2025-07-10, 20:01
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Var i Frankrike har Fredrik sitt hus? Han nämner ju att han åker till flygplatsen i Nice för att åka dit, så jag antar att huset ligger någonstans längst med rivieran, men var?

Anybody?

Lite sent men huset ligger i Mougins sa Filip i senaste avsnittet.
Citera
2025-08-03, 21:08
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Lite sent men huset ligger i Mougins sa Filip i senaste avsnittet.
Är det så? Någon annan, som sa sig veta säkert, sa till mig att det är i Grasse han huserar. Lägger dom ut dimridåer i podden månne?
Citera
2025-08-03, 22:11
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Är det så? Någon annan, som sa sig veta säkert, sa till mig att det är i Grasse han huserar. Lägger dom ut dimridåer i podden månne?
Det är strax utanför Mougins som den halvalkade Fredrik håller till.
Citera
2025-08-03, 23:05
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:

Kanske det. Men Filip sa uttryckligen att det var Mougins.
Citera
2025-08-04, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Dom har blivit så fruktansvärt tråkiga när dom nu är en del av etablissemanget. Nyrika tv-grisar som skapar nepobabys.

Hur menar du att de skapar nepobabys?
Det är väl snarare raka motsatsen - att Filips gamla pappa Lars har blivit känd, inte något av deras barn?
Citera
2025-08-06, 09:31
Medlem
swimp78s avatar
De avlar nexicobäbisar iaf.
Citera
2025-08-06, 10:42
Medlem
2n00b4Us avatar
Bor Filip fortfarande i USA delar av året eller har han flyttat hem?
Citera
2025-08-06, 14:13
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
De avlar nexicobäbisar iaf.
Filip och Fredrik hade charm när de kom fram även om det har falnat genom-åren.

Deras Nexiko-uppföljare är alla gravt osköna personer totalt utan charm. Snarare någon slags innerstadskotteri med amerika-komplex som är helt utan kontakt med vanliga människor.

Sedan är det lite roligt att de nu får kritik för att de inte var tillräckligt feministiska på jobbet. Programmet Breaking News var ju på många sätt ett propagandaprogram för woke. Ständigt massa feminism och peo-invandring. Måste vara en besvikelse för Filip och Fredrik att de ändå blir kritiserade. Hela det programmet var ett enda stort blidkande av massa mediavänstermänniskor.

https://www.expressen.se/noje/moa-wa...k-hierarkiskt/
Senast redigerad av Amor 2025-08-06 kl. 14:20.
Citera
2025-08-07, 23:12
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Filip och Fredrik hade charm när de kom fram även om det har falnat genom-åren.

Deras Nexiko-uppföljare är alla gravt osköna personer totalt utan charm. Snarare någon slags innerstadskotteri med amerika-komplex som är helt utan kontakt med vanliga människor.

Sedan är det lite roligt att de nu får kritik för att de inte var tillräckligt feministiska på jobbet. Programmet Breaking News var ju på många sätt ett propagandaprogram för woke. Ständigt massa feminism och peo-invandring. Måste vara en besvikelse för Filip och Fredrik att de ändå blir kritiserade. Hela det programmet var ett enda stort blidkande av massa mediavänstermänniskor.

https://www.expressen.se/noje/moa-wa...k-hierarkiskt/
Göran Lindberg höll på med så pass mycket jämställdhetsarbete att han började kallas för Kapten Klänning. Men sen visade sig att han var en våldtäktsman.

Tycker att det verkar vara rätt vanligt med vänstermänniskor som är hycklare och som inte själva lever upp till det dom prackar på alla andra.

Hade varit förvånad om kritiken var emot Fredrik (som jag uppfattar som mer normal), men nu var den emot Filip vilket jag inte är särskilt förvånad över. Känns som en riktig idiot med hybris och som beter sig som ett jävla as mot alla i sin omgivning. Och nu kommer folk att skriva "men han är ju Bipolär och har ADHD!?", och?
Citera
2025-08-26, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Senaste avsnittet med Ebba von Sydow och dom pratar om vad alla tar i bänkpress och Filip säger att han tar som max 110kg vilket är troligt då han har tränat stenhårt i många år nu, Ebba kläcker ur sig att hon minsann tar 80kg i bänkpress.... Och ingen av dom ifrågarsätter ens. Rekordet i sverige viktklass 60kg vilket Ebba skulle kunna väga är 85kg, alltså rekordet. Hatar förövrigt Ebba Von Sydow.
HUR kan man hata Ebba Von Sydow?
Lite dålig förlorare är hon iofs, men en fantastisk kvinna! Charmig, smart, skitsnygg!
Citera
2025-08-26, 09:30
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
HUR kan man hata Ebba Von Sydow?
Lite dålig förlorare är hon iofs, men en fantastisk kvinna! Charmig, smart, skitsnygg!

jag får väll hata vem jag vill? Tycker hon är en dryg jävel.
Citera
2025-08-26, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
jag får väll hata vem jag vill? Tycker hon är en dryg jävel.
Det är klart du får!
Och jag gillar Ebba, även om hon är lite bitchig ibland och är överklass så det skriker om det! Och alltid så snyggt klädd är hon elegans, stil, finess!
Vi tycker uppenbart olika helt enkelt! Keep on hating her!
Jag fortsätter att gilla henne!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in