Citat:
Ursprungligen postat av
Wutnoshit
Det känns som att F&F sjunger på sista versen nu, enligt mig var deras storhetsperiod från High Chaparall till Boston Tea Party.
Därefter vet jag inte om jag har tröttnat eller om de börjar tappa stinget.
Vad tycker ni?
Håller med till viss del, men det handlar mest om vad dom väljer att göra.
Om dom fortsätter stressa ut produktion efter produktion kommer deras redan urvattnade namn att falla.
Om dom tar ett litet steg tillbaka nu, och försöker skaffa lite mer tyngd i det dom gör kan dom rädda allt.
6 steg var otroligt bra som program. Det har ändå funnits kvalite sen dom startade, men dom är för ivriga med att slänga iväg saker.
Jag vill ha en säsong till av Grattis världen, där dom ska resa i lugnare tempo och träffa människor och göra saker. Kanske med lite mer tanke bakom, kanske resa med någon annan, en person per avsnitt. Typ Markus Krunegård åker med till Kuba och spelar ett gig. Och sen misslyckas dom med att försöka få träffa Castro.
Det värsta exemplet tycker jag är Nittileaks, ett program som var så SJUKT bra, men så stressat och så förstört av hetsen att man inte hann med något. Hade det programmet varit minst dubbelt så långt hade det kunnat bli något historiskt bra.