2016-10-18, 10:31
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Kanske gått bakom frugans rygg så länge. Om så är fallet så tycker jag jäkligt synd om Jennie som varit den som skött både hem och små barn medans han varit borta på jobb och "jobb".
Hur vet du att Jennie skött både hem och små barn när Filip varit borta?

Om Filip ej varit borta, och dragit in pengar, så är det nog inte möjligt att ha barndagvård i USA, det är inte Sverige direkt med försäkringskassan over there.
Citera
2016-10-18, 10:58
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi

Det värsta exemplet tycker jag är Nittileaks, ett program som var så SJUKT bra, men så stressat och så förstört av hetsen att man inte hann med något. Hade det programmet varit minst dubbelt så långt hade det kunnat bli något historiskt bra.

Vi har nog samma syn på saken men annorlunda recept på lösningen.
Det borde varit hälften så långt eller tagigt dubbelt så lång tid att göra är mitt recept.
Kill your darlings, gör reserach, ge saker tid, jobba!
Under Breaking news var det så många gånger jag själv "kunde ämnet" som diskuterades och väntade på straffsparken (om de hade gjort sin research) men så kom ett "OCH NU...ÖVER TILL NÅGOT HELT ANNAT! Är ni med...tjohoo!" (bråttom till krogen?)
De har under senare år gått in och rivit av sina produktioner på rutin med alldeles för mycket självförtroende och alldeles för lite slit och självkritik.
De flesta stora rockband/musiker har haft sina kokainproduktioner där de har jobbat på det viset. Det är där F&F har varit i många år nu, IMHO.
Nu snackar jag mest studioproduktionerna. Deras "på fältet"-jobb har jag inte följt särskilt väl på senare år.

Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Menar du verkligen Filip? Känns i så fall som Fredrik skulle vara den som är lite bi.

Du är uppenbarligen inte speciellt insatt. Filip har koketterat med att han är bicurious i massvis med år. Fredrik känns nästan för torr, nervös och aspig för sex med det motsatta könet.
Senast redigerad av langaocb 2016-10-18 kl. 11:06.
Citera
2016-10-18, 12:31
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Menar du verkligen Filip? Känns i så fall som Fredrik skulle vara den som är lite bi.

Ja, Filip.
Citera
2016-10-18, 13:58
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukash

Om Filip ej varit borta, och dragit in pengar, så är det nog inte möjligt att ha barndagvård i USA, det är inte Sverige direkt med försäkringskassan over there.

Vem menar du skulle skött hem och barn när inte Filip varit hemma?
Citera
2016-10-18, 15:42
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Vem menar du skulle skött hem och barn när inte Filip varit hemma?
Någon som blivit betald givetvis.
Citera
2016-10-18, 15:50
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Någon som blivit betald givetvis.

Hjälp har hon säkert då hon också jobbar.
Citera
2016-10-18, 21:51
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:

Om hon inte har hushållshjälp och nanny 24/7 så går det väl inte likställa det med att Filip kan vara borta över en månad (som han varit nu under Breaking News). Att kunna lämna ungar på dagis eller barnvakt när man jobbar är bara en liten del av veckan. Att vara småbarnsförälder är i princip ett dygnetruntjobb. Så nog fan har hon tagit ett större ansvar för ungarna, oavsett vem som tjänar mest kulor.
Citera
2016-10-20, 01:21
Medlem
stekarbernts avatar
Haha. Undra hur många gånger stackars Filip varit otrogen mot sin fru. Jag har en nära flickvän som för ca 3 år sedan fick hans nummer på krogen. Han berättade att det redan då var en skilsmässa på gång.

Stackars killen. Han är så skadad.

Bernt
Citera
2016-10-20, 02:10
Medlem
Citat:

De som säger att Filip skulle vara bi är idioter. Jag håller alltså med dig.

Fredriks bästa kyss är enligt egen utsago med Ola Salo. Fredrik drar sig aldrig, och verkar älska, att klä ut sig till tant osvosvosv.

Det är Fredrik, om nu någon i duon, som är bicourios.

Det är ju även Fredrik som skulle vilja ha Krunegård i en ficka, med tratt så han fortfarande har sin "stora" röst, så han kan gå omkring med Krunegård i en ficka så han kan sjunga för Fredrik.

Säg nu inte att ni fortfarande inte vet vem som är vem i duon.
Senast redigerad av B.Dowie 2016-10-20 kl. 02:13.
Citera
2016-10-20, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Har hört rykten ganska länge om att Filip och Markus Krunegård är mer än kompisar.
Kan detta rykte ha någon som helst substans?

Du vet alltså fortfarande inte vem som är vem?

(FB) Skvaller om Filip Hammar och Fredrik Wikingsson?
Citera
2016-10-20, 09:52
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Du vet alltså fortfarande inte vem som är vem?

(FB) Skvaller om Filip Hammar och Fredrik Wikingsson?

Jo jag vet vem som är vem och ryktet gäller fortfarande Filip. Inget jag kan påverka.
Citera
2016-10-20, 11:00
Medlem
Varför drygar Filip ut på det så jävla länge? Kan han inte bara ta slut på det? Fattar inte snubben att han gör allas tillvaro omkring sig sämre? Vafan, väntar han på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in