2015-06-07, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Jag räknade inte. Hur många gånger sköt Kennedy medvetet utanför för att maska?

Fortfarande, att en 50/50-dömd frispark på mittplan kan få er att kalla det domarskandal gör varenda jävla domslut emot er i varje match en domarskandal.

Sätt era chanser istället pajasbajen.
Du har inte sett situationen igen antart jag, han filmar så tydigt att det borde vara gult för filmning.
Citera
2015-06-07, 18:51
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Sen är ju frisparken en 50/50 situation mittplan. Att det blir matchavgörande är väl lika mycket ert försvarsspels fel som en kanske feldömd frispark.

För annars går det fan att hårdra dålig domarinsats till exakt varenda frispark som döms på mittplan.

Hur får du en filmning till 50/50? nu får du fan sluta trolla. Som att jag skulle hävda att Pablos utvisning var en 50/50 situation.
Citera
2015-06-07, 18:53
Medlem
Citat:

Fortfarande, att en 50/50-dömd frispark på mittplan kan få er att kalla det domarskandal gör varenda jävla domslut emot er i varje match en domarskandal.

Sätt era chanser istället pajasbajen.

riktigt pinsamt hur mycket bajen ska gråta över domarbeslut och "otur". tror inte jag sett något lags supportrar gråta lika mycket vecka in och ut här på flashback
Citera
2015-06-07, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Det enda vi behöver spelmässigt är att göra mål. Hade vi satt en 3-4 bollar idag så hade göteborgs gratismål inte spelat någon roll.

Vad heter han som gjorde svandyket förresten? Landslagsklass på den. Glenn Strömberg måste vara stolt.

Citat:
Domslut jämnar inte ut sig över säsongerna. Notera plural.

Något måste göras åt domarkåren. Det kan sluta med dödsfall om det inte tas tag i inom kort.

Redan glömt Hammarbys kval förra säsongen
Citera
2015-06-07, 18:56
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
0 gånger. Jag räknade. Han slog bort många passar också, helt klart inte hans dag idag.

Däremot lade Rennie in bollen i mål efter avblåsning och fick gult kort för det, en regel som bara gäller Hammarbyspelare vad det verkar som.

Fortsätt att ladda kamrater.
Citera
2015-06-07, 18:57
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Vad menar du?
Citera
2015-06-07, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
riktigt pinsamt hur mycket bajen ska gråta över domarbeslut och "otur". tror inte jag sett något lags supportrar gråta lika mycket vecka in och ut här på flashback

Tror de flesta hade blivit förbannad efter en feldömd frispark för filmning i slutet av matchen som sedan resulterar i mål, håller själv på blåvitt men försvarar inte Mikkelsens filmning.
Citera
2015-06-07, 18:58
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick

Kval?
Citera
2015-06-07, 18:59
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Hur får du en filmning till 50/50? nu får du fan sluta trolla. Som att jag skulle hävda att Pablos utvisning var en 50/50 situation.

För en sådan filmning/förstärkning sker typ konstant i sådana situationer och ibland dömer domaren frispark, ibland friar han det. Att härleda den jävla situationen till målet utan att någonstans ifrågasätta sitt ihåliga försvarsspel samt att kalla det domarskandal känns jävligt pajigt.

Pablos utvisning får du kalla vad det vill, var det också en domarskandal som avgjorde matchen eller?

Era usla jävla avslut och brist på passningar sista tredjedelen är väl det ni bör syna.

Var det en filmning av Mikkelsen så var det väl tråkigt, men sådant sker konstant. Svårt att kalla det för en domarskandal när liknande grejer döms åt båda hållen konstant av domaren. Hur långt bort kan man då binda ihop nånting med ett mål lite senare för att på så sätt kalla det domarskandal?
Citera
2015-06-07, 18:59
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Pablos utvisning var också fel. Solklart gult. Det är inte en målchans från halva plan.
Citera
2015-06-07, 19:01
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Pablos utvisning var också fel. Solklart gult. Det är inte en målchans från halva plan.

Nu är det ju en ny regel som infördes förra säsongen som säger att det där är rött. Har inget att göra med målchans/friläge.

Nedsparkning bakifrån utan chans på bollen = rött kort nuförtiden.
Citera
2015-06-07, 19:02
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI

I fönstret vill jag se en etablerad anfallare som är riktigt målfarlig. I övrigt undrar jag varför Torsteinbö inte får några chanser alls. Visst han har inte imponerat de få gånger han kommit in men han har knappast heller fått tid på sig att etablera sig.

Kan du ge oss ett namn på denna pålitliga målgörare som vi ska köpa?

Visst,jag förstår önsketänkandet, det vill ju alla ha, men i praktiken brukar diskussionen ta slut där eftersom det inte finns någon realistisk lösning.

Våra hyresgäster har haft tur och hittat en basketspelare som levererar, och Malmö och gbg har dyra värvningar som denna säsong inte levererat på det sätt de förväntat sig,men gjorde det bra förra säsongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in