Citat:

Ursprungligen postat av 
Hirvi

Det värsta exemplet tycker jag är Nittileaks, ett program som var så SJUKT bra, men så stressat och så förstört av hetsen att man inte hann med något. Hade det programmet varit minst dubbelt så långt hade det kunnat bli något historiskt bra.

Vi har nog samma syn på saken men annorlunda recept på lösningen.
Det borde varit hälften så långt eller tagigt dubbelt så lång tid att göra är mitt recept.
Kill your darlings, gör reserach, ge saker tid, jobba!
 Under Breaking news var det så många gånger jag själv "kunde ämnet" som diskuterades och väntade på straffsparken (om de hade gjort sin research) men så kom ett "OCH NU...ÖVER TILL NÅGOT HELT ANNAT! Är ni med...tjohoo!" (bråttom till krogen?)
De har under senare år gått in och rivit av sina produktioner på rutin med alldeles för mycket självförtroende och alldeles för lite slit och självkritik.
De flesta stora rockband/musiker har haft sina kokainproduktioner där de har jobbat på det viset. Det är där F&F har varit i många år nu, IMHO.
Nu snackar jag mest studioproduktionerna. Deras "på fältet"-jobb har jag inte följt särskilt väl på senare år.
	Citat:

Ursprungligen postat av 
swimmingpool

Menar du verkligen Filip? Känns i så fall som Fredrik skulle vara den som är lite bi. 

Du är uppenbarligen inte speciellt insatt. Filip har koketterat med att han är bicurious i massvis med år. Fredrik känns nästan för torr, nervös och aspig för sex med det motsatta könet.