2015-05-27, 14:00
Medlem
Bajenjeppes avatar
Det hr med att det bara kommer vara i 2 mnader kan nog ha och gra med att det r en ny version och att man d vill testa och se hur vl konceptet fungerar.
2015-05-27, 15:07
Medlem
EasyJoes avatar
2 mnader r ju inget ! Rena semesterresa ju , slngt in i ett hus med fina brudar och gratis drick och mat..

Dom mste f in lite blandat folk dock, inte bara 20+ bloggar wannabies. Mste vara lite dynamik i gruppen. Ngra Peter och Tobber feks frn bb 2011 osv
Senast redigerad av EasyJoe 2015-05-27 kl. 15:51.
2015-05-27, 15:33
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Vad r det bara tv mnader med en fotboja nu, man brukar ju glmma bort snabbt vem som vann.Vem fan var det som vann frra ret? Jag orkar inte googla p detta.Men jag jag minns att Carolina Gynning vann fr ngot r sen och Linda Rosing ocks
2015-05-27, 15:33
Medlem
Naiths avatar
Lite tankar jag har kring detta:

1. Castingen. Jag hoppas verkligen att rets produktion tar in random folk, dvs folk som inte r "knda" frn olika tidigare sammanhang och som inte knner varandra sen tidigare. Tidigare r har det ofta varit en- eller flera personer som knner- eller iallafall knner till varandra sen tidigare. Redan dr tycker jag att programmet har tappat sitt koncept.

2. Planering. Jag hoppas att uppdragen m.m r ordentligt planerade. Frra ret var ren katastrof. Uppdragen var korta, ogenomtnkta och kndes ihopslngda p 10 minuter. Jag minns srskilt vl ett tillflle dr produktionen skickade in en lapp dr det stod ngot i stil med att dem (dvs produktionen) inte hade ngot uppdrag fr den hr veckan och att deltagarna fick hitta p ett eget uppdrag. Kan man bli en mer less produktion?

3. Censur. terigen kommer frra rets produktion p tal. Nr jag tnker tillbaka p frra rets Big Brother s r det frsta jag kommer att tnka p censuren. Helt rligt knns det som att hlften av Big Brother-ssongen gick ut p att visa censur-loggan istllet fr programmet i sig.

Lyckas dem bra med allt detta s kommer iallafall jag grna att titta p programmet, ven om man sjlvklart kommer att stra sig p en- eller flera deltagare i programmet. Men det hr vl till kan jag tro.
2015-05-27, 15:38
Medlem
Naiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WorldTradeCenter
Vad r det bara tv mnader med en fotboja nu, man brukar ju glmma bort snabbt vem som vann.Vem fan var det som vann frra ret? Jag orkar inte googla p detta.Men jag jag minns att Carolina Gynning vann fr ngot r sen och Linda Rosing ocks
Frra ret vann Anders Olsson, frn Karlstad.
http://www.bigbrother.se/deltagare/anders/
2015-05-27, 15:40
Medlem
kanelipullas avatar
oooh.. va kul.. den e tillbaka. Och i r r det enbart Svenskar.. jippii..

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20864067.ab
2015-05-27, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Jvligt nice!

Jag undrar vad den hr nya versionen har fr skillnader.

Spela spelet r vl inget man gr i vanliga Big Brother? Dr r det vl bara att vara s underhllande som mjligt och hoppas att man inte blir utrstad. Kan det vara s att man i nya versionen fr prata taktik, pakta och liknande?
Mjligt att det blir som amerikanska versionen tyvrr. Om jag inte har fel s r det dom i huset som rstar ut varann och det r mycket mer spel. Har inte sett den versionen sjlv men att publiken fr rsta r nd grejen med Big brother
2015-05-27, 16:10
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naith
Frra ret vann Anders Olsson, frn Karlstad.
http://www.bigbrother.se/deltagare/anders/

Tack han var det ju, tnk att man sg lite d och d, men att man redan hade glmt bort frra rets vinnare, Anders var ju solklart bst frra ret.Kul att Adam Allsing leder igen och att det r bara Svenska deltagare ocks nu.
Senast redigerad av WorldTradeCenter 2015-05-27 kl. 16:12.
2015-05-27, 16:28
Medlem
Fishyyyys avatar
Ny version, vad kan det innebra? Hoppas dom inte ndrar fr mycket..
2015-05-27, 17:09
Medlem
Undrar varfr det str att ssongen endast kommer vara 2 mnader. Samt s undrar jag vad "helt ny version av Big Brother" innebr.
2015-05-27, 17:14
Medlem
Hunden007s avatar
bara Svenskar? hur skall d Stalker d*lan kunna hitta nytt par att stalkat
2015-05-27, 17:20
Medlem
Tyckte att programmet var mycket bttre nr det gick under TV4. Bttre upplgg, finare hus, roligare tvlingar och uppdrag osv. Frra rets ssong var verkligen trkig att kolla p..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in