Har Filip fortfarande problem med droger/går han fortfarande på benso?
Hur blev det med Fredrik? Senaste ryktena jag hörde så har han blivit hardcore alkis
Fredriks lynniga utbrott och brist på anger management verkar börja bli ett större och större problem. Padelspel verkar locka fram det värsta humöret
Källa: Podden
Fredriks lynniga utbrott och brist på anger management verkar börja bli ett större och större problem. Padelspel verkar locka fram det värsta humöret
Källa: Podden
Jag tror båda har problem med droger. Filip håller på mest med piller och Fredrik alkohol
Är det över med dessa två? Tycker inte ha sett mig en rolig produktion ifrån dem sen Jorden runt. De har bara kört sin frågesport och suttit i en studio sedan dess. Kommer de inte ge sig ut på resor något mer?
Är det över med dessa två? Tycker inte ha sett mig en rolig produktion ifrån dem sen Jorden runt. De har bara kört sin frågesport och suttit i en studio sedan dess. Kommer de inte ge sig ut på resor något mer?
Frågesporten går väl riktigt bra och farbröderna är nog för bekväma att göra reseprogram.
Dom har ju varit och rest rätt nyligen så något slags program är på gång. Eventuellt har dom släpat runt på tjockisens farsa i Europa för att efterlikna de resor knäppa familjen gjorde när tjockisen var barn.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!