Tanken med programmet är att skapa diskussioner och samtal kring viktiga ämnen och samhällsfrågor.
Tagga någon du känner som skulle passa till programmet så kanske jag hör av mig Smiley smile
Puss o kärlek
Madde Käck"
Ännu ett citat
Citat:
"Det är ny-gammalt program som vi ska producera! Vi kommer att göra om konceptet och ta bort fokus från alkohol & sex till att istället lägga mer vikt på intressanta livshistorier med en härlig skara olika personligheter!"
Åh vad jag hoppas att detta inte är för Big Brother! Big Brother är och förbli fyllor,sprit,sex,bråk, romanser och otrohet!