2016-10-17, 14:21
Medlem
swimp78s avatar
Jag tycker jorden runt-programmet var riktigt bra
Får vi följa med - som kom för några år sen var också ett av deras bättre
Så jag håller inte med om att de är körda

Det är just i Live-tv och talkshow-sammanhang de är usla i tv

Att de får extra många haters just nu har att göra med att de bashat SD i sin show
Citera
2016-10-17, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luftvatten
Minns att jag såg första avsnittet av Ursäkta röran och att det var det roligaste jag någonsin sett. Tyvärr visade det ju sig att de brände det bästa materialet i första avsnittet. Därefter har det gått stadigt utför. I dag tror jag bara att de håller sig kvar i rutan tack vare PK-trams.

Jag tror snarare att de håller sig kvar i rutan för att de fortfarande gör väldigt bra program (och filmer) som folk fortfarande vill se. Några exempel: Trevligt folk, Jorden runt på 6 steg och Ska vi göra slut?

Att du tycker de är "PK" har inget med kvaliten i deras produktioner att göra. Det har snarare främst att göra med att du inte håller med dem politiskt och ogillar innehållet av den anledningen. Du får såklart tycka vad du vill, men det stämmer helt enkelt inte att "det stadigt gått utför". Ingen någorlunda sansad eller objektiv bedömare kan anse något sådant. Trevligt folk är exempelvis en bra, rörande och rolig film. Men du kanske föredrar ännu en ny tv-serie där två unga killar skojar med folk på allsköns provocerande sätt på stan? Jag tycker dock att det vore väldigt patetiskt och sorgligt om F&F fortfarande sysslade med detta i 40-årsåldern.

Jag tycker att det är kul och imponerande med en duo som ständigt utvecklas!
Senast redigerad av Endstation 2016-10-17 kl. 16:10.
Citera
2016-10-17, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Endstation
Jag tror snarare att de håller sig kvar i rutan för att de fortfarande gör väldigt bra program (och filmer) som folk fortfarande vill se. Några exempel: Trevligt folk, Jorden runt på 6 steg och Ska vi göra slut?

Att du tycker de är "PK" har inget med kvaliten i deras produktioner att göra. Det har snarare främst att göra med att du inte håller med dem politiskt och ogillar innehållet av den anledningen. Du får såklart tycka vad du vill, men det stämmer helt enkelt inte att "det stadigt gått utför". Ingen någorlunda sansad eller objektiv bedömare kan anse något sådant. Trevligt folk är exempelvis en bra, rörande och rolig film. Men du kanske föredrar ännu en ny tv-serie där två unga killar skojar med folk på allsköns provocerande sätt på stan? Jag tycker dock att det vore väldigt patetiskt och sorgligt om F&F fortfarande sysslade med detta i 40-årsåldern.

Jag tycker att det är kul och imponerande med en duo som ständigt utvecklas!

Nej, det skulle inte bli bra. Problemet är att det är det enda de duger till och därför är situationen ohållbar. Som det är nu har de helt enkelt iklätt sig en alldeles för stor kostym. De har troligtvis insett detta och räknar kallt med att deras enda chans att få vara kvar i värmen är att göra tramsiga PK-uttalanden stup i kvarten.
Citera
2016-10-17, 17:03
Medlem
Isnatts avatar
Kommer Jennie flytta hem till Sverige nu tro?
Citera
2016-10-17, 19:08
Medlem
swimmingpools avatar
Var det här dom träffades tro? Vilken av brudarna är det? Bor hon i Berlin eller hur var det?
https://www.youtube.com/watch?v=q-XOH7vATBM
Citera
2016-10-17, 19:17
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Var det här dom träffades tro? Vilken av brudarna är det? Bor hon i Berlin eller hur var det?
https://www.youtube.com/watch?v=q-XOH7vATBM

Är ju ingen av dessa tjejer väl. Tjejen ifråga har IG och vad hon heter där har framkommit i tråden.
Citera
2016-10-17, 19:23
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Är ju ingen av dessa tjejer väl. Tjejen ifråga har IG och vad hon heter där har framkommit i tråden.
Jaha, det har jag missat. Vem är hon? (Och vad är IG?)
Citera
2016-10-17, 19:25
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Har hört rykten ganska länge om att Filip och Markus Krunegård är mer än kompisar.
Kan detta rykte ha någon som helst substans?
Menar du verkligen Filip? Känns i så fall som Fredrik skulle vara den som är lite bi.
Citera
2016-10-17, 19:26
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Jaha, det har jag missat. Vem är hon? (Och vad är IG?)

Instagram. Hon heter där: agn*slb
byt ut * mot e.
Citera
2016-10-17, 19:40
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Instagram. Hon heter där: agn*slb
byt ut * mot e.
Synd att säga detta, för nu blir väl hennes IG icke-offentligt. Men satan vad kåt hon ser ut att vara av bilderna att döma.
Citera
2016-10-18, 01:05
Medlem
Verkar märkligt att Filip gillat nästan alla hennes bilder på IG i över ett år?
Citera
2016-10-18, 01:36
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickis91
Verkar märkligt att Filip gillat nästan alla hennes bilder på IG i över ett år?

Kanske gått bakom frugans rygg så länge. Om så är fallet så tycker jag jäkligt synd om Jennie som varit den som skött både hem och små barn medans han varit borta på jobb och "jobb".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in