2018-04-09, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iNBAN
r det bara jag som tycker Oliver r lite awkward och leker ngot han egentligen inte r?

Nej, det r pinsamt uppenbart. Han r precis lika trkig som frra ssongen han var med, men nu frsker han ven spela cool enligt Ex on the Beach-mallen och det har han inte verktygen (hjrnan) till att gra.
Citera
2018-04-09, 10:43
Medlem
Vilka trkiga deltagare i r, knns inte som det hnder ngonting alls. De beter sig s omoget och brjar brka utan anledning. Fr vl hoppas att det blir btte lngre fram.
Citera
2018-04-09, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Vilka trkiga deltagare i r, knns inte som det hnder ngonting alls. De beter sig s omoget och brjar brka utan anledning. Fr vl hoppas att det blir btte lngre fram.

Att folk beter sig omoget och startar brk frn ingenstans r ju vad den hr serien gr ut p. S har det varit alla tidigare ssonger ocks. Om deltagarna inte startar brk blir dom utskickade av produktionen.

Hller dock med om de trkiga deltagarna.
Citera
2018-04-09, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Att folk beter sig omoget och startar brk frn ingenstans r ju vad den hr serien gr ut p. S har det varit alla tidigare ssonger ocks. Om deltagarna inte startar brk blir dom utskickade av produktionen.

Hller dock med om de trkiga deltagarna.

Ja, det har du sklart rtt i men det r inte lika roligt som tidigare ssonger.
Citera
2018-04-09, 15:43
Medlem
kl4sseKocks avatar
Frstr mig heller inte p dessa stolpskott som stller upp r efter r heller..
Citera
2018-04-09, 16:29
Medlem
Fick intrycket av att Leonidas var ptnd nr han kom in. Tycket han betedde sig mycket underligt. Ngon mer som fick liknande uppfattning?
Citera
2018-04-09, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Fick intrycket av att Leonidas var ptnd nr han kom in. Tycket han betedde sig mycket underligt. Ngon mer som fick liknande uppfattning?

Ja hans beteende var underligt mste jag hlla med om!
Citera
2018-04-09, 18:16
Medlem
Tycker att tjejerna betedde sig vldigt konstigt som blev avundsjuka p Johannes. Ljligt att hlla p sdr, det behvs ju ngon som Johannes fr att lite fart p det hela fr hittills har det inte hnt s mycket. Nu hoppas jag att det dyker upp ngra roliga ex som rr om i grytan s att det blir kaos.
Citera
2018-04-12, 19:56
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Tycker att tjejerna betedde sig vldigt konstigt som blev avundsjuka p Johannes. Ljligt att hlla p sdr, det behvs ju ngon som Johannes fr att lite fart p det hela fr hittills har det inte hnt s mycket. Nu hoppas jag att det dyker upp ngra roliga ex som rr om i grytan s att det blir kaos.
Det r s tjejer fungerar, speciellt sdana som r vana vid mycket uppmrksamhet. Tar du bort uppmrksamheten frn dem blir det ett jvla liv direkt ass
Citera
2018-04-13, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Nej, det r pinsamt uppenbart. Han r precis lika trkig som frra ssongen han var med, men nu frsker han ven spela cool enligt Ex on the Beach-mallen och det har han inte verktygen (hjrnan) till att gra.

Lika trkig i verkligheten, festat med killen.
Citera
2018-04-14, 10:16
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Pargrlet och deras intriger r ungefr lika intressant som en hink med sand.
Citera
2018-04-14, 19:34
Medlem
Tjejer som r med i denna ssongen r katastrof p alla plan. Fan vad otrevliga dem r, riktiga WT som har noll social kompetens. Frvisso r inte killarna srskilt smarta heller men de har en annan instllning som r lngt mer positiv n tjejernas. Trkigt att produktionen har valt ut ett gng oskna tjejer som bara lgutbildade WT grabbar blir kta p.

Diana = kanske smsta personligheten jag sett i TV ngonsin. Tror fr mkt om sig sjlv och verkar har dlig sjlvinsikt. Absolut inget att visa upp fr frldrarna.. morsan hade visat tummen ner

My = Oskn, inte direkt ngon jag skulle vara stolt ver att ta med hem till frldrarna. Hon har NOLL charm denna lilla bruttan, personligheten r taskig.

Josefin = Joels tjej va? har inget mer n att sga att hon ser sliten ut

Chanis = vem r hon? fan trodde frsta avsnittet hon skulle vara en positiv och hrlig tjej men har ftt se mkt lite av henne. Hon verkar inte n s lnge vara drmtjejen som man stolt visar upp fr vnnerna och familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in