2015-10-15, 16:25
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Helt rligt tycker jag inte frra ret var vrsta floppen sett i tv-tittare. Som sagt hade man 144 tusen tittare p Kanal9, vilket r ganska bra. Mnga kollade ju p webben. Paradise hotel har vl ca 200 tusen tittare och d snder dom p tv3. (vldigt mnga webb-tittare dock) Sen s snds ju Big brother dubbelt s mnga gnger som Paradise Hotel.

Frra ret kunde blivit s mycket bttre om det inte vore fr produktionen. Tycker castingen nd var rtt bra nu i efterhand nr man kollar p dagens BB. Borde dessutom lgga big brother p vren. Dom bsta ssongerna har gtt under vren + att Paradise Hotel gr samtidigt nu.. Taskig tajming. Synd att detta blir sista ssongen. Skulle bli hgst frvnad om dom frsker en gng till

hller med.

Kan nmna mnga som var underhllande, John, Coffe,Anders, Philip, Anna, Tommy och mnga mer. sen var produktionen s jvla PK och censurerade brk,Sex och allt. p det s gjorde produktionen fr dliga uppdrag.

tycker produktionen frstrde ssongen mer vad deltagarna sjlva gjorde.
2015-10-15, 16:31
Medlem
Bajenjeppes avatar
Hade varit intressant att se tittarsiffrorna fr webben. Paradise Hotel hade i mndags 101 000 tittare och det programmet anses vl vara rtt lyckat? Min knsla r att det gr bra fr dom i alla fall. D ska man dessutom tnka p att det gr p TV3. Hade Big Brother visats i Kanal5 hade det blivit betydligt jmnare tror jag. Dessutom har ssongen bara brjat som sagt.
2015-10-15, 16:56
Medlem
RogerPs avatar
Tror att det r menlst att hlla p att fokusera p tittarsiffror p tv fr denna typ av program. Programmet snds 24/7 allt fler ser frdelen med att titta via dator/mobil, chromecast, appletv m.m. nr som helst och p vilken skrm som helst. Sjlv kollade jag bara premiren p tv. Sen har jag fljt det ca 16 timmar/dygn via ntet.
2015-10-15, 17:09
Medlem
Bajenjeppes avatar
Jag kan fan garantera att dom kommer f kka upp allt dom svarar ja p.

I s fall blir det imitera alla andra spelare, ta Big Brothers Megamacka, jonglera, vaxa ngon annan och nt mer.
Senast redigerad av Bajenjeppe 2015-10-15 kl. 17:18.
2015-10-15, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Hade varit intressant att se tittarsiffrorna fr webben. Paradise Hotel hade i mndags 101 000 tittare och det programmet anses vl vara rtt lyckat? Min knsla r att det gr bra fr dom i alla fall. D ska man dessutom tnka p att det gr p TV3. Hade Big Brother visats i Kanal5 hade det blivit betydligt jmnare tror jag. Dessutom har ssongen bara brjat som sagt.

Paradise Hotel r inte heller s lyckat, TV3 r en stor kanal och programmet snittar 100 000 den hr ssongen nr det ska snitta 200 000-250 000 men 21 000 r under all kritik. Jag frstr om programmet gick till 21 000 dag 60 men att g frn 115 000 till 21 000 p tre dagar mste vara ngot slags rekord.
2015-10-15, 17:22
Medlem
Ngon som har koll p vad detta gllde nud?

http://bigbrotherblogg.se/2015/10/15...-ut-gratandes/
2015-10-15, 17:29
Citat:
Ursprungligen postat av eiron
Ngon som har koll p vad detta gllde nud?

http://bigbrotherblogg.se/2015/10/15...-ut-gratandes/

n bigbrother sjlva skrev detta p sin facebook sida: "Vi beklagar att vi ibland mste bryta 24/7-sndningen. Detta grs fr att spelarnas integritet ska skyddas i renden av privat karaktr. Vi vrnar om bde spelare och tittare och hoppas p er frstelse och ert verseende vid de enstaka tillfllen som sndningen avbryts."
2015-10-15, 17:30
Medlem
Placeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Var det nn slags ironi? Tjejerna jagar ju efter Sassa

Sasa var redan orolig ver varfr han valde hans sng och frgade ut Puffen, s nr de skulle sova s sa han p skmt att han valde hans sng fr han var snygg. Han verkade inte ta det speciellt bra.

Verkligen snillen spekulerar i soffan. Dags fr skoluppdrag...

Jisses vad trkig Linnea r, verkar vara en megafailcasting. Undrar vad produktionen tnkte hon skulle vara.
Senast redigerad av Placeholder 2015-10-15 kl. 17:38.
2015-10-15, 17:41
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Sasa var redan orolig ver varfr han valde hans sng och frgade ut Puffen, s nr de skulle sova s sa han p skmt att han valde hans sng fr han var snygg. Han verkade inte ta det speciellt bra.

Verkligen snillen spekulerar i soffan. Dags fr skoluppdrag...

Jisses vad trkig Linnea r, verkar vara en megafailcasting. Undrar vad produktionen tnkte hon skulle vara.

mjo trodde hon skulle vara mycket mer aktiv verhuvudtaget, synd fr hon ser jvligt bra ut ocks s hade hon bara levt ut lite s hade hon nog kunnat g lngt.
2015-10-15, 17:45
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder

Jo Linnea r trkig men tnk p att dr r 3 tramstjejer och en "det" som tar upp fr mycket plats just nu.
Linnea kan vxa om hon fr stanna kvar.
2015-10-15, 17:54
Medlem
o-asen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Jo Linnea r trkig men tnk p att dr r 3 tramstjejer och en "det" som tar upp fr mycket plats just nu.
Linnea kan vxa om hon fr stanna kvar.

Jag gillar Linnea..

Tycker den hr ssongen verkar ha potential fr att kunna bli ngot .
Massa personligheter som inte bara r sex ,fylla och skapa skandaler
Lite back till basic
2015-10-15, 18:02
Medlem
Murkelpurkels avatar
Failar totalt p cinamon challenge, vadfan, en tesked...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in