2015-06-08, 20:20
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custemo99
Vad är grejen med att stenrika mästarna inte har råd att ta hem en av de få svenska landslagsmän de producerat (nåja, var väl en bra allsvensk spelare för VIK innan)?
Troligtvis vill dom ha någon utländsk spelare som dessutom är bättre. Pengar har dom ju i överflöd.
Citera
2015-06-09, 10:14
Medlem
Tvonds avatar
Malmö håller presskonferans kl 11, Gissar på att dom presenterar Thuresson , TJ Galiard och Pääjärvi vilket vore fint Dock tror jag Pääjärvi vill vänta in NHL.
Citera
2015-06-09, 10:41
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Malmö håller presskonferans kl 11, Gissar på att dom presenterar Thuresson , TJ Galiard och Pääjärvi vilket vore fint Dock tror jag Pääjärvi vill vänta in NHL.

Häftigt att en nykomling slår till med 2an, 3an och 4an på listan över årets bästa värvningar!
Citera
2015-06-09, 11:05
Medlem
Citat:

Thuresson och Tj Galiardi är nu klara medan man förlänger kontraktet med Rosdahl!
Senast redigerad av M.Jandelin 2015-06-09 kl. 11:14.
Citera
2015-06-09, 11:13
Medlem
Tvonds avatar
Gött med Thure och TJ , Pääjärvi får vi vänta på. Rosdahl också bra att förlänga med egen junior. Lagbygget ser bra tycker jag, mycket hemvävt.
Citera
2015-06-09, 14:30
Medlem
Fjodorovs avatar
TJ Galiardi, vilken värvning rent namnmässigt. Förhållandevis ung, spelat NHL några säsonger, man känner igen namnet. Får hoppas han kan lira ordentligt på stor rink också. Inte alla amerikaner som har kunnat göra det.

Thuresson är coolt, Malmö-kille.

Jag är dock orolig inför säsongen, hoppas, hoppas att de inte åker ned igen i helvetet.
Citera
2015-06-09, 17:28
Medlem
m4tt145s avatar
Brock Montpetit klar för Leksand. Och det var sista spelaren in i laget.

Fan vad roligt detta med degradering är...
Citera
2015-06-09, 17:47
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Brock Montpetit klar för Leksand. Och det var sista spelaren in i laget.

Fan vad roligt detta med degradering är...

Bra fart men ganska uddlös, lär göra det ok under serielunken, men försvinner under kval/slutspel iaf det man såg av han i Västerås i fjol när spelet vart tättare och hårdare. Kanske blommar ut ordentligt i Leksand.
Citera
2015-06-09, 19:31
Medlem
Leksingens avatar
Det är så sjukt att man måste ställa sig in på inte ens topp 6 i en allsvenska, tore jobs kommer bli denna klubbs död, sämsta jävla laget Leksand någonsin ställt upp med.
Citera
2015-06-09, 20:40
Medlem
B-Dawks avatar
Flyttade över en del inlägg gällande damhockeyn till denna tråden istället: (FB) Allmänt om all hockey/hockeyrelaterat

/Mod
Citera
2015-06-09, 21:24
Bannlyst
Citat:
Gött med Thure och TJ , Pääjärvi får vi vänta på. Rosdahl också bra att förlänga med egen junior. Lagbygget ser bra tycker jag, mycket hemvävt.
Fast ska inte malmö värva in en första center? Om dom inte gör det så blir det ingen bra första kedja.
Citera
2015-06-09, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mille678
Fast ska inte malmö värva in en första center? Om dom inte gör det så blir det ingen bra första kedja.

Jag tror att T.J. Galiardi kommer att vara första center, dom snackade på presskonferensen att han skulle vara center!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in