2015-06-03, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Johanssons målfirande det enda som höll hög klass idag.
Nu överdriver du. Det var verkligen inte en så dålig insats som många vill göra gällande. 3 poäng borta mot Gefle är ganska sällsynt.
Citera
2015-06-03, 22:32
Medlem
Shit, såg målen mellan gnaget-Falkenberg. Där kan man snacka om skumma ingripanden av FFF-målvakten. Hans bankkonto borde checkas den närmaste tiden.
Citera
2015-06-03, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Shit, såg målen mellan gnaget-Falkenberg. Där kan man snacka om skumma ingripanden av FFF-målvakten. Hans bankkonto borde checkas den närmaste tiden.
Otto Martler gör alltid märkliga ingripanden.
Citera
2015-06-03, 22:44
Medlem
BertilEnstoerings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Jag missade matchen, var det rättvist med ett kryss i Örebro - Helsingborg?
Orgie i brända chanser. Båda lagen sumpade rejält, och det hade inte varit missvisande med 3-3. Tycker nog oavgjort är relativt rättvist, men det känns givetvis tungt att inte få med sig en seger efter en jäkla massa ramträffar och en sent bränd straff. Möjligtvis skulle vi haft en straff även i första halvlek när Pode fälldes. HIF hade ett bra gäng med chanser också, och Jansson fick visa upp hur duktig målvakt han är.
Citera
2015-06-03, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Otto Martler gör alltid märkliga ingripanden.

Klart det kan vara så. Och jag erkänner att jag knappast följer FFF. Men minst två av målen såg otroligt tafatta ut från målvaktens sida, nästan på division fem-nivå. Då blir man misstänksam.
Citera
2015-06-03, 22:56
Medlem
Citat:

jo, han är nog stenrik nu. undra om hela fotbollsvärlden satt och betade på slutresultatet inför match likt man gjorde i HBK - DIF.. fast nej, håller med förgående talare, de gånger jag sett falkenberg (säkert 5-6 gånger i år) så har martler gjort fler skumma grejer än carlgren (blandat med ganska bra räddningar faktiskt)
Citera
2015-06-03, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
jo, han är nog stenrik nu. undra om hela fotbollsvärlden satt och betade på slutresultatet inför match likt man gjorde i HBK - DIF.. fast nej, håller med förgående talare, de gånger jag sett falkenberg (säkert 5-6 gånger i år) så har martler gjort fler skumma grejer än carlgren (blandat med ganska bra räddningar faktiskt)

I matchen HBK-Djurgården var det två, tre spelare inblandade i sjabblet innan Djurgårdens avgörande mål, varav en spelare snubblar. Så visst, är det en fantastisk skådis där så kanske det kan jämföras.

Att du säger samma sak som användaren U-Fig om Martlers ombytlighet stärker förstås det påståendet, så jag får väl tro dig.
Jag hoppas det. AIK har genom historien alldeles för mkt varit inblandade i fiffel, smått som större.
Citera
2015-06-03, 23:41
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Klart det kan vara så. Och jag erkänner att jag knappast följer FFF. Men minst två av målen såg otroligt tafatta ut från målvaktens sida, nästan på division fem-nivå. Då blir man misstänksam.

Bägge lagen hade betalats att förlora av varsitt spelsyndikat, då gick det som det gick. Falkenberg visade lite mer vilja och lyckades släppa fyra.

Fruktansvärt försvarsspel och för AIK så duger det verkligen inte, ofattbart illa och loj inställning lite överallt. Mycket märkligt att ändå hänga på i toppen någorlunda.
Citera
2015-06-03, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Anar jag en viss ironi när du nämner HA-medlemmens fru?

Apropå ironi känns det som det är uppochnedvända världen nu, mitt Bajen var ju gravt vanskött i rätt många år, men nu känns ju ni som rena farsen medans vi sköts hyfsat bra.

>>Tlagnoj, jag tror att du är på samma spår, och i att du är linje med Seguis, FBs och Grundströms åsikter.
Om du är en stolt riddare/fotsoldat a la norra stå är du förmodligen helt rätt ute, enligt dina premisser.
Samtidigt lägger vi datering 1991 på dig och garvar åt ditt mjukpack vita Prince instoppat i axelfickan på din utdaterade bomberjacka.
Tror du att en examinerad dagisfröken gör ett bättre jobb som VD än en gammal CFO på Linklaters?

>>eternussermo, nä precis. Gnaget har blivit pajazzo numero uno nu. Seguis donna var den enda som lyckades klara sig ifrån hans utrensning i hockeysektionen, och Wesströms dam är konstigt nog anställd inom en hittepå-tjänst på just Friends arena.
How convenient

Wesström, förresten, inget snack om kritik gentemot honom. Weird
Allt fokus på Alms misslyckanden, Alm är den ende utan backup.
Citera
2015-06-03, 23:55
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Martler är som en berg- och dalbana. Han är som Bruce Grobbelar, Liverpool, för er som minns honom.
Citera
2015-06-04, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Martler är som en berg- och dalbana. Han är som Bruce Grobbelar, Liverpool, för er som minns honom.

Fälld för uppgjorda matcher, va?
Citera
2015-06-04, 00:27
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Världens bästa/roligaste målis. Legend.

Men jag fattar vad du avser .. Vilka skitkassar det kunde bli. Dembos år då han skulle styra ut skotten åt kanten eller hörna men då 5-6 stycken hamnade i egna målet är ingenting i jämförelse.

Ja han åkte för uppgjorda matcher i slutet.
Senast redigerad av Pancev 2015-06-04 kl. 00:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in