Citat:
Ursprungligen postat av
Skogsrök
Slarvar de två J:na bort Stillman och Olausson så blir jag verkligt kinkig. Förstår faktiskt inte varför de där två "sportcheferna" har jobbet kvar idag.
Jag tog AJ:s parti innan han avgick, men nu vet jag inte vad jag ska tro längre.
Det har ju blivit som tre läger i hela soppan nu, de som står bakom AJ, de som skyller på J&J och de som kräver att styrelsen avgår.
Jag tror bara det här kan vara bra på ett sätt, HV kommer gå in i säsongen 15/16 som underdogs tack vare turbulensen och jag tror fortfarande att vi bärgar SM-titel nr.5 i vår.
Det verkar iaf som att spelarna har förtroende för J&J och det kommer förhoppningsvis leda till att de får ro och kan spela bra, men samtidigt så är frågan om den nya tränaren kommer vara hård eller inte? Kommer den nya tränaren spela Tedenby och Thörnberg i förstakedjan pga deras namn, eller kommer de bli behandlade utefter hur de presterar? Det är upp till bevis nu, ryker vi i kvarten i år igen så är det dags för både styrelse och sportchefer att avgå.
Vad har HV kvar för platser att fylla i spelatruppen, ett par forwards? En ersättare åt Petrasek?
Jag tror HV kommer gå enade och starka ur den här krisen.