Citat:
Ursprungligen postat av
luftvatten
Minns att jag såg första avsnittet av Ursäkta röran och att det var det roligaste jag någonsin sett. Tyvärr visade det ju sig att de brände det bästa materialet i första avsnittet. Därefter har det gått stadigt utför. I dag tror jag bara att de håller sig kvar i rutan tack vare PK-trams.
Jag tror snarare att de håller sig kvar i rutan för att de fortfarande gör väldigt bra program (och filmer) som folk fortfarande vill se. Några exempel: Trevligt folk, Jorden runt på 6 steg och Ska vi göra slut?
Att du tycker de är "PK" har inget med kvaliten i deras produktioner att göra. Det har snarare främst att göra med att du inte håller med dem politiskt och ogillar innehållet av den anledningen. Du får såklart tycka vad du vill, men det stämmer helt enkelt inte att "det stadigt gått utför". Ingen någorlunda sansad eller objektiv bedömare kan anse något sådant. Trevligt folk är exempelvis en bra, rörande och rolig film. Men du kanske föredrar ännu en ny tv-serie där två unga killar skojar med folk på allsköns provocerande sätt på stan? Jag tycker dock att det vore väldigt patetiskt och sorgligt om F&F fortfarande sysslade med detta i 40-årsåldern.
Jag tycker att det är kul och imponerande med en duo som ständigt utvecklas!