2022-05-28, 10:32
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Nej totalt missat! men är det ett bra program?

Ja det är roligt för stunden. Finalvecka kommande vecka 22.00 kanal 5.
Citera
2022-05-29, 05:11
Bannlyst
Har Filip fortfarande problem med droger/går han fortfarande på benso?

Hur blev det med Fredrik? Senaste ryktena jag hörde så har han blivit hardcore alkis
Citera
2022-05-29, 06:22
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Har Filip fortfarande problem med droger/går han fortfarande på benso?

Hur blev det med Fredrik? Senaste ryktena jag hörde så har han blivit hardcore alkis

Fredriks lynniga utbrott och brist på anger management verkar börja bli ett större och större problem. Padelspel verkar locka fram det värsta humöret
Källa: Podden
Citera
2022-05-29, 06:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Fredriks lynniga utbrott och brist på anger management verkar börja bli ett större och större problem. Padelspel verkar locka fram det värsta humöret
Källa: Podden

Jag tror båda har problem med droger. Filip håller på mest med piller och Fredrik alkohol
Citera
2022-05-30, 11:11
Bannlyst
Citat:
Jag tror båda har problem med droger. Filip håller på mest med piller och Fredrik alkohol

Inget skvaller om detta?
Citera
2022-06-02, 22:51
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Inget skvaller om detta?

Tas upp igen i nya avsnittet av podden... svårt veta vad som stämmer eller inte, men påstås finnas klipp på där FW ej kan bete sig
Citera
2022-06-14, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Tas upp igen i nya avsnittet av podden... svårt veta vad som stämmer eller inte, men påstås finnas klipp på där FW ej kan bete sig

FW får lite uppmärksamhet i aftonbladet+ idag. Inte läst artikeln, men var tydligen värt en push-notis i mobilappen. Suck.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-alla-mot-alla

Edit: Han ser onekligen härdad ut på den vänstra bilden. Är nog inte blyg på att ta sig en bläcka
Citera
2022-06-14, 13:26
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangegenman
FW får lite uppmärksamhet i aftonbladet+ idag. Inte läst artikeln, men var tydligen värt en push-notis i mobilappen. Suck.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-alla-mot-alla

Edit: Han ser onekligen härdad ut på den vänstra bilden. Är nog inte blyg på att ta sig en bläcka

Nån som kan se vilka som är drömduon? Tippat på Luuk och Lindström.
Citera
2022-06-14, 17:11
Medlem
Bam.Bams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Nån som kan se vilka som är drömduon? Tippat på Luuk och Lindström.

Greta Thunberg och GW.
Citera
2022-06-24, 23:40
Bannlyst
Är det över med dessa två? Tycker inte ha sett mig en rolig produktion ifrån dem sen Jorden runt. De har bara kört sin frågesport och suttit i en studio sedan dess. Kommer de inte ge sig ut på resor något mer?
Citera
2022-06-26, 13:51
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Är det över med dessa två? Tycker inte ha sett mig en rolig produktion ifrån dem sen Jorden runt. De har bara kört sin frågesport och suttit i en studio sedan dess. Kommer de inte ge sig ut på resor något mer?

Frågesporten går väl riktigt bra och farbröderna är nog för bekväma att göra reseprogram.
Citera
2022-06-26, 13:59
Medlem
Dom har ju varit och rest rätt nyligen så något slags program är på gång. Eventuellt har dom släpat runt på tjockisens farsa i Europa för att efterlikna de resor knäppa familjen gjorde när tjockisen var barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in