2015-11-06, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Utveckla, gärna
Alla satt vid matbord och pratade om att det inte skulle bli några grupperingar i huset, varpå Andre(tror jag) slänger ut sig hur roligt det är i gröna rummet och har bra sammanhållning. Sara,AnnaLisa och Isabella går ut tillsammans och är förbannade för att dom tycker att dom känner sig utfrysta, att dom andra (som kom från början) bara ger sig själva fördelar. Mycket dubbelmoral över det hela och jag förstår inte riktigt varför dom var så sura. Alla tre verkade vara förbannade på Andre och Sara skulle prata med honom angående detta
2015-11-06, 17:34
Medlem
EasyJoes avatar
Stekaren är for smart for detta spelet.. Troy blir skit frustrerad av att diskutera med en annan strateg och top dog i huset.. Alex har ju helt rätt när han var i blå sovrum med anna lisa, sara och isabell. Han är ju en besserwisser och ego trip den där troy. Och drar med sig hela gröna sovrummet på sitt spel. Det är inte svårt att baktala och snacka skit om en person med andra som man umgås med och få et psykologisk ja/håller med bekräftelse från högre hand (sergio, puffen, linnea, chris, andre osv)

Troy bidrar med att dra ner stämningen i huset, Konstant analyserar, kollar på allt och alla och släpper inte loss.. 'Don't do that man, he ain't worth it bro' Troy 2015

Heja Andie och Alex
Senast redigerad av EasyJoe 2015-11-06 kl. 17:44.
2015-11-06, 18:13
Medlem
Fifa16s avatar
Det gröna sovrummet verkar vara totalt hjärntvättade av Troy. Han är extremt duktig på att manipulera och verka trovärdig i det han säger. Han pratar som en politiker men det krävs kritiskt tänkande och lite bakom pannbenet för inse att det han säger bara är totalt bullshit.

Troy är en psykopat och narcissist rakt igenom.
2015-11-06, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fifa16
Det gröna sovrummet verkar vara totalt hjärntvättade av Troy. Han är extremt duktig på att manipulera och verka trovärdig i det han säger. Han pratar som en politiker men det krävs kritiskt tänkande och lite bakom pannbenet för inse att det han säger bara är totalt bullshit.

Troy är en psykopat och narcissist rakt igenom.

Indeed, riktig narcissist den killen. Han tror sig vara intelligent men han är så full av skit. Jag hoppas verkligen han åker på söndag, men tyvärr tror jag inte det. Tycker synd om människor som tror så mycket på sig själva när det kommer till helt overkliga teorier om allt och inget, finns inget underlag, bara totala gissningar.
2015-11-06, 18:18
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Indeed, riktig narcissist den killen. Han tror sig vara intelligent men han är så full av skit. Jag hoppas verkligen han åker på söndag, men tyvärr tror jag inte det. Tycker synd om människor som tror så mycket på sig själva när det kommer till helt overkliga teorier om allt och inget, finns inget underlag, bara totala gissningar.
Han kan inte åka på söndag :/ Linnea tog bort hans nominering..

Vårt fokus på söndag måste vara att hålla kvar Andie!
2015-11-06, 18:18
Medlem
soffsitss avatar
Citat:
Troy är inte nominerad längre.
Huset hade behövt ha kvar Sasa, för nu försöker Troy ta hans plats som ledaren och han är inte alls bra som det.
2015-11-06, 18:20
Medlem
Fifa16s avatar
Citat:

Precis. Den värsta sortens korkade människor är de som tror sig vara smarta. I sin dumhet och överdrivna tro på sig själva blir de arroganta, otrevliga samtidigt som de helt saknar kontakt med verkligheten. Troy är typexemplet på en sådan person.

"Jag kan läsa av människor" "Jag ser allt" "Jag har sett att människor tycker såhär om dig" "Jag vet!" "Jag kan det här" "Jag" "Jag" "Jag" "Jag".

Killen som den första veckan bara var en galen konspirationsteoretiker har blommat ut till en fullfjädrad psykopat den senaste tiden.
2015-11-06, 18:22
Medlem
Fifa16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
Troy är inte nominerad längre.
Huset hade behövt ha kvar Sasa, för nu försöker Troy ta hans plats som ledaren och han är inte alls bra som det.

Han är ju uppenbarligen riktigt duktig på att manipulera människor. Jag menar, han står och snackar skit i 30 minuter inför hela gruppen utan att någon säger till. Visst är han den nya alfahannen i huset. Problemet är ju bara att han är en idiot.

Sasa hade ju också vissa problem med Troy, så väldigt tråkigt att han åkte ut. Risken framöver blir att gänget i gröna-sovrummet kommer nominera ut de andra kritikerna och att folket från gröna bara kommer vara kvar i slutändan.
2015-11-06, 18:31
Medlem
soffsitss avatar
André kan verkligen inte låta bli att röra Sara
2015-11-06, 18:36
Medlem
Smirmats avatar
Linnea är verkligen skittråkig när hon försöker vara rolig.
2015-11-06, 18:57
Medlem
Raskaoverisens avatar
Patrica med sin mundiarré människan kan fan knappt vara tyst hela tiden måste hon in i diskussioner
2015-11-06, 19:08
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Patrica med sin mundiarré människan kan fan knappt vara tyst hela tiden måste hon in i diskussioner
Woaa tänk dig o leva med henne utanför huset. Skjut mig någon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in