2015-04-22, 17:09
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Gillar inte haltande tabeller, hela omgången bör naturligtvis spelas så samlat som möjligt. Två dagar är lagom, tre dagar i värsta fall. Skulle hellre se att man laborerar med olika avsparkstider i de fall de är möjligt.
De har haft dagar där två matcher startat 15:00 och två 17:30. Så det borde gå att göra så över en lör-sön.
Omgång 5 slutar mån 27/4 och omgång 6 böjar 29/4 med 4 matcher och 30/4 med 4 matcher. Omgång 7 spelas 3-4/5. Lite väl ihop tryckt program.
Citera
2015-04-22, 17:18
Medlem
L-illuminatos avatar
Veckan ljusglimtar så här långt är att:

Häcken är på väg ur Allsvenskan hoppas att Traske och de andra kommunpamp fjäskande asen på Hissingen är nöjda!

Vad tror vi om Helsingborg?
Jag tror att Henke liksom med FFF brukar inleda piggt men sedan bli sönderläst efter 5-6omgångar. Hur länge kommer Helsingborg att hålla till på övre halvan?
Finns det något släktskap mellan AIK Nisse och Bojanic?
Kommer ÖSK sluta ovanför Djurgården?
Tar Gefle kvalplatsen ännu ett år?
Citera
2015-04-22, 19:00
Medlem
Lillemess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato

Häcken är på väg ur Allsvenskan hoppas att Traske och de andra kommunpamp fjäskande asen på Hissingen är nöjda!
På väg ut efter 4 omgångar?
Citera
2015-04-22, 19:08
Medlem
Citat:
Jag tror att Henke liksom med FFF brukar inleda piggt men sedan bli sönderläst efter 5-6omgångar. Hur länge kommer Helsingborg att hålla till på övre halvan?

falkenberg hade väl typ 1 0 5 efter 6 omgångar (vinst emot BP hemma)?
Citera
2015-04-22, 19:16
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Jag tror att Henke liksom med FFF brukar inleda piggt men sedan bli sönderläst efter 5-6omgångar.

När jag läste intervjun med Larsson i Offside i vintras fick jag känslan att han är duktig på att entusiasmera sina spelare. Han är en bra pådrivare, kan skapa motivation och inspiration. Han kan nog kräma ut rätt mycket ur sina spelare på ren inspiration, vilket så klart är en god egenskap. Men det håller inte hur länge som helst. Tillslut måste det finnas något mer att falla tillbaka på och spelartruppen är ju rätt tunn. Får Larsson jobba långsiktigt samtidigt som HIF bygger upp ekonomin igen kan det nog bli bra för dem.
Senast redigerad av mishima 2015-04-22 kl. 19:21.
Citera
2015-04-22, 19:19
Avslutad
Citat:

Med tanke på hur ofta du har fel så undrar jag om det inte slutar med att Häcken tar guld i år?
Citera
2015-04-22, 19:22
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
falkenberg hade väl typ 1 0 5 efter 6 omgångar (vinst emot BP hemma)?

Fast de hade väl en rätt bra period därefter för att sedan inte vinna förrän på hösten igen?
Citera
2015-04-22, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Fast de hade väl en rätt bra period därefter för att sedan inte vinna förrän på hösten igen?

ja det stämmer. vann både emot oss och djurgården under sommaren om jag inte minns fel. men det stämmer ju inte överens så väl med att henke skulle bli sönderläst efter 5-6 omgångar och att det kan tyda på att HIF snart ska rasa (då han tog 3/18 poäng första 6 matcherna med falkenberg)
Citera
2015-04-22, 19:47
Medlem
nomadics avatar
Satt och funderade när jag ögnade igenom tråden på att det väl finns ett antal lag som aldrig är representerade i denna tråd? Vad har vi för supportrar som skriver någorlunda regelbundet härinne utöver supportrarna till Stockholmslagen, Göteborg och MFF?

Vi är ju några ÖSK:are som skriver, samma med Peking.
Häcken har trazke, Giffarna har xtroe. Fler från dessa lag?
Elfsborg? Vill minnas att det är någon jag nu inte minns namnet på som brukar dyka upp då och då. Helsingborg?
Kalmar? Where are you FabioAugusto?

Lag som Halmstad, Åtvidaberg, Gefle, Falkenberg?

Träd fram supportrar! Tråden blir bra mer komplett om det är fler än 3-4 matcher per omgång som uppmärksammas. Det blir faktiskt nästan alltid mer intressant att höra trazke prata Häcken eller xtroe prata Giffarna än att höra fem gnagare hålla med varandra om att Johan Blomberg har en bra högerfot. No offence!
Citera
2015-04-22, 19:51
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic

Träd fram supportrar! Tråden blir bra mer komplett om det är fler än 3-4 matcher per omgång som uppmärksammas. Det blir faktiskt nästan alltid mer intressant att höra trazke prata Häcken eller xtroe prata Giffarna än att höra fem gnagare hålla med varandra om att Johan Blomberg har en bra högerfot. No offence!

höra prata Trazke prata Häcken - då zonar man ju ut rätt fort. Annars håller jag med dig.
Citera
2015-04-22, 20:08
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Satt och funderade när jag ögnade igenom tråden på att det väl finns ett antal lag som aldrig är representerade i denna tråd? Vad har vi för supportrar som skriver någorlunda regelbundet härinne utöver supportrarna till Stockholmslagen, Göteborg och MFF?

Vi är ju några ÖSK:are som skriver, samma med Peking.
Häcken har trazke, Giffarna har xtroe. Fler från dessa lag?
Elfsborg? Vill minnas att det är någon jag nu inte minns namnet på som brukar dyka upp då och då. Helsingborg?
Kalmar? Where are you FabioAugusto?

Lag som Halmstad, Åtvidaberg, Gefle, Falkenberg?

Förutom trazke finns groovesnus (stavfel) tror jag skriver här emellanåt och håller på Häcken.
Chew1907, bowlaren77 & chobii- HeIF.
nollgradig och jag vet vem du tänker på. Har det där skelettet från Mysteriet på Greveholm som avatar.
goelen håller på HBK.

Håller f.ö med. Alltid kul att läsa mer ingående från supportrar till de mindre lagen.
Citera
2015-04-22, 20:10
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Förutom trazke finns groovesnus (stavfel) tror jag skriver här emellanåt och håller på Häcken.
Chew1907, bowlaren77 & chobii- HeIF.
nollgradig och jag vet vem du tänker på. Har det där skelettet från Mysteriet på Greveholm som avatar.
goelen håller på HBK.

Håller f.ö med. Alltid kul att läsa mer ingående från supportrar till de mindre lagen.
Dworek för Elfsborg.

Edit: även Joni93 för Helsingborg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in