2016-04-28, 22:47
Medlem
Programet har blivit trkigare sedan Jerry lmnade huset alltid skoj att se psykot jasse flippa ut. Och fan vad joey. Har blivit lugn har dom gett han ngon medicin typ. Haldol. Eller s var det Kim som fick han p plats..
Citera
2016-04-29, 00:24
Medlem
kukflashs avatar
I brjan tyckte jag Olivia var hur snygg som helst men nu inser jag hur jvla ful hon egentligen r. Pattarna passar inte kroppen fr fem re och det ser bara onaturligt ut. Sen r jag less p att varenda jvel som kommer in r invandrare. Vad hnder egentligen?

Sen r Nenad vrsta tnten, beter sig som en 5-ring bara fr han fick nobben och brjar sparka i sngen och slita av sig tcket.
Citera
2016-04-29, 00:31
Medlem
Blattesvenskan som talas inne i huset ger mig cancer i mina ron.
Citera
2016-04-29, 00:38
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matreo
Blattesvenskan som talas inne i huset ger mig cancer i mina ron.

vem fan r Blattesvenskan? Cindy eller?
Citera
2016-04-29, 01:22
Medlem
Tror resterande tid mest bara kommer vara smnpiller. Allt kaos som visats i trailer har redan varit s ngon strre uppstndelse lr inte ske. Mest frbannad ver att Nenad fick till det med den snyggaste bruden i drhuset. Tycker han r en tvttkta fjant som spelat p "skn blatte-stil" nr han egentligen har en rtt ful och hnsynsls insida. Mycket vill ha mer och i nstkommande avsnitt tycks Elin riva ifrn d han r obehagligt p.
Citera
2016-04-29, 03:08
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Tror resterande tid mest bara kommer vara smnpiller. Allt kaos som visats i trailer har redan varit s ngon strre uppstndelse lr inte ske. Mest frbannad ver att Nenad fick till det med den snyggaste bruden i drhuset. Tycker han r en tvttkta fjant som spelat p "skn blatte-stil" nr han egentligen har en rtt ful och hnsynsls insida. Mycket vill ha mer och i nstkommande avsnitt tycks Elin riva ifrn d han r obehagligt p.
Mmm hller med. Nenad r en riktig toffla, sen nr han inte fr suga tutte brjar han sparka av sig tcket och fjanta sig. Tror han r vrsta casanovan men alla bara skrattar t honom. Fattar inte hur Elin ens kan vara med en sn tnt. Hon har kanske dligt sjlvfrtroende och tror att hon inte frtjnar bttre n bottenskrapet
Citera
2016-04-29, 07:00
Medlem
Tilteds avatar
Nenad - mannen som har givit begreppet "tjatsex" ett ansikte.
Citera
2016-04-29, 07:14
Medlem
Nenad - Keps p under akten, va fan
Citera
2016-04-29, 08:36
Medlem
jag str migsom fan att nenad fick till det. Han har tjatat till sig det. Och nu fick han det, han blar nr elin gjorde body shot p en av killarna satte sig i ett hrn och tjurade Nej hoppas dom slnger ut blatten. Och att Joey fick lmna huset fattar inte hur dom tnker han hade kunnat skapa mer drama...
Citera
2016-04-29, 11:15
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
vem fan r Blattesvenskan? Cindy eller?
Sprket. Alla "japp", "ish", "brush", "bror" och s vidare. ven kallat invandrarsvenska eller ghettosvenska.
Citera
2016-04-29, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuddemedsylt
Vad fan r detta?? Ett gng outbildade hjrndda idioter till wannabees som ser ut som bajs och som super sig fulla p TV och gr bort sig. Pinsamt vrre.

Jasse: vilken cklig mnniska. Ful som fan med olika psykproblem. Ut med helvetet.

Amelia: Ser ut som en retard. versminkad och plastig. IQ lngt under 50.

Dom vriga r inte mycket att hnga i granen heller. Det enda jobb dom kommer f om ens det efter programmet r vl p donken. Tycker nstan synd om dessa trasiga mnniskor.

Att kommentera utseende sger mer om dig n om dem. Dremot finns det en hel del att sga om deras beteende. Jasses terkommande utfall om - "r du efterbliven" gr att man kan nska att hon aldrig fr ngra barn
Citera
2016-04-29, 17:24
Medlem
Olivia ser ut som Nina Dobrev, skitlcker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här