2018-06-07, 23:42
Medlem
Asså kan Amanda sluta grina över varenda lilla grej?
Citera
2018-06-08, 00:26
Medlem
Har den dör amanda talfel eller är hon bara skåning
Citera
2018-06-08, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamurajSamuel
Har den dör amanda talfel eller är hon bara skåning

Äntligen någon som tar upp det. jag brukar spela tillbaka bara för att höra hur efterbliven hon är på att prata. Nästan otillåtet grov talfel har hon eller någon form av autism. Amanda har genom hela säsongen haft svårt att uttrycka sig och det är uppenbart något inte står helt rätt till i huvudet på henne. Dock vill jag inte påstå att hon är otrevlig eller taskig i programmet utan vad jag menar är att hon är otroligt obegåvad på att prata.
Citera
2018-06-08, 10:11
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Produktionen måste ändå vara glada att de har Johannes, han är den enda som är där nu som bjuder på drama. De andra är så jäkla tråkiga, orkar inte se mer om Joel och Amandas kärlekshistoria.

Förövrigt; har inte Shanice väldigt hängiga bröst för att vara typ 20 år?!

Kan inte annat än att hålla med! Fina bröst men det känns inte som att dom brösten ska sitta på en 20 åring :/
Citera
2018-06-08, 12:11
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Nja, ganska säker på att det var riktigt sett till de andra deltagarnas reaktioner att döma. Sen att han också faktiskt blev hemskickad tyder på att det var något allvarligt. Måste ju inte finnas synliga blåmärken för att det ska betyda att våld varit iblandat?

Melissa berättade på sin insta att det skulle ha rörts sig om att Tristan bl.a försökt strypa Joel
Citera
2018-06-08, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Produktionen måste ändå vara glada att de har Johannes, han är den enda som är där nu som bjuder på drama. De andra är så jäkla tråkiga, orkar inte se mer om Joel och Amandas kärlekshistoria.

Förövrigt; har inte Shanice väldigt hängiga bröst för att vara typ 20 år?!

Fast tycker man inte mest bara synd om Johannes? Känns så extremt osäker, tror han hatar sig själv egentligen.. väldigt sorgligt.

Nej det har hon inte, kvinnors bröst ser väldigt olika ut, en del har hängigare från det att dom får bröst och en del får det inte förrän i gammal ålder. Du behöver se lite fler bröst helt enkelt! Sen gör ju tyngdkraften sitt, har man naturligt större bröst kommer dom hänga mer.
Citera
2018-06-09, 02:20
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenora
Äntligen någon som tar upp det. jag brukar spela tillbaka bara för att höra hur efterbliven hon är på att prata. Nästan otillåtet grov talfel har hon eller någon form av autism. Amanda har genom hela säsongen haft svårt att uttrycka sig och det är uppenbart något inte står helt rätt till i huvudet på henne. Dock vill jag inte påstå att hon är otrevlig eller taskig i programmet utan vad jag menar är att hon är otroligt obegåvad på att prata.

Som tjej och lite utseendefixerad som nicket antyder,håller jag med el undrar om tand implantaten,porslintänderna blivit lite fel.
Inte vet jag.Men konstigt låter det.
Citera
2018-06-09, 15:44
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Som tjej och lite utseendefixerad som nicket antyder,håller jag med el undrar om tand implantaten,porslintänderna blivit lite fel.

Tror att det dels beror på att hon sprutat in för mycket skit i läpparna. Hon har förmodligen ingen, eller väldigt lite, känsel i dom och sen är dom på tok för stora och säkerligen rätt stela med som såna ankläppar kan bli.
Tror det är därför hon har så svårt att prata. Finns för övrigt inget fulare än oproportionerliga läppar.

Rebeckas bröst ser ju förjävliga ut med. Vad håller dagens unga tjejer på med egentligen?
Citera
2018-06-09, 18:16
Medlem
För övrigt så har det aldrig varit en mer fulare säsong tjejer. Alla ser helt förjävliga, möjligt undantag för Diana men annars är det bottennapp på varenda en.

Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1

Menar du att hon har porslinständer?
Citera
2018-06-10, 01:05
Medlem
Donnabella6s avatar
[quote=JayJayAdams|64288375]Tror att det dels beror på att hon sprutat in för mycket skit i läpparna. Hon har förmodligen ingen, eller väldigt lite, känsel i dom och sen är dom på tok för stora och säkerligen rätt stela med som såna ankläppar kan bli.
Tror det är därför hon har så svårt att prata. Finns för övrigt inget fulare än oproportionerliga läppar.

Rebeckas bröst ser ju förjävliga ut
Citera
2018-06-10, 01:10
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
För övrigt så har det aldrig varit en mer fulare säsong tjejer. Alla ser helt förjävliga, möjligt undantag för Diana men annars är det bottennapp på varenda en.

Menar du att hon har porslinständer?

Porslinsfasader,ja definitivt,det syns.
Iaf,något fel är det,håller med ovanstående,kan oxå vara läpparna som blivit för stora och stela.
Men det låter inte bra när hon pratar om man säger som så....
Citera
2018-06-10, 12:40
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella6

Rebeckas bröst ser ju förjävliga ut

Såg att någon tjej skrivit till Rebecka på hennes insta och sågat i sönder henne för hennes bröst

Skulle inte förvåna mig om hon gjort dom i Polen, hon ser lite polsk ut själv. Fine att man vill göra en plastikoperation, hennes kropp hennes val men om man nu ska göra en se då fan till att gå till någon kunnig inom området, dom tuttarna ska sitta där resten av livet och hon är bara 20-22?
Ofta när hon pratar i synken hoppar dom till på ett väldigt märkligt sätt.

Vad ska man säga om Johannes...han är väldigt underhållande att titta på. En person som man ofta skrattar åt och inte med men oj vad den mannen är liten innerst inne. Han är en rädd liten pojke som måste bete sig som en alfahane trots han är en riktig beta.

Vad gör dessa människor om dagarna? Är alla "influencers" åt 12-åringar eller har någon ett riktigt jobb?

Tristans ex är frisör tydligen. Verkar vara en vettig kvinna med en väldigt fin rumpa, tyvärr har hon inte så bra smak när det kommer till killar.
Tristan kan vara den största tönten genom tiderna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in