2022-10-18, 08:58
Medlem
Druthuludis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Nu är det inte bara en fråga om hur lagen ser ut, för ipsi håller inte med om hur den ser ut. Hon går ännu längre och anser att oavsett vad som hänt så är det våldtäkt om hon i rätten säger att det var våldtäkt, oavsett vad som rent objektivt hände under sexet.

Det är en total rättsosäkerhet hon förespråkar samtidigt som hon anser att vi ska försvara henne om hon angrips. Inte en chans, jag skulle inte lyfta ett finger om jag såg henne gruppvåldtas och misshandlas av ett gäng negrer eller araber.

Många kvinnor är känslostyrda och går inte att resonera med på grund av att de resonerar utifrån känslor snarare än resonemang och sunt förnuft.

Som ett exempel är det nästintill omöjligt att få en invandrad kvinna att inse skillnaden mellan en adoptivfamilj och en invandrad familj - de tror att alla i Sverige som inte är vita har utländska föräldrar - på grund utav deras känslor så tar de heller aldrig till sig någonting som sägs som bestrider deras bild - på samma sätt är det med feminister att de är så "troende" att det går helt enkelt inte att övertala dem. De är döva för andra argument än deras egna!

T.ex. invandrarkvinnan som konstant frågade "vad skulle din mor säga" utan att fatta att man har vit mor som adopterad t.ex.

Edit: Då gällde det att man var och lyssnade på AfS på torget i staden där man bor.

Det var som att tala med en vägg... Att man aldrig träffat sin biologiska mor förstod hon inte. Kvinnor har bristande förmåga att ta in fakta. De tar bara in vad de vill ta in.
Senast redigerad av Druthuludi 2022-10-18 kl. 09:07.
Citera
2022-10-18, 09:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Druthuludi
Jag håller med dig här.

Om du säger att det var frivilligt så kan man inte döma baserat på vad snuten eller andra säger - säger du att det var frivilligt då var det ju frivilligt.

Edit: Sverige har dock problemet att i Sverige så litar man blint till myndighetspersoner och tjänstemän. De kanske tänker att du blivit hotad att ta tillbaka din anklagelse, eller kanske att du är rädd för den misstänkte - jag är helt emot anonyma vittnen för det kommer att öppna upp för skenrättegångar.

Att de påstår att ett vittne säger något men i verkligheten så finns det inget vittne - det går ej att bevisa om vittnet är anonymt.

- De kan då anklaga någon för vad som helst och åberopa anonyma vittnen som inte finns i verkligheten..
Inte enligt m.g.t.o.w, enligt höginkomsttagare är det polisen och Lawlibe som avgör om jag samtyckte eller inte.

Att jag själv vet att jag i hela mitt liv bara haft sex som jag samtyckt till spelar ingen roll för honom för polisen har tydligen sagt att det har jag visst det.
Citera
2022-10-18, 09:27
Avstängd
Citat:
Problemet är ju att hon anser att om hon avgivit ett samtycke när sexet inleds men senare inte anser att samtycket gäller längre då ska mannen dömas. Detta trots att hon inte på något sätt har meddelat att samtycket är upphävt.

Domstolen ska alltså döma män om hon säger att han är skyldig oavsett vad som hänt.

Sedan förväntar sig kräket att män ska försvara henne när hon angrips, inte en chans, hon ska undvikas som pesten.

Om Putin trycker på dig i prutten och du är entusiastisk och kallar honom 'pappa' men sen efter ett tag börjar gråta och sluta jucka emot så är det rimligt att Vladolf kollar av så du fortfarande är med på noterna.
Senast redigerad av enhalvboj 2022-10-18 kl. 09:33.
Citera
2022-10-18, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Inte enligt m.g.t.o.w, enligt höginkomsttagare är det polisen och Lawlibe som avgör om jag samtyckte eller inte.

Att jag själv vet att jag i hela mitt liv bara haft sex som jag samtyckt till spelar ingen roll för honom för polisen har tydligen sagt att det har jag visst det.

Det är fult att ljuga. Diskussionen handlade om att du gav samtycke innan sexet men sedan i rätten hävdade att samtycket upphörde utan att du på något sätt meddelade det till killen. Då anser du ändå att killen ska dömas om du säger att han är skyldig.
Citera
2022-10-18, 09:30
Avslutad
Citat:
Nu är det inte bara en fråga om hur lagen ser ut, för ipsi håller inte med om hur den ser ut. Hon går ännu längre och anser att oavsett vad som hänt så är det våldtäkt om hon i rätten säger att det var våldtäkt, oavsett vad som rent objektivt hände under sexet.

Det är en total rättsosäkerhet hon förespråkar samtidigt som hon anser att vi ska försvara henne om hon angrips. Inte en chans, jag skulle inte lyfta ett finger om jag såg henne gruppvåldtas och misshandlas av ett gäng negrer eller araber.
Men du är ju fullständigt vrickad.

Nej, jag säger att vill rätten veta om jag samtyckte eller inte ska de fråga mig, inte dig, polisen eller Lawline.

Varför ska de inte fråga mig? Då får de ju veta hur det ligger till, nämligen att allt sex jag har haft har varit mellan två samtyckande vuxna?

Men då ska de gå på uppgifter från Lawline och polisen istället som inte ens stämmer?

Jisses!
Citera
2022-10-18, 09:32
Avslutad
Citat:
Det är fult att ljuga. Diskussionen handlade om att du gav samtycke innan sexet men sedan i rätten hävdade att samtycket upphörde utan att du på något sätt meddelade det till killen. Då anser du ändå att killen ska dömas om du säger att han är skyldig.
Jaha, gjorde jag? Varför skulle jag hävda i rätten att samtycket upphörde när det inte gjorde det?

Din osedvanligt dumma låg-IQ-människa.
Citera
2022-10-18, 09:36
Medlem
Druthuludis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Om Putin trycker på dig i prutten och du är entusiastisk och kallar honom 'pappa' men sen efter ett tag börjar gråta och sluta jucka emot så är det rimligt att Vladolf kollar av så du fortfarande är med på noterna.

Hela lagstiftningen på området är ett skräckscenario för alla män.

Rätt åt kvinnorna om män ratar dem.
Citera
2022-10-18, 09:43
Medlem
Druthuludis avatar
Citat:
Men du är ju fullständigt vrickad.

Nej, jag säger att vill rätten veta om jag samtyckte eller inte ska de fråga mig, inte dig, polisen eller Lawline.

Varför ska de inte fråga mig? Då får de ju veta hur det ligger till, nämligen att allt sex jag har haft har varit mellan två samtyckande vuxna?

Men då ska de gå på uppgifter från Lawline och polisen istället som inte ens stämmer?

Jisses!

Jag måste säga att individen själv bör alltid bli lyssnad på före tjänstemän som poliser. Det är ju individen själv det gäller..

Däremot om du har frivilligt sex med mig, sedan ändrar du dig - då anser inte jag att någon ska lyssna på dig.
Citera
2022-10-18, 09:53
Medlem
Citat:
Jaha, gjorde jag? Varför skulle jag hävda i rätten att samtycket upphörde när det inte gjorde det?

Din osedvanligt dumma låg-IQ-människa.

Därför att du är en psykstörd tokfeminist ipsi, sådana som du har ingen moral.

Ändå anser du att rätten ska ignorera ett samtycke som du gav innan sexet om du i rätten säger att du inte samtyckte under hela sexet. Killen ska alltså vara helt rättslös, det är din agenda ditt psykstörda missfoster.

Världen blir bättre om sådana som du misshandlas till döds så jag skulle aldrig försvara dig eller ens ringa 112 om jag såg det.
Citera
2022-10-18, 09:58
Medlem
Druthuludis avatar
Citat:

Ändå anser du att rätten ska ignorera ett samtycke som du gav innan sexet om du i rätten säger att du inte samtyckte under hela sexet. Killen ska alltså vara helt rättslös, det är din agenda ditt psykstörda missfoster.

Världen blir bättre om sådana som du misshandlas till döds så jag skulle aldrig försvara dig eller ens ringa 112 om jag såg det.

På tal om rättslöshet i dessa fall med kvinnor och tjejer, pojkar och män är redan rättslösa - blir du anklagad i skolan av en flicka och sedan friad av domstolen, kanske inte ens åtalad då brist på bevis förelåg - så ser ändå socialen och psykiatrin till att straffa dig - dessa kommer ignorera att ärendet läggs ner och skriva att du är skyldig - således pojkar är rättslösa!

Män då? Ja, du blir åtminstone av med karriären likt Martin Timell trots friande dom.

Pojken får en "skyldig"-stämpel i en journal trots att det ej fanns en DOM.
Citera
2022-10-18, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Druthuludi
På tal om rättslöshet i dessa fall med kvinnor och tjejer, pojkar och män är redan rättslösa - blir du anklagad i skolan av en flicka och sedan friad av domstolen, kanske inte ens åtalad då brist på bevis förelåg - så ser ändå socialen och psykiatrin till att straffa dig - dessa kommer ignorera att ärendet läggs ner och skriva att du är skyldig - således pojkar är rättslösa!

Män då? Ja, du blir åtminstone av med karriären likt Martin Timell trots friande dom.

Pojken får en "skyldig"-stämpel i en journal trots att det ej fanns en DOM.

Ja ett sådant samhälle och sådana kvinnor är inte värda att försvaras, låt de gå under.
Citera
2022-10-18, 11:05
Avslutad
Citat:

Nej din dumma fan.

Jag säger att vill rätten veta om jag gav mitt samtycke eller inte så ska de fråga mig, inte polisen, dig eller Lawline som inte var där.

JAG var där, JAG vet att jag gav mitt samtycke oavsett vad polisen, du eller Lawline säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in