Vad är grejen med att stenrika mästarna inte har råd att ta hem en av de få svenska landslagsmän de producerat (nåja, var väl en bra allsvensk spelare för VIK innan)?
Troligtvis vill dom ha någon utländsk spelare som dessutom är bättre. Pengar har dom ju i överflöd.
Malmö håller presskonferans kl 11, Gissar på att dom presenterar Thuresson , TJ Galiard och Pääjärvi vilket vore fint Dock tror jag Pääjärvi vill vänta in NHL.
Malmö håller presskonferans kl 11, Gissar på att dom presenterar Thuresson , TJ Galiard och Pääjärvi vilket vore fint Dock tror jag Pääjärvi vill vänta in NHL.
Häftigt att en nykomling slår till med 2an, 3an och 4an på listan över årets bästa värvningar!
Thuresson och Tj Galiardi är nu klara medan man förlänger kontraktet med Rosdahl!
Senast redigerad av M.Jandelin 2015-06-09 kl. 11:14.
TJ Galiardi, vilken värvning rent namnmässigt. Förhållandevis ung, spelat NHL några säsonger, man känner igen namnet. Får hoppas han kan lira ordentligt på stor rink också. Inte alla amerikaner som har kunnat göra det.
Thuresson är coolt, Malmö-kille.
Jag är dock orolig inför säsongen, hoppas, hoppas att de inte åker ned igen i helvetet.
Brock Montpetit klar för Leksand. Och det var sista spelaren in i laget.
Fan vad roligt detta med degradering är...
Bra fart men ganska uddlös, lär göra det ok under serielunken, men försvinner under kval/slutspel iaf det man såg av han i Västerås i fjol när spelet vart tättare och hårdare. Kanske blommar ut ordentligt i Leksand.
Det är så sjukt att man måste ställa sig in på inte ens topp 6 i en allsvenska, tore jobs kommer bli denna klubbs död, sämsta jävla laget Leksand någonsin ställt upp med.