Citat:
Ursprungligen postat av
postmorten18
Jag tror att det är Jennie som bor kvar i huset. Hon är ju gift med en amerikan nu så hon har väl fixat medborgarskap den vägen.
Jennie har bott i USA mer än fem år så hon kan mycket väl ha fixat medborgarskap "av egen kraft" och hennes möjlighet att bli medborgare stärks ju av att hon har två USA-födda barn som båda är USA-medborgare, per automatik, sedan de föddes.
Jennie har framträtt en hel del i pressen och har, vid upprepade tillfällen, uppgett att hon bor i Silverlake. Adressen har inte framgått. Silverlake ligget cirka 10 minuter med bil från huset i Los Feliz.
Sen är det naturligtvis omöjligt(?) att veta ifall Jennie tillbringar en del tid med barnen i huset i Los Feliz eller vilket upplägg föräldrarna kan tänkas ha kommit överens om efter skilsmässan.
https://thewayweplay.se/small-talk/jennie-hammar-2/
Av utomhusbilderna i reportaget framgår att bilderna inte inte är tagna i anslutning till Hammars hus vid 2229 N Berendo Street i Los Feliz-området. Det ser helt enkelt inte ut så där.
Rätta mig om jag har fel men jag kan inte så något konkret som tyder på att Jennie har kvar huset i Los Feliz där hon och Filip Hammar bodde fram till skilsmässan.