Citat:
Ursprungligen postat av
Mahan
Med lite tid på nacken, hur känner ni djurgårdare inför Pelle Olsson som tränare?
Hata Spurs.
Stor fråga. Beror lite på vem du frågar och hur man ser på klubben i stort. Jag tillhör dem som är mycket missnöjda över hur Djurgården sköts och bedrivs sedan flera år. På så många sätt så det orkar jag inte dra här. Men ett problem är tillsättandet av PO. Jag har respekt för Pelles fotbollskunskaper och vilja och resultat med Gefle. Men Djurgården behöver en stark röst, en som talar tydligt, en som eldar på spelarna, som ger dem lite full i fan. Är trött på den konstanta snällheten från nuvarande Djurgården, det får mig att vilja spy. Mer och mer politiskt skit trycks in i klubben samtidigt som ekonomin blöder. Och vad fan hände med alla stålar under Magnus Pehrson och Tom Jacobsson?
Djurgården är i nuläget en klubb med otroligt svag ledning. Därför har man en tränare utan pondus. För man kan inte hantera starka personer. Vår sportchef (som får lovord från höger och vänster, bedrövligt) är typexemplet på en sportchef som aldrig kan hantera profiler i spelartruppen, aldrig spelare med stark attityd. Så det har blivit en grå massa av veka pojkar i laget under sportchefens ledning. Och det roliga är att han är så nervös över sin egen oduglighet så han liksom bara "måste" ändra om hela jävla truppen inför varje säsong.
Fyra millar plus med alla försäljningar.... Wow vilket resultat...
Idag såg det inte ut som många åskådare på Tele2. Men det hjälper inte heller för klubbledningen fattar inte vad bara en sådan sak säger.