2015-06-23, 08:26
Medlem
ZenginsMasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Blir spännande att se vad Bill Thomas kan åstadkomma i Nolaskogs. Hade aldrig hört talats om honom innan det dök upp att han var klar för SHL. Men när det stod klart att det blev vi som tog honom så läste jag på om killen. Han verkar ju faktiskt ganska bra. Sedan om han kommer få tillräckligt mycket istid återstår ju att se. Men nu börjar det faktiskt vattnas i munnen på riktigt känner jag. En Butler på det här så...
Ja mycket spännande ska det bli. Det som jag tror är extra bra med våra nordamerikanska nyförvärv är att dom har spelat på stor rink i europa i några år och har anpassat sig till den typ av hockey som spelas här. Nu hoppas vi på att Butler skriver på, men om han inte blir av så kan man hoppas på att Marcel Hossa kommer tillbaka. Han och Kyle Wilson hade en bra kemi när dom spelade tillsammans i Riga.
Citera
2015-06-23, 08:37
Medlem
vrips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Ryan Whitney ryktas nu till SHL.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9399

Vilken klubb?
Citera
2015-06-23, 09:07
Avslutad
Modo liknar mer och mer en främlingslegion, vad hände med " Sveriges största plantskola "?
Citera
2015-06-23, 09:50
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vrip
Vilken klubb?
Finns ingen sådan info än, bara att han placeras i Sverige sedan förhandlingarna med en klubb i Schweiz gått i stöpet.
Citera
2015-06-23, 09:53
Medlem
Sevsc lämnar skellefteå, vad tycker ni fans där uppe i norr om detta?
http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/mastaren-lamnar-shl--flyttar-utomlands/
Citera
2015-06-23, 10:00
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Finns ingen sådan info än, bara att han placeras i Sverige sedan förhandlingarna med en klubb i Schweiz gått i stöpet.

Skellefteå behöver lite mera tyngd där bak.
Citera
2015-06-23, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Modo liknar mer och mer en främlingslegion, vad hände med " Sveriges största plantskola "?
Är inte i stort sett alla klubbar i SHL främlingslegioner numera? Dessutom har vi ett flertal juniorer i A-truppen även i år.
Citera
2015-06-23, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenginsMask
Ja mycket spännande ska det bli. Det som jag tror är extra bra med våra nordamerikanska nyförvärv är att dom har spelat på stor rink i europa i några år och har anpassat sig till den typ av hockey som spelas här. Nu hoppas vi på att Butler skriver på, men om han inte blir av så kan man hoppas på att Marcel Hossa kommer tillbaka. Han och Kyle Wilson hade en bra kemi när dom spelade tillsammans i Riga.
Var inte Hossa för dyr för Modo? Har för mig det var därför vi dumpade honom. Men visst hoppas kan man ju alltid.
Citera
2015-06-23, 11:10
Bannlyst
Ingen kan anklaga dagens MIF för att vara ett hjärtlöst köpelag.
Citera
2015-06-23, 11:29
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jjadelandd
Ingen kan anklaga dagens MIF för att vara ett hjärtlöst köpelag.

MIF är ett hjärtlöst köpelag.
Citera
2015-06-23, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wema
MIF är ett hjärtlöst köpelag.
Med den retoriken är väl alla klubbar hjärtlösa köpelag?
Citera
2015-06-23, 11:33
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Med den retoriken är väl alla klubbar hjärtlösa köpelag?

Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in