2022-05-16, 21:44
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
[Inlägg om Filip]

Nånstans är det väl ändå så man vill att Filip ska vara. En drullpelle som bara snubblar igenom livet. Fast utan att vara otrevlig förstås, bara tjock och go.

Citat:
Fredrik däremot. Proffs från topp till tå.

Hur reagerade Fredrik på Filips uppträdande? Himlade med ögonen och log skamset kan tänkas.
Citera
2022-05-16, 22:34
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Nånstans är det väl ändå så man vill att Filip ska vara. En drullpelle som bara snubblar igenom livet. Fast utan att vara otrevlig förstås, bara tjock och go.

Hur reagerade Fredrik på Filips uppträdande? Himlade med ögonen och log skamset kan tänkas.

Följt F&F sen jag var runt 13. Skulle inte säga att jag är ledsen, men iallafall besviken över Filips uppförande. Nånstans har man väl förstått hur han var som person. Bara tråkigt att det bekräftades att han är så pass självupptagen och otrevlig.

Har för mig att Fredrik mest strosade semi-stressat runt i studion och småchattade med några längst fram publiken som hade x-antal bokstavskombinationer. Ibland slängde han ur sig syrliga kommentarer om Filip till oss i publiken: ”om ni undrar vart Filip är så står han i vanlig ordning bakom scenen och pratar med sin terapeut i telefon”. ”Filip kommer snart, han ska bara hämta sina mediciner”. Glömt formuleringarna, men de var snitsigare och syrligare än mina exempel.
Citera
2022-05-17, 06:41
Medlem
E157s avatar
Citat:
Följt F&F sen jag var runt 13. Skulle inte säga att jag är ledsen, men iallafall besviken över Filips uppförande. Nånstans har man väl förstått hur han var som person. Bara tråkigt att det bekräftades att han är så pass självupptagen och otrevlig.

Har för mig att Fredrik mest strosade semi-stressat runt i studion och småchattade med några längst fram publiken som hade x-antal bokstavskombinationer. Ibland slängde han ur sig syrliga kommentarer om Filip till oss i publiken: ”om ni undrar vart Filip är så står han i vanlig ordning bakom scenen och pratar med sin terapeut i telefon”. ”Filip kommer snart, han ska bara hämta sina mediciner”. Glömt formuleringarna, men de var snitsigare och syrligare än mina exempel.

Vad fick de tävlande roa sig med?
Citera
2022-05-17, 08:50
Medlem
FindAways avatar
Är det bara jag som tycker att Fredrik är en jävla gaphals!?
Citera
2022-05-19, 15:48
Bannlyst
Vad håller de på med på sistone? Klarat sig undan skandaler?
Såg om Grattis Världen på youtube och det är lätt ett av de bästa svenska tvprogrammen någonsin, så jävla skön är den. Skandal att de inte gjorde en säsong 2.
Citera
2022-05-19, 17:08
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Filip: Sveriges gråhårigaste 46-åring, slusk, gränslös impulsiv strulpelle, "prata först tänk sen"

Filip kommer med all säkerhet få smaka på karma om några år då Agnes klättrar vidare. Hon är 15 år yngre och kommer hitta nån att vänstra med om tillfälle ges.

Du kanske är något på spåren. I början av dagens poddavsnitt sa Filip att Agnes brukar säga:

"Ibland tänker jag på att det är synd att jag träffade dig i ett så sent skeende av DITT liv"
Citera
2022-05-22, 03:40
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Vad håller de på med på sistone? Klarat sig undan skandaler?
Såg om Grattis Världen på youtube och det är lätt ett av de bästa svenska tvprogrammen någonsin, så jävla skön är den. Skandal att de inte gjorde en säsong 2.
Det är verkligen synd att det inte blev mer av det. 10h är ingenting jämfört med 100 tals timmar av breaking news och alla mot alla. Även i jämförelse med svenska 100 höjdare så är ration 1/10 eller något i den stilen. Man hade kunnat tänka sig att de skulle vilja vara lite anthony bourdain typer. Men förutom jordent runt på 6 steg och la bamba så har de snarare blivit ingvar oldsberg .
Senast redigerad av sebastian_ 2022-05-22 kl. 03:47.
Citera
2022-05-22, 11:01
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
- skyllde sin försening på att han ”kom direkt från LA”.

- skrek under en paus på en stackars medarbetare att han behövde snytpapper. När pappret dröjde sa han något i stil med ”inte ens papper kan dem fixa”. Var inte ordagrant, men något drygt/divigt.

- gick iväg under sändningen och tog ett privat samtal. Alla fick vänta.
.

Kranen ringde.

Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Det är verkligen synd att det inte blev mer av det. 10h är ingenting jämfört med 100 tals timmar av breaking news och alla mot alla. Även i jämförelse med svenska 100 höjdare så är ration 1/10 eller något i den stilen. Man hade kunnat tänka sig att de skulle vilja vara lite anthony bourdain typer. Men förutom jordent runt på 6 steg och la bamba så har de snarare blivit ingvar oldsberg .

Fredrik har barn och fru han kanske vill vara med, eventuellt hon som ställer krav. Det blir lite svårt med den typen av produktioner då.
Senast redigerad av MakingteaattheBBC 2022-05-22 kl. 11:09.
Citera
2022-05-22, 20:18
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Är det bara jag som tycker att Fredrik är en jävla gaphals!?

Givetvis inte...! Om man skulle be 100st slumpmässigt utvalda personer på stan beskriva Fredrik med ett ord, så skulle 80st svara "gaphals". De resterande 20st...
Citera
2022-05-28, 10:16
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Givetvis inte...! Om man skulle be 100st slumpmässigt utvalda personer på stan beskriva Fredrik med ett ord, så skulle 80st svara "gaphals". De resterande 20st...

Vad gör dessa 2 numera? förr när man kollade på tv så gillade man ju deras program, men det är en massa år sedan nu.
Citera
2022-05-28, 10:20
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Vad gör dessa 2 numera? förr när man kollade på tv så gillade man ju deras program, men det är en massa år sedan nu.

Hört talas om Alla mot alla? Inne på sjunde säsongen nu.
Citera
2022-05-28, 10:27
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hört talas om Alla mot alla? Inne på sjunde säsongen nu.

Nej totalt missat! men är det ett bra program?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in